16 Temmuz 2009

Bugünkü Noni

Bu gözlükleri 8 yıl önce Amerika'dayken kullanıyordum :) Tanrım o zamanlar gerçekten katıksız bir geek'mişim! Aldığım ilk ve tek numaralı gözlük olduğu için mi yoksa bana ne gibi yollardan geçtiğimi hatırlattığı için mi bilinmez atmaya kıyamadım, o gün bugündür sakladığım yegane antika parçam diyebilirim :P
Bugün Gofretime poz verirken bana inanmak istemedi, komiklik yapmak için mi aldın bunu dedi :) Ehhh nerden bilsin 8-9 sene önceki süklüm püklüm Noni'yi haa haa :) Darwin hayatta olsaydı beni teorisinin baştacı yapardı sanırım!

p.s. LaCheen'in blogunda bahsettiği FotoFlexer programını ben de inceledim, çok hoşuma gitti, paylaşım için çok teşekkürler Lacheen!

12 yorum:

  1. :)) pozun ve gözlüklerinle beni güldürdün noni... Ama bluzuna bayıldım çok hoş bir rengi var.

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy çirkin seniiiiiii bööööyykk!!
    hahahahaahaaa tam Betyy olmuşsun çok güldüm yaa delüü..:):):):):)

    YanıtlaSil
  3. heheheh valla komiklik yapmak için aldın sandım :))))
    hepimizin geçmişinde var böyle kullandığı antikalar :)

    YanıtlaSil
  4. süpermiş
    retro bir havası var :)

    YanıtlaSil
  5. benmde böyle bişiymmm var:)eğlenceli aslında:)))

    YanıtlaSil
  6. Aman Allah'ım bu ne??

    Abartısız ilk tepkim bu oldu:)))

    YanıtlaSil
  7. cirkin betty'mi?
    sen her halinle sevimlisin, cirkinlesemiyorsun bile !

    YanıtlaSil
  8. noni bu 6 onlaynı neyle besliyorsun :P ne zaman gelsem burdalar yaw..

    YanıtlaSil
  9. Noni seni yine rüyamda gördüm. Seninle maksi elbise alışverişine çıkmışız Şişli'ye (!) bir dükkana giriyoruz böyle enteresan şeyler var, onu deniyoruz bunu deniyoruz çok eğleniyoruz. Hayır olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Elvan bluzum Massimo Dutti'den ;)

    2-Chic & Gofrett sizinle ayrıca ilgilenicem bebelerim :)

    Banyosuyu teşekkürler :)

    Nurdan teşekkürler :)

    Bulunur Hint Kumaşı aşkolsun yoksa siz beni böyle beğenmiyonuz mu :)

    Banu teşekkürler canım :)

    İsimsiz ben para ile tuttum onları hee heee :)

    Puck'cım hayırdır inşallah alışverişe çıkmak ne demek acaba? Yalnız ben de bu aralar maksi elbise istiyorum sana malum olmuş resmen :)

    YanıtlaSil
  11. Bende de var bu gozluklerden :)
    Kendime acimak istedigim zamanlar takiyorum :P

    YanıtlaSil
  12. aa haksızlık etmeyin gözlüğe noni hnm :)ben gözlük kullanan biri olarak çok çok cici buldum ne çok aramıştım böle çekik bi model,şimdide gündemde kıymet bilin:))not;gözlük sever

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...