13 Temmuz 2009

Pardon !!!

Blog dünyası çok vefasızmış çook!!! Kaç gündür yazmıyorum ayol biri de çıkar nerdesin öldün mü kaldın mı der di mi?! Yazıklar olsun verdiğim emeklere klavyemde yılan beslemişim meğer :P
Aha buyrun unutulan bir blogger'ın hayata küsüp geldiği nokta budur :P Sizin beni arayıp sormadığınız dönemde kendimi içkiye verdim... Bu eylemlerimden birini de Vapiano'da gerçekleştirdim.
İçki kadehlerimin yanında makarnalar eşlik etti bana, homini gırtlak yedim, yedim, yedim...
Beni teselli etmek de bu 2 yavrusa düştü, pek bir çabaladı bebeler!
Erdo'nun davetlisi olarak Sezen Aksu'nun Maltepe Üniversitesi'ndeki konserine gittik ama ben konser boyunca da pek bir süklüm püklüm oturdum, bebeler sürekli sordu neyin var diye ama ben sessizliğimi korudum...

Sonra minik serçe çıktı sahneye...

Sezen Aksu'nun son albümündeki Pardon şarkısını çok sevdim, o gece bu şarkıya da yer verdi, ben de pek anlamlı bir şekilde eşlik ettim :)

Pardon, bakar mısınız ? Tanışmıydık ?

Gözünüz öyle uzak bakmasa Sizi tanıdığıma yemin ederim...
Ayy bu kadar duygu sömürüsü yeter kendimden tiksindim ha :) Bu aralar bombastic bir havada geziniyorum tutmayın beni :P İtiraf ediyim kimi zaman kendimi Brezilya'dan transfer edilmiş seksi şempanzeler gibi hissediyorum ama bazen uyanıp aynaya baktığımda seksi sıfatının uçup geriye sadece şempanzenin kaldığını görüyorum haa haa :

Sıfattan söz açılmışken sıfatıma geçiş yapıyım bir de...Dudaklarımın güneşe alerjisi var, bu engebeli arazi görüntümü koyu renk rujla asfaltlama çalışmalarım da yetersiz kalıyor ne yazık ki :( dolayısıyla yukardaki foto gibi büzük dudak (burada toplanarak büzülmüş anlamında kullanılmıştır!!!Bknz. Türk Dil Kurumu) olarak dolaşıyorum. La Roche-Posay'in Nutritic dudak bakım nemlendiricisini aldım, inanılmaz iyi geldi, benim gibi sorun yaşayanlara şiddetle tavsiye ediyorum!

Dudak kremimle birlikte bunları da ekledim sepete... Hırka Massimo Dutti'den, mayo, çanta ve uzun elbise Marks & Spencer'dan... Mavi beyaz puantiyeli mayo bu yaz aldığım en en en ucuz parça olarak yaz kreasyonlarıma damgasını vurdu! Ne kadar mı? Bugünün tarihini 2 ile çarpın işte o kadar :)

Ve... Gözlerden uzak aşşşk dolu bir haftasonu kaçamağı yaptım :)

Yazı işleri müdirenizden bugünlük bu kadar!!! Geçen hafta biraz uzaklaşmak istedim, buraya yazmamla ilgili olarak düşündüm taşındım, şu sonuca vardım; stresli bir işim var ve ben sigara içmiyorum! Buraya yazarak aslında kendime bir nebze nefes aldırıyorum. Bu olayın psikolojik bir yanı var mı bilemiyorum ama masasından kalkıp ara ara sigara molası vermek için şirket dışına çıkan biri kadar buna ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Bugün iki fırt çektim, şimdi sigaramı söndürebilirim :)

15 yorum:

  1. noniskoooo :) seni biz unutmayiz kii, benim gozum hep sende ama fistiklarla ozlem gideriyorsun saniyorum, anlasilan birlikte de degilmissiniz, ben mi kacirdim yoksa gittiler mi.

    YanıtlaSil
  2. yavrum valla çok dolu bir geri dönüşle bloğun hakettiği canlılığa geri dönmüş, ben zati bu dıt dıt dıttt sesini hiç sevmemiştim!!!

    YanıtlaSil
  3. ya ozledik tabiki seni, ama malum sen simdi cicegi burnunda...:)

    rahatsiz etmeyelim dedik:)

    opuyorum en kocamanindan:)

    YanıtlaSil
  4. merak etmez, özlemez olur muyuz? ama 2-chic kızını, gofrett'i takip edince az da olsa haberlerini ve iyi olduğunu öğreniyoruz... geldiğine sevindim :) iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  5. valla ben merak ettim ama ablanla tatile gittim sanmistim:)

    YanıtlaSil
  6. Canımmmmmmmmmmmmmm seni merak etmez olur muyum sürekli takipteydim.

    Hatta Gofrette gördüm fotoları bayıldım...

    YanıtlaSil
  7. Ohhh şükür özlemişim yazılarını sakın ara verme...çok güldüm yaa kısım alemsin sen başka bişi diyemiyorum..
    Aldıkların da çok güzeel sende çok güzelsin aşkın da çok güzeell herşey, herşey....
    41 kere maaşallah arkadaşıma
    mucuksss

    YanıtlaSil
  8. Güzeller takılıyorum ben size :) hepinizi öpüyorummm :*

    Kızlar Marmaris'te tatilde şimdi, haftasonu kavuşuyoruz şekerlere :)

    YanıtlaSil
  9. ben bir kacamak oldugunu tahmin ettim, o nedenle ustelemedim)))
    LeyLa

    YanıtlaSil
  10. yaz aylarında blog yazmakta okumakta zor oluyor nonicim :) sezon arası verebilirsin sende :) bende takip etmeyi seviyorum ama blog yazmaya fırsat bulamıyorum... ..

    YanıtlaSil
  11. noni sen benim 2 önümde oturuyodun sezen konserinde..

    YanıtlaSil
  12. Leyla doğru tahmin etmişsin ;)

    Kızıl büyü biz sefil çalışanlar için yaz kış dönemi farketmiyor ki sadece klimalı bir ortamda yine totomuzun üstünde oturuyoruz böhüüüü :(

    ibeking aaa inanmıyorum sende mi ordaydın??? bu arada 21'inde ben de geliyorum ona göre, kambersiz düğün olmazmış hii hii :)

    YanıtlaSil
  13. 22si ayol 21i değil :)nereye gideceğimizi bilmiyorum ama??şöyle keyifli bir yer neresi olur acep??

    YanıtlaSil
  14. Anaaaa Tuba bana 21'i dedi amaaa aklım karıştı şimdik :)

    YanıtlaSil
  15. Bensiz nereye ayoll!!??

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...