07 Temmuz 2009

Pöfffsss

Güne absürd şekilde başladım, insanlar "günaydın" diyecekleri yerde öyle abuk sözler sarfedebiliyorlar ki...canım durduk yerde sıkıldı ama gelin görün ki yazamıyorum buraya... Bazen kendime bu blogu neden tutuyorsun diye sormuyor değilim! Keyfi hiçbirşeyi yazamıyorum. Hale Jale Lale bütün mahalle beni okuduğu için gönlümce dedikodu yapamıyorum. Büyük bir gruba bağlı çalıştığım için işimi yazamıyorum, canımı sıkan veya haksızlığa uğradığım bir an olduğunda paylaşamıyorum. Nazar değmesin diye aşkımı yazamıyorum. Eeee geriye ne kalıyor pisilerim ve sap Nonim dışında :P Vallahi bu yazıyı beni pohpohlamanız için yazmıyorum sakın yanlış anlamayın. Ama özgürce yazamadıktan sonra burayı tutmanın ne anlamı kalıyor ki diye düşünmeden de duramıyorum... Mesela gayet saçma gayet sıradan şeyleri de yazmak istiyorum. Ne gibi mi? Her hatun kadar ben de tüylü biriyim, evet beyler sizin kadar pala olmasak da bizim de tüylerimiz var! Ben de isterdim Alman Helga bebeleri gibi sarı olmayı ama ne yazık ki değilim, geçen gün kuaföre gittim sir ağda ile paladan kaymağa geçiş yapmak istedim ama kız fazla tutmuş ve dudağımın üstünü yakmış hah şimdi orada bir leke kaldı öylece. Şimdi bu kıza ben burada bir güzel saydırmak istiyorum ama yapamıyorum.
Çünküüü kızın burayı tesadüfen okuyup bir sonraki randevumda kaşlarımı yolmasından ve My Best Friend's Girl filmindeki Jason Biggs gibi tek kaşı kalmış canavara dönmekten korkuyorum. Ehhh şimdi nerde kaldı benim özgür kalemim? İşte böyle herşeyi yazmak sıkar biraz anloorsunuz :P
Neyse efendim ben asabiyetimi bir kenara bırakıp akşamki Santana konserine geçiyim. Konser muhteşemdi! Carlos Baba tam 21:00'de sahne aldı, 62 yaşında olduğunu da hesaba katarsak aralıksız performansı bence tek kelimeyle harikaydı! Bu zamana kadar izlediğim en güzel konserlerden biriydi diyebilirim... (Arkadaki keltoş ve zürafa da olmasa harika bir foto olacakmış :))

Arkadaki çikoya 2-chic yavrusu bayıldı (onun çiko sevgisi zaten ezelden beri var) ama pek bir geride durduğumuz için uzaktan seyretmekle yetindi bizimkisi :) Bu arada hava çok sıcaktı, benim Bonus saçlar neme yenik düşmüş Levent Kırca'nın Bestami karakteri gibi yapışmış kafama haa haa :P Asabiyete birebir gelen şeylerden biri budur (ötekileri yazdırmayın bana)! Migros'tan Jelly Bean'lerden aldım, hmmmm acaba bu neliymiş diye diye resmen hepsini lüplettim!!!!!

Bendeki haberler ve şikayetler şimdilik bu kadar!

7 yorum:

  1. Blogum sizin kadar okunmasa da iki tane arkadaşım ve ara sıra ablamın tesadüfen bulduğu blogumu okuduğunu anladığım için bende özelimi yazamıyorum, ve hatta bazen ciddi ciddi düşünüyorum, bir tane daha blog açsam mı diye, gizli bahçem olsun, hiç kimse bilmesin onu =)

    o kadar çok istememe rağmen gidicek kimse bulamadığımdan gidemedim ya konsere :( yanarım yanarım bir de buna yanarım..

    YanıtlaSil
  2. uvv bebıs cok kasmısın ya :D sekerlemeler ıyı gelmısdır ısallah bence reglı gunun yaklasıyo :Dehehe

    YanıtlaSil
  3. levent kırca espırısıne bayıldım :D

    YanıtlaSil
  4. abbovvv o leke olayı çok sinir bozucu bende de güneş lekesi var yazın yanınca senin hırt tiplemelerindeki bıçkın delikanlı gibi çıkıyor fotoğraflarım :)))) henüz bir çaresini bulamadım .

    Ah maria Ah santana ölmeden bir daha gelirsen Tr'ye bu sefer kesin gelecem seni dinlemeye :))) bak hasretle ne kadar şiirsel yazıyorum ha haaaa

    YanıtlaSil
  5. Valla çok haklısın en güzeli gizli kimlik olayı desek o da bize göre değil be Noni'cim. Zürafaya bende kıl oldum ama blurlarız olur biter. Migros'tan Jelly Bean satılmaya mı başlamış süpersin canım. Kafana da takma salla gitsin.

    YanıtlaSil
  6. Blog olayını bazen bende gereksiz buluyorum kendimi konsomatris gibi hissediyor sanki insanları eğlendirme derdindeymişim gibi...ama işte......
    Ayy leke olayı hakkatten kötü olmuş yalnız kızın saçını başını nasıl yolmadın asıl ben onu merak ediyorum :):):)
    Senin tatilin gelmiş şöyle bir kaçmalısın uzaklara 3-4 gün dahi olsa ayarla bişi yoksa seni zaptedemeyiz!!

    YanıtlaSil
  7. noni yazın sakın sakın dudak üstüne sir ağda yaptırma.kuzenim 2 kere yaptırdı simsiyah bi iz oluştu 1 yıldır tedavi görüo geçsin die henüz bi gelişme yok.geçenlerde de pudram.comda bir dermatolog videoda anlatıodu sakın sir ağda kullanmayın die bilginizeee ;)
    d.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...