18 Haziran 2009

Yakalandı !!!

Biliyorsunuz son zamanlarda benim favori hobim polimer kil ve hamurlardan çiçek böcek yapmak oldu :) Bu tip hobilere biraz ilgisi olan herkese de tavsiye ediyorum, insanı inanılmaz rahatlatıyor. Artık ev oturmalarına giderken bile yanımda hamurlarımı götürüyorum. Anne babalar sümüklü çocuklarını susturmak için önüne en sevdiği oyuncağını koyar hadi sen uslu uslu oyna yavrum derler ya aynen ben de o çocuklar gibi oldum, önüme hamurları koyun dünyayı unutuyorum! Dün akşam da canım annem için bir iki şey yaptım. Eve geldiğimde kuruması için bir kenara bıraktım, TV'nin karşısına geçtim fakat birden aklıma daha önceden yaptığım kuşu Miso Bey'in mideye indirme denemeleri geldi. Hemen hamurlarımın yanına koştum ama biraz geç kalmışım, Miso Bey bu sefer kendine akranını seçmiş! Ya kedilerim arasında en saftiriği Miso ya da ben o kadar gerçekçi yapıyorum ki velet bunları gerçekten kuş ve kedi sanıyor haa haaa :) Şimdi ajans bültenine geçebiliriz...
Haşin saldırı dün gece 23:00 sularında gerçekleşti.
Suç üstü yakalanan zanlı şeytana uydum pişmanım dedi...
Saldırıda yüzünün %70'ini kaybeden mağdura Prof. Dr. Noni Düzeltir tarafından yüz nakli yapıldı.
Operasyon 12 dakika sürdü.
Yepyeni bir görüntüye kavuşan mağdur doktorlarına müteşekkir olduğunu söyledi.
Mağduru hastane çıkışında arkadaşları çiçeklerle karşıladı.
Bir son dakika bültenimizin daha sonuna geldik, hoşçakalın sayın seyircilerimiz!
...REKLAMLAR...
P&G firmasının bünyesindeki markaların size özel fırsatlarından haberdar olmak, çeşitli numuneler kazanmak ister misiniz? O halde tek yapmanız gereken şu linke tıklamak... Ayrıca en çok arkadaşını getiren 6 kişiye de yanda görmüş olduğunuz Braun marka epilatör veya tıraş makinesinden biri hediye ediliyormuş. İlginiz için teşekkürler!!!

20 yorum:

  1. heheeheh misonun duruş süper yalnız ölen kedişim aklıma geldi aynıydı hee tavırları

    YanıtlaSil
  2. ha haaaa çok güldüm , bence Miso saftirik değil bencil :) arkadaşlarına bozuntuya vermiyor :P

    YanıtlaSil
  3. NONİŞ ÇOK TATLISINNNNN

    Bİ ŞEY SORUCAM UFUKTA AŞK MI VAR NEDENSE İÇİMDE ÖYLE Bİ HİS VAR Bİ DE SANKİ ESKİSİ GİBİ RAHAT YAZAMIYOMUŞSUN GİBİ GELDİ BLOGUNU OKUYAN DAVETSİZ MİSAFİRLER YÜZÜNDEN Mİ ACABA?

    NEYSE SEN HER ZAMAN Kİ GİBİ ÇOOK TATLISIN...

    MUCCCK

    YanıtlaSil
  4. gelince mincikliycam hepsini... su surata bak yaa yerim onu ben...

    YanıtlaSil
  5. ayy cook komik miso :) hamurlarin kedilerin sana daha ne laziiim :) tabi bi de saclarin :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir ara örgüye merak salmıştım da Üzüm ne kadar yumak, örülmüş parça bulursa ağzına kapıp kaçırıyordu. Bu kara kedilerin alayı deli herhalde :)

    YanıtlaSil
  7. Yerim ben Kara Pisiyi, hepsini salldirgani ve magduru :)) Noniiimm su polymer killerden bahsedip gonlumu celme, bir o eksik kaldi ben de :P

    YanıtlaSil
  8. Takdire şayan bir operasyon (:
    sunum da şahane tebrik etmezsek olmaz (:

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı yahu bu miso :) bu arada sende gerçekten güzel yapıyorsun canım

    YanıtlaSil
  10. ağzını gözünü dağıtmış kedinin miso :) bence kıskanmış başka karakediyle olan ilişkini :)

    haber bültenindeki tavşanda şahane ayrıca.

    YanıtlaSil
  11. o kara kediden bende de vardı adı bıdıktı ama kocaya kaçtı :))))

    YanıtlaSil
  12. Bu Miso çok şeker ama yaa, senin anlatımın da öyle :)))

    YanıtlaSil
  13. çok tatlı ya.. bi de saf saf bakmıyorlar mı :)))

    YanıtlaSil
  14. Ama zararlı değilmi bu fimoları yemek onun için :(
    Bende fimolarla yapıyorum tablolarımı kızım yuzunden nerelere kaldıracımı bılemıyorum aynen senin kedi gibi benımkıde bir gün şeker sanıp yıyecek dıye ödum patlıyor:)

    YanıtlaSil
  15. Hahahah, hikayeyi yüzümde kocaman bi gülümsemeyle okuum :)

    Bizim kedi için de ortada bir şey bırakmaya gelmiyor. En son laptop'ın kapağına tırnaklarıyla sanatsal çalışmalar yapmış :)

    YanıtlaSil
  16. Canımmm,

    Günlerdir sana yazdım yazacağım, giriyorum, çıkıyorum, dağılıyorum.
    Çiçeğim burnumda ve deneyimsizin alasıyım ya, pratik sıfır! :)) hehehe ama çok eğleniyorum!

    Senin blogun harika,ne kadar ayrıntılı ve profesyonel. Ben 2 yazı yazıp, bir foto ekledim mi kendimi büyük iş yapmış sayıyorum!!

    Hobilerine her zaman imrenmişimdir zaten sonuncusuda öyle oldu. Ne güzel herşeye yetiyorsun, hakkını veriyorsun. Aaaah ahhh ben ne vakit görürüm bu günleri acaba?

    Görüşmek,yazışmak üzere..
    Öptüm çok..

    YanıtlaSil
  17. Eline saglik, hem yazdiklarin, hem de yaptiklarin icin.
    BEni gulumsettin ya, Allah da seni guldursun. Kucuk mutluluklar dagitan insanlara bayiliyorum...
    Moonlight

    YanıtlaSil
  18. Hi, I love your blog, I have a blog on tb craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.

    YanıtlaSil
  19. Ya miso süper komik ya :D ben de kedi istiyorumm

    YanıtlaSil
  20. sabahin 8:27'sinde su asik suratimi guldurdun ya Allah da seni guldursun Nonim ;)

    XOXO

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...