31 Temmuz 2009

Asmalımescit'te bir gece...

Dün iş çıkışı 2-chic bebeler buluşması gerçekleştirdik :) Ne zamandır yavru ile program yapamamıştık, özlem giderdik. Bazı nedenlerden ötürü bize katılamayan Gofretimizin de yanımızda olmasını çok istedik...

Bu kız beni öldürecek! Bir gün de üstünde aynı kıyafeti görsem kafamı kıracağım. Üstündeki pembe Valentino hırkanın arka fiyonk detayına bayıldım, kıskandım, ben de istedim, üstünden yırtıp alasım geldi, çok sevgi dolu bir arkadaşımdır hiç sormayın!

İstiklal'deki kitapçılara girdik...Arkadaki el de neyin nesi öyle??? Sanırım içimde gizli bir yerlerde yaşayan hırto bana daha fazla dayanamayıp çıkmak istiyor :P

Kitapçılarda aradığımı bulamadım, elim boş dönmekte istemedim haa haa iyi bahane di mi! Topshop'tan bu küpeleri aldım ben de...

Ama bu küpeler de çoook güssel yafff bundan da istiyom işte!!!! Gıcık şey :)

Bu patates fikri Gofretimin fikriydi aslında!!! Bir deneyelim dedik ama mayonezini öyle bir abartmışlar ki mide fesatı geçirdim resmen :P

Biraz yürüyüş sonrası Asmalımescit'e geldik bile...

İkimizde badem canavarı olduğumuz için bir tabak dolusu buzlu bademi mideye indirdik :)

Tabii bol bol kaynattık, aşk-meşk-iş üçgenini dikdörtgen masamıza yatırıp analiz ettik :) Ve bir geceyi de böylece noktalamış olduk...

Bugün cuma neşesi ile doluyum! Zıp zıp zıplamak istiyorum :) Haftasonu İstanbul yağışlı olacakmış sanırım... Hava yağmurlu olsa da içinizde güneşin açtığı güzel bir haftasonu diliyorum sizlere!!!!

18 yorum:

  1. Bir akşam da Gofretim ile çıkacağız yiyecez, içecez, kaynatacağız...
    Çok keyifli bir akşamdı fıstukum..
    mucukss

    YanıtlaSil
  2. Kitapçıdaki 2. resim çok şeker, saçların kesinlikle sana daha neşeli ve enerjik bir hava katıyor, pek güzel :)

    YanıtlaSil
  3. oleyy yağmır yağsın
    ama romantik yağsın Noni
    tamam mı?
    bu arada nazar değmesin diye gtünüzü başınızı mı sıkıosunuz tahtayamı vuruosunuz artık bilmem ama bu gezmelerinizi kıskananlar var :)
    haberiniz ola

    YanıtlaSil
  4. Benim için de öyleydi yaflummm öperim seni :*

    Moda Cadısı çok teşekkürlerrrr :) Ama acayip dökülüyorlar senin tavsiye edeceğin bir ürün var mı?

    Banyosuyu aaaa kimse kıskanmasın ama!!! kızancıklar kırk yılda bir buluşmuşlar bırakın tadını çıkartsınlar :)

    YanıtlaSil
  5. ben bu post yayinlanmadan once kocaman bir kustan aldim haberlerinizi ve selaminizi:) opuyorum sizi yavrular:)

    YanıtlaSil
  6. Canım benim eveeetttt ben bu kuşun kim olduğunu biliyorum :) Senin kulaklarını çınlattık canım ayak üstü hii hii :)

    YanıtlaSil
  7. ziplayan zimbirti cok $irin:)

    YanıtlaSil
  8. Ben bir ara dokülmeler için Babe'nin şampuan ve saç toniğini kullanmıştım, yarı medikal bir marka eczanelerde bulunuyor, bu arada John Freida'nın Volume serisinden şampuan ve saç kremini beğenerek kullanıyorum ama senin pek volume ihtiyacın yok sanırım :)))))))))

    YanıtlaSil
  9. ozledim seni... gecen hafta istiklalde beraberdik... :(

    YanıtlaSil
  10. fotolar cok güzel, mutluluk ve keyif duyguları bakınca bana bile geçti :) kitapçıda üstten çekilden kare ne hoş!

    YanıtlaSil
  11. sana da iyi haftasonlari Nonim ;)

    YanıtlaSil
  12. kupeler super
    noni(=

    YanıtlaSil
  13. merhaba ben elif..sizi okumadan günüm iyi geçmiyor..uzun süredir takip ediyorum sizi..hatta bir ara kilit koymuştunuz acayip mutsuz olmuştum okuyamayacağım için..saçlarınız bence süper şikayet etmeyin..ha bir de aynı kan grubuna sahip olduğumuzu okuyunca kanımın size neden bu kadar çabuk kaynadığını anladım..burcunuz da boğaysa eğer cidden şaşırırım..ben de boğayım çünkü..iyiki varsınız..sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Sibel zıpzıp çok şirin di mi :)

    Moda Cadısı daha önceden yaptığın Laura Mercier göz altı kapatıcısı tavsiyen gibi bunları da bir kenara not ettim, en kısa zamanda bir eczaneye girip sorucam ;)

    Canım ablam deme öyle, üzme beni :( yine geldiğinde birçok şey yaparız biz birtanesi...

    a.gizem & Deniz & KeLebek teşekkürler fıstıklar ;)

    Elif teşekkür ederim, çok şaşıracaksın şimdi ben de boğa burcuyum ;)

    YanıtlaSil
  15. Bir allahın kulu da benim için bişi dese olmaz demiiiiiiii!!??
    şaka şaka güzeldir arkadaşım yaşnız belirteyim kitapçıdaki fotoğraf sanatçısı ben deniz Nermin.
    haberiniz ola!!!

    YanıtlaSil
  16. o pembe boncuklu küpelere bayıldım.nerden aldınız?- esra

    YanıtlaSil
  17. Esra Nermin o küpeleri yanılmıyorsam Nişantaşı'ndaki Karmen'den almış...di mi Nerminnn?

    YanıtlaSil
  18. He cnm doğru..
    Tarzını biraz değiştirmiş olsa da yine de Karmene gitmenizi tavsiye ediyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...