17 Temmuz 2009

Ham-pul !!!

Dün yaptığım birşeyi yazmazsam olmaz! Daha önce okuyanlar biliyordur zaten Miss İbiş 2006 hikayem, Bra-Free Day hikayem, uyuya kalmam vesaire yaptığım ibişlikler yaz yaz bitmez :) Ya çok utanmaz biriyim ya da kendimle çok barışığım bunları bir de burada utanmadan paylaşıyorum :P Evet görünen o ki yıllar geçse de ibişlik baki kalıyor şekerler!
Düne gelecek olursak, öğle yemeğinde şirketin yemekhanesine indim, bir tabak dolusu mantıyı aldım, ağzımdan sular aka aka üstüne yoğurt koydum, sonra pul biberle baharatlarla bir güzel süsledim. Masaya geçtim, kaşığı daldırmamla artık bir vejeteryan olduğum ampulünün kafamda yanması bir oldu! Çok şükür kaşığı ağzıma götürmeden yandı o ampul! Tabağı kuzu kuzu (canlarım hepinizi çok seviyorum) bıraktım, önceden akan salyalarımı vicdan azabıyla silip salatama gömüldüm :) Yalnız benim vej. olduktan sonra böyle gayri ihtiyari yediğim bir et ürünü oldu mu olmadı mı? Kendimden işkillenmedim de değil hani?!!!

12 yorum:

  1. daha olmamissin))
    gercek vegi mantiyi gorur gormez salataya yonelendir))
    bu arada kiyma yerine ayni kiyma harcini hafif haslanmis patates ile yapip mantinin icine koyarsan vegi olsan da manti yemis oluyorsun..
    fena da olmuyor..
    LeyLa

    YanıtlaSil
  2. Yavri acaba büsbütün kafayı mı yiyon sen ne, acilen tatile çık!!
    öpttüümm... :)

    YanıtlaSil
  3. ben yeni bir blogger olduguma gore, onceki hikayeleri bir cirpida okudum:) hepsi birbirinden komik:)

    cok tatlisin coooook:)

    YanıtlaSil
  4. :D nonım orucluyken bılmeden yemek yeme muhambeı geldı aklım a:DDD bence vejlık sana gore degıl ben sende boyle bı ocak bası ınsanı halı sezıyorum azda olsa :DDD nerden estı bılmıyorum .....

    YanıtlaSil
  5. ben kaç kere arabamı parkta bırakıp kös kös eve döndüm. Sonra gecenin bir vakti araba pişinde koştum :):)
    Yalnız değilsin yani :):):)

    YanıtlaSil
  6. çakma vejeteryan olunca böyle çakozlanıyo tabii :P ben de mücadele ediyorum. bakalım...

    YanıtlaSil
  7. Mantı yenmez mi ay? Ama vegiler icin yesil mercimekli ve soya kiymali mantilar da yapiliyor, etlisinin yerine tutar mi dersen, tutmaz. Yine de bir alternatif :)

    YanıtlaSil
  8. Oyyy Noniiiisimm sen ne alem kizsin yaaa :)) Cilgin genclik, butun ibislikler boyle olsun :))

    YanıtlaSil
  9. Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine,
    binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  10. izlemeni istediğim bir video sana öldük gülmekten...

    işte "burada"

    BAYILACAKSIN ŞEKERİM... :)

    YanıtlaSil
  11. Çakma vej. lafına çok güldüm aynen öyle valla ne deseniz haklısınız :)

    Taze Nane kandil mesajın için teşekkürler ;)

    Nakharım izleyemedim ben videoyu, açılmadı eve gidince bakacağım çok merak ettim ;)

    YanıtlaSil
  12. noniciğim bende tamamen ahlaki sebeplerle balık dışında et yememeye çalışıyorum, ama bu konuda senin kadar katı değilim, yani mantının içindeki etin hesabını yapmıyorum ki hazır mantılara et falan koymuyorlar genelde merak etme. (çoğunlukla soya kıyması ve baharat karışımı oluyor içinde, bu arada soya kıymasıyla nefis makarna sosları yapabilirsin üstelik sıfır yağ ve kollestrollü)

    bu konuda çok katı olursan çabuk pes edersin unutma, seni motive edeceğine inandığım blogumda yer verdiğim "şu yazıyı" bir oku derim ve gözlerinden öperim...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...