01 Temmuz 2009

Princesses @ Romantika

8 yorum:

  1. Noni pisilerde gelişme var mı merak ettim?

    Kızlar da çok lokum Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  2. harikasiniz yahuuu...bi de sagdaki kopekcigee bayildiiim:-)))

    YanıtlaSil
  3. çok uzun zamandır öyle çok seviyorum ki bu 2 prensesi :)) her zaman gittiğimiz romantika'da olduklarını bilseydim atlar gelirdim valla :))

    YanıtlaSil
  4. Derin'nin göz altına noolmuş!!??

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısınız hepinizde

    YanıtlaSil
  6. Pisilerim doktora, pasifloraya gerek kalmadan barıştı :) :) :)

    Derin yataktan düştü gözü o yüzden öyle oldu yavrum benim kıyamam ben ona!

    Ben de bu 2 prensese tapıyorum!!! huysuz anlarında anında ortamdan tüyüyorum ama hee heee :)

    YanıtlaSil
  7. Sen çok şanslısın çünkü böyle iki şirin yeğenin var. Onlar da çok şanslı çünkü dünya tatlısı bir teyzeleri var :)

    YanıtlaSil
  8. ah canım benim çok geçmiş olsun :((( oh tadını çıkar bol bol nonim yeğenlerinin ablanın..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...