20 Temmuz 2009

Lo lo lo Ego!

Good morning İstanbullll !!!!! Öğlen oldu ben hala günaydınlardayım, gri gökyüzü sayesinde inanın uyku modundan çıkamadım! Dışarıda ne kadar sevimsiz bir hava var di mi? Bu haftasonu prenseslerim tatilden döndü. Canım ablam ile cmt akşamı abla-kardeş caddede yürüyüş yaptık, dondurma yedik, kahve içtik, alışveriş yaptık, sohbet ettik, inanın gayet sıradan olan bu şeyler bizim için çok özel anlardan sayılıyor... Onunla en son ne zaman böyle bir zaman geçirdiğimi hatırlamıyorum, ve ben ona doyamadan cuma günü gidiyorlar bile :( Neyse çok fazla duygusal yazmak istemiyorum çünkü buna da şükrediyorum, senede 1 kere de olsa ablamı ve yeğenlerimi görebiliyorum...

Ben artık normal sezonda hiçbirşey almıyorum, indirimi bekliyorum, bir ay içinde yarı fiyatına inecek şeylere inanın para harcamak artık bana enayilik gibi geliyor, ehh bir de ekonomik krizi düşünecek olursak bu hareketimi pek yerinde buluyorum, doğrusu çok takdir ettim kendimi :P Bu elbiseyi Mango'nun indiriminden aldım. Desenleri çok hoşuma gitti ama nerden bileyim desenli şeylerin bir kadının basenlerini 10 katına çıkartacağını!!! Ben seni basenlerimle döverim bebeğim haa haaa :D Shakira bile yanımda çiroz kalır vallahi!

Böyle hem yaz hem kış giyilebilen elbiselere bayılıyorum! Bir taşla 2 kuş vurmak gibi resmen ;) Pembe terliklerim sonradan gözüme çok Banu Alkan'vari göründü, kahverengi ile değiştirdim...

Dün benim canım annemle babamın evlilik yıldönümüydü, o güne özel ben de beyazlar giymek istedim... Annemle babam 36 seneyi doldurdular dile kolay! Tüü tüü tüüü maşallah diyorum! Darısı tüm mutlu çiftlerin başına ;)
Galatasaray'daki Chic'e Lazy'e ne zaman girsem kendimi kaybediyorum, o kadar şirin takılar var ki... Biri yelken diğeri dümen olan bu küpelerimi severek kullanıyorum. Uzun zamandır gidip bakmadım, hmmm yakın zamanda ziyaret edilecek mekanlar listeme ekliyim bari ;)

Anaaa ben Miso gibi şehla mıyım yafff bu resimde şeşbeş gibi çıkmışım :P Üzüm üzüme baka baka şaşılaşıyor demek ki :)

Hele lo ego gel beri lo :) Yok basenim yok şehlalığım yok ibişliğim derken şu egoya da bir el atmak istedim. Aslında Anna Freud'un ego ile ilgili kitabını alacaktım ancak bulamayınca Osho'nun "Ego - Yanılsamadan Kurtulmak" isimli kitabını aldım, iyi ki almışım, ego ile ilgili saptamalarını çok ilginç buldum...
"Eğer alçak gönüllü olduğunuzun farkındaysanız, orada ego vardır. Alçak gönüllü kimselere bakın. Kendilerinin gerçekten alçak gönüllü olduğunu düşünen milyonlarca insan vardır. İzleyin onları en sofistike egoistlerdir onlar. “Ben alçak gönüllüyüm” derler ve sonra da size bakıp sizin onları takdir etmenizi beklerler. Ego “Kimse benim gibi değil” diyen bir hiyerarşidir. Alçak gönüllülükle kendisini besleyebilir. Ego çok zor fark edilir. Onun çalışması çok kurnazca ve derindendir, çok çok uyanık olmalısınız, ancak o zaman onu görebilirsiniz. Alçak gönüllü olmaya çalışmayın. Yalnızca tüm mutsuzlukların, acıların ego yoluyla geldiğini görmeye çalışın."
Aldığım diğer kitap ise; Bakırköy Akıl Hastanesi hakkında birinci elden bilgiler, anılar ve anekdotların yer aldığı "Bakırköy Akıl Hastanesi'nin Gizli Tarihi"... Okunacaklar sırasında daha Hande Altaylı'nın Maraz'ı ve Elif Şafak'ın Aşk'ı da var...

Şimdi egomu koltuğumun altına sıkıştırıp yemeğe inebilirim, bu arada vejeteryanlığım işe kilo bakımından da yaradı, 2 kilo vermişim ;) Hem vicdanım rahat hem bedenim, ohhhh ne güzel :)
Hepinize harika bir hafta diliyorum ve de kaçıyorum!!!!

19 yorum:

  1. nonim beyaz elbise ne de çok yakışmış, kuğu gibi olmuşsun, çok beğendim...
    bu aralar ben de kitap arayışı içindeyim. ne okusam acaba?? Şu "Bakırköy Akıl Hastanesi'nin Gizli Tarihi" ni tavsiye edermisin? canım benim...

    YanıtlaSil
  2. Noniş...
    Cumartesi ben de caddedeydim..Kısmet karşılaşamadık yine:))
    Bir gün önüne ''tatataaaaaaaa!''diye biri çıkarsa o benim işte..
    Beslenme konusuna gelince..Vejeteryan değilim ama koca yaz sebze ile besleniyorum..
    sana ufak bir tiyo..
    Kabak,biber,fasulye seviyorsan ki ben sevmiyordum..
    Hepsini ayrı ayrı tencerelerde dilimleyip,biraz zeytinyağı birazda tuz ve 1 bardağa yakın su ilave edip kısık ateşte yumuşayana kadar pişiriyorum..
    Üzerine ister sade ister sarımsaklı yoğurt..Hmmmmmm..inan daha hafif oluyorlar.
    Sevgilim evlendiğimizden beri ki 2,5 ay eder.bu sistemle 9 kg verdi..
    Tavsiye ederim..
    İyi haftalar..

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyorsun her zamanki gibi ...
    Cnm Chic mağzası Lazy olalı seneler oldu ama sen hala Chic'tesin bakıyorum...:))))))
    Aldığın kitapları da çok ilginç buldum bak kafan karışmasın sonra toparlamak zor olur :):):)
    güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Elvan; çok teşekkür ederim :) Kitabı henüz okuyamadım, okur okumaz fikrimi mutlaka yazarım, bu arada Maraz'ı okudun mu? Sürükleyici olduğunu duydum...

    Şeboooo tühhh ya keşke karşılaşsaydık! Beni gördüğün zaman koluma yapışabilirsin inan çok mutlu olurum canım :) Bu arada yemekten şimdi geldim ama canım sebze çekti iyi mi :)

    Nerminim mucukkk öptüm seni :) Lazy olarak düzelttim canım, insan ilk olarak ne öğrendiyse kafasına o kazınıyor demek ki ya da ben çok kalın kafalıyım öğrenemedim gitti haa haa :D

    YanıtlaSil
  5. ikoncan mı olmak istiyorsun

    YanıtlaSil
  6. Muzlu Turta ooo sen yaşıyor musun :)

    Benden olsa olsa Nonikcan olur :P

    YanıtlaSil
  7. beyaz elbisedeki boyun askisi, kupelerin ve portfoyun uyumuna bayildim...super yakismislar sanaa:) opuyorum....

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bunlara özelliklede yazdıklarına :) elbisenin biri hediye :) sanırım

    YanıtlaSil
  9. Nonim özlemişim seni.Ne güzel elbiseleride giymişsin resimler çekilmişsin.Şehla olayınada çok güldüm:)Öperim kocaman

    YanıtlaSil
  10. Noni, sakin koyu renk ruj surme, sana yukardaki makyaj cok yakismis, pastel.
    Maasallah diyorum, hersey cok guzel, sounds good,
    Kendine iyi bak, hep mutlu ol, hep gul artik...

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabı Perim, Çilekli Pastam Zarifem ve isimsiz çook teşekkürler öpüyorum sizi kocaman şekerler :)

    YanıtlaSil
  12. Nazannesi21/7/09 11:56

    Cnmmm,
    Fotolar süper tek kelimeyle. Senin blogu okurken, gezinirken dergi okuyorum sanki ya..
    Ellerine sağlık.
    ps: anne & babaya kocaman sevgiler, mutluluklar! ;)

    YanıtlaSil
  13. Canım Evom çoook teşekkürler bitanesi :) :) :)

    YanıtlaSil
  14. Alinti icin cok tesekkurler bana cok mantikli geldi ;) Icime de bir suphe soktu dogrusu soyle bir baktim da alcak gonullu diye bildiklerime! Kiyafetlerden Ali'den olani begendim ben, altina opak corap ustune bir hirka tam 4 mevsimlik! Yatirimi boyle seylere yapmak lazim 3 ayliklara degil ;)

    YanıtlaSil
  15. Beyaz elbiseli haline bayıldım Nonicim, Mangodaki elbiseyi ben de görüp beğenmiştim de indirim çılgınlığında sıra gelmedi ona :) Bence sana da çok yakışmış. Osho'yu ben de çok severim sana da iyi okumalar diliyorum

    YanıtlaSil
  16. merhaba
    hergün bakıyorum yeni yazı var mı acaba diye :( noni nerdesin?

    YanıtlaSil
  17. Ben Ali'den alınan elbiseye bayıldım ama Ali nereki ?

    Bir tanıdık filan mı :))

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Devrim Ali bayanların yeni ürün geldiğinde akın ettiği, çeşitli markaların giysilerini indirimli satan Kazasker'de bir mağaza ;)
    Websitesi: http://www.alimagazalari.com

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...