01 Temmuz 2009

Cepheden bildiriyorum...


Ben yeğenlerime daldım kendi bıcırıklarımı unuttum :) En son Tarçın'ın Miso ve Bediş'i nasıl patakladığından bahsetmiştim... Baktım olacak gibi değil önce bir gece boyunca Tarçın'ı agresiflikten arındırma tedavisi uyguladım. Oğlumu böyle hamur gibi yoğurdum, bir sürü de güzel sözler söyledim Behlül'üm yakışıklım sen bu evin baştacısın gibilerinden sözlerle egosunu şişirdim bir güzel :) Ertesi sabah gözümü karartıp hepsini bir odaya koydum, bu evin sloganı "Savaşma - Seviş!" ona göre ayağınızı denk alın diye ültimatom verip kapıyı çekip çıktım. Tabii sonra tüm gün içim içimi yedi, akşam büyük bir korkuyla kapıyı açtım veee:
Benimkiler yine can ciğer kuzu sarmasına dönmüştü! Ben de derin bir ohhhh çektim. Bizim cephedeki son durum budur arkadaşlar :)
Oğluşum bu agresif döneminde 10 yıl birden yaşlandı...
Miso’nun dünya yansa umrunda değil, TV seyrediyor…
Bediş sinek avında...
Tarçın zen terapisinden sonra dinleniyor...
Miso "kara kara" düşünüyor; acaba bugün ne haltlar yesem diye :)

6 yorum:

  1. Kedılerı sevmıyorum cocuklukla ılgılı bısey :D ama bu tarcın a bayıldım yaa:D

    YanıtlaSil
  2. oh hadi geçmiş olsun Noni, çabucak atlatmışsın, öperim hepsini bıyıklarından tek tek:)

    YanıtlaSil
  3. Hadi geçmiş olsun. Odaya kapatıp çıkmak da iyi cesaret, kaçacak yer de yok :D Sonu iyi olmuş neyse ki.

    YanıtlaSil
  4. nonişş!!!

    Dün gece seni rüyamda gördüm çok ferah bi rüyaydı böle biz arkadaşmışız sen nermin beni evden almaya geliyorsunuz bende hazırlanmaya çalışıyorum ay ne giysem falan die düşünüyorum(siz o kadar kokoşsunuz ki bende sizin yanınızda sönük kalmak istemiyorum ) elbise giyiyorum ama ağdamı yapmamışım uff diyorum:) neyse sonra çıkıyoruz önce size gidicekmişiz ordanda eğlenceye falan bu kadarını hatırlıyorum:) mesela bana şey olur bazen taksimde falan bi oyuncu ya da işte tv de sürekli gözüken insanları görünce ya bunu tanıyorum ama nerden tanıyorum acaba hangi akrabamızdı die düşünüyorum:)biraz daha düşündükten sonra aaaa bu oyuncu ya diyorum sende de öle bi şey oldu kalktım sabah o kız kimdi ya bi akrabamız falan mı dedim sonra tabi dank etti noni bu die ay ne uzattım dimi insan rüya görmeyedursun böle uzatıyo işte:))

    YanıtlaSil
  5. Kızlar çok rahatladım sormayın!yurtta sulh evde sulh :)

    Semoş Allah hayırlara çevirsin, ışığa bakıp yazsaydın kız :) şu nerden tanıyorum acaba olayı aynen bana da oluyor hii hii :)

    YanıtlaSil
  6. miso çok muzır bakıyor :) yerim ben onun bakışını...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...