10 Haziran 2009

Seni Çok Seviyorum!

13 Haziran benim maviş ablamın doğumgünü ama ben önceden bir yazı yazmak istedim... İlla tam doğduğu günde kutlama yapılacak diye bir zorunluluk yok öyle di mi? Yazı dediğime bakmayın siz, öyle kalbinden de temiz bu blog sayfasını sana ayırıyorum güzel ablacığım doğumgününü en içten dileklerimle kutluyorum hödö hödö höd gibi banel yazılar yazmayacağım. Veya onu ne kadar çok özlediğimi belirten duygu yüklü bir satır da burada yer almayacak ;) Tüm duygularımı 2 kelime ile ifade edeceğim, az ve öz... SENİ SEVİYORUM!!!!!! HEM DE ÇOOOOKKK :) Bu blog bizim tüm hikayemizi anlatmaya yetmez ama bu iki kelime tüm hislere tercüman oluyor işte! İyi ki benim ablam olmuşsun bitanem, senin kardeşin olmak gerçekten bir ayrıcalık ;) Canım aileme de böyle tatlı bir kızı (benim kadar olmasa da :P) dünyaya getirdikleri için teşekkür ediyorum.

Çocukluk albümlerimizin klasik fotoğraflarından biri… Ablamın yüzünde yandım ben bu zırlak kıvırcık cadıya yıllarca nasıl katlanıcam ifadesi var, canım benim :)

20 yorum:

  1. hahhahaha gerçekten de başbelası kardeş portresi çizmişsin hahahaha tabiki nonim mecazi anlamda diyorum... ne çabuk geçiyor seneler kardeşler büyüyor birde üstüne anne oluyor ... şimdi ablanın kızları fotoğraflarda yerlerini alıyor, yarın birgün senin çocukların.. sevgi çoğalıp dağılıyor ama kardeş sevgisi hep yerinde duruyor..

    ablanla birlikte nice sevgi dolu seneler tatlım..

    YanıtlaSil
  2. Abla sahibi olmak mükemmel, benimde iki tane canımdan öte sevdiğim ablalarım var :))

    Erkende olsa ablanın doğumgünü kutlu olsunn :)) Hiç ayrılmamanız dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  3. keşke benim de ablam olsaydı:((( ben de dün kutladım doğum günümü bence ne anneler günü,ne babalar günü, ne yılbaşı, ne de diğer yıl dönümleri en önemli tarih sevdiklerimizin doğum günleri.

    YanıtlaSil
  4. Ablan zırlak halini çekmiş şimdi devir teslim bizde hahahaahahaaa :):):) aha oyulmadan susayım iyisimi...
    şimdiden bende kutluyor ablanı da seni de çook öpüyoruumm..

    YanıtlaSil
  5. iyiki kardeşlik diye birşey var, çok güzel birşey.

    Nilüfer ablanında doğumgünü şimdiden kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  6. kardes gibisi yok gercekten:) ikimiz de ayni kaderi yasiyoruz nonicigim, senin ablan, benim kizkardesim cok uzaklarda...ama cok benzer foto bizde de var, bizim fotoda kardesim aglarken, ben bilmis tavirli bir yan bakis atmisim canim kardesime:) o fotograf da bizim favorimiz:) ablanin dogumgunu kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  7. nasıl da hiç değişmemişsiniz,
    nasıl da Selin aynı annesi.
    İyi ki doğmuş sunuz

    YanıtlaSil
  8. BENIM ERKEK KARDESIMLE AYNI GUN DOGMUSLAR..
    iYI KI DOGMUSLAR :)

    YanıtlaSil
  9. ilk resimdeki bonusss kafa superrrr
    bayildim
    insallah bu sevimlilikte bir kizim olur..

    hep beraber ve mutlu olacaginiz daha nice yaslara,

    LeyLa

    YanıtlaSil
  10. canim kizlarim o gunlere goturdun beni az aglamazdin yaaa nilosumun canina okumustun o zamanlar ikinizi de cok ama cok seviyorum iyiki varsiniz .

    YanıtlaSil
  11. Leyla o sevimli bonus kafa ile alt fotoda ağlayan cadı aynı kişi, bir daha düşün istersen emin misin :)

    YanıtlaSil
  12. çok şekersiniz... benim de uzakta kızkardeşim var ve yarın geliyorrr!!! :)

    YanıtlaSil
  13. Ikinizde aynisiniz hihi Cok sekerrr
    Bned ekardesimi ozledim yaaa...
    Nefret ediyorum Amerika-Turkiye uzakligindan !

    YanıtlaSil
  14. noni,
    saclar yine super yine super:)
    benim de abim sarisindir ben esmere kacik kumral... cocukken bana hep "seni cingenelerden aldik" dedi durdu. cok uzun sure inandim tabi:) sizde de bu kadar renk farki varken oldu boyle tramvatik kandirmacalar:))

    YanıtlaSil
  15. cok tesekkur ederim bitanem... senin ablan olmak ta bir ayricalik... ve de seni cok seviyorum... zaten biliyorsun... operim mis mis... doyamam gene operim... doyamam ama gene... gene gene gene!!! xoxoxoxox

    YanıtlaSil
  16. CAnım çok tatlısın sen ya, bu arada Ablacığının da doğum gününü kutlarım. Sayfasını hayranlıkla takip ediyorum.


    ayrıca yandaki resim gözümden kaçmadı çooooooook öutlu oldum senin adına :)

    YanıtlaSil
  17. ay ne tatli iki minik pirlanta :) fotolar harika bayildim B)
    Ks
    Evren

    YanıtlaSil
  18. ailecek çok şeker ve çok güzelsiniz :) bir erkek kardeşiniz olmaması beni üzüyor demişmiydim :) neyse burada kendi kısmetsizliğimden söz edip canınızı sıkmicam. harika kardeşlersiniz, bende 3 kelime edeyim SİZİ ÇOK SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  19. sana da, ablana da, onun yavruslarına da bitiyorum...
    sonra sizi okuyup tekrar başlıyorum!!!
    :)
    saçlarında da efsane güzel bu arada...
    öptüm...

    YanıtlaSil
  20. Yaaa cok sekermissin Nonim sen! Ne kadar farklisiniz birbirinizden ;) gordugum en guzel fotolardan biri inan buna..
    Ama sunu unutma senin hic degilse annen, baban yaninda ablan napsin :( Ben de aynen bu lanet olasi Amerika'dan kurtulmak biran once aileme ve Istanbul'uma kavusmak icin can atiyorum! Umarim ablan ve siz de kavusursunuz!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...