06 Temmuz 2009

Bir teyze 2 günde nasıl delirtilir?

Herşey çok güzel başlamıştı... Haftasonu kaçamağımda herşeyden habersiz Güneyli'nin ayçiçekleriyle dans ettim...
2 hafta öncesine kadar burası renksiz bir vadi iken şimdi her yer sarıya boyanmış...doğa beni hep böyle şaşırt lütfen!!!
Benden olsa olsa kabak çiçeği olur aslında :)
Ablam & Kristin tarlada oynaşıyor :)
Sahildeyken aniden kapkara bulutlar geldi, birden fırtına çıktı, sahilde herkes kaçışmaya başladı aynen 3. sınıf Amerikan korku filmlerindeki figüranlar gibiydi halimiz, biz de kızlarla bunu fırsat bilip çığlık atarak kaçtık Oscar'a aday bir rol çıkardık haa haa :)
Ayyy canım ne tatlısın sen demeden önce 2. fotoya da bir göz atmanızı istiyorum şekerler :) Eyvah yaşım geldi çocuk yapmam lazım ama anne olmaktan emin değilim diyen hatunlara sabah-öğle-akşam olmak üzere 2 günlük Derin kürü öneriyorum ve anında tedavi etme garantisini veriyorum ;) Nerden mi biliyorum? Bu haftasonu kobay olarak kendimi kullandım da ondan haa haaa :)
Selin anne olmaktan cayan benim gibi godikleri ikna etmek için bu dünyaya gönderilmiş bir melek bence :) Tam bir prenses ahhh bir de ara sıra kardeşine uymasa!
Yan komşunun Can'ı da eklenince parti için ortam hazır oldu :) Kafalar ütülenmek için beklemekte!
Bu da davetsiz misafirimiz Çekirge İsmail :)
Hmmmm cici teyze nasıl oluyordu? Bir deniyim bakiyim :P
Noni iç ses: "Ehüüü ehüüü bu pozu da veriyim arkama bakmadan İstanbul'a vınlıycam!!! Bas gaza yavrum bas gaza kim tutar seni bas gazaaaa :P"
Matrix teyze onyüz bin baloncuk yuttu :)
2 günün sonunda içimdeki teyze ölüp Neo gün ışığına çıktı! Buraya kadar bebek tekmeyi yersin işte böyle hiaaaaaa!!!!

p.s. Bu postun hazırlanmasında hiçbir bebeğe zarar verilmemiştir!

13 yorum:

  1. bu ayçiçeklerine bittim, özlemişim bu görüntüyü ...Gökçeada yollarında en renkli görüntüydü ve inşallah 2 hafta sonra tekrar o yollardan geçeceğim..

    süper çıkmışsınız fotoğraflarda, bayıldım ama en son fotoda Selinin durumundan endişe ettim ha haaa alçak noni

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar az sure insan birlikte olunca daha rahat dayanir fistiklarin yaramazliklarina.. ;)
    Aycicegi tarlasinda olmak istedim, fotolara bakinca..

    YanıtlaSil
  3. hahaha süpersin yaaaaaaaaa

    fotolar harika, bebek olayı harika sonuhndaki action en süperi

    öperim seni kocaman nonimmmmmm

    YanıtlaSil
  4. çekirge ismailin kafası kel kalmasın o da ayrı artist :)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflarda ne çok eğlendiğiniz belli ama Derine kızıp Selinden ne istiyon zilli!!??
    :):)

    YanıtlaSil
  6. çok eğlenceli geçmiş anlaşılan ..güneylidemisiniz noni süper yer :)biz de orada ev istiyoruz bakalım ama denizi taşlı diyorlardı?

    YanıtlaSil
  7. bas gaza yavrum bas gazaaaa kim tutar seni bas gazaaa..diyorummm baska da bisi diyemiyorum:-)))..harika bir 2 gun icin cok tesekkurler:-)))

    kris:-)

    YanıtlaSil
  8. :D nonı ya cok guzeldı yazı cok eglendım yaa ne matrıx teyze ehueheuehueheu :D

    YanıtlaSil
  9. teyze olmak iyi güzel de heidi gibi iken birden chuky nin gelinine döndürüyorlar insanı :D

    YanıtlaSil
  10. Tarlalara ve fotolara bayıldım Sibelciğim.. yüzünüzden bu gülümsemelerin asla eksik olmamasını dilerim canım, hepiniz çok tatlı çıkmışsınız!!

    YanıtlaSil
  11. çok eğlenceli bir haftasonu olmuş. çok şekersiniz :)

    YanıtlaSil
  12. sibelcim, fotolar nefis, kizlar da nefis az once Mey geldi yanima "Aaaaa!Selinin resmine bakiyorsun ve de Derinin, peki yanindaki kim Selin'in, bubble yapmislar?" dedi, ben de dedim ki Nilufer'in kardesi Sibel, Selin ve de Derin'in de teyzesi... "iyi, benimle de yapar o zaman bubble.." dedi ve gitti yanimdan!!! ne ki bu simdi?

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...