17 Temmuz 2009

Uzunya...

Geçen hafta bugün ismini ne zamandır duyduğum ama görme fırsatı bulamadığım Demirciköy'de bulunan Uzunya Beach Restaurant'a gittik. Hava bize karanlık ve fırtınalı yüzünü gösterse de iş çıkışı deniz kenarında olmak ve temiz hava almak harikaydı. Gri bulutlara ve denizin temizliği konusunda şüphelerime rağmen yüzenler vardı... Restaurant'ın mezeleri bu ortama göre biraz orta seviyede kalsa da şehrin trafiğinden ve gürültüsünden sonra keyifli bir kaçış noktası olarak İstanbullulara tavsiye edebilirim ;) Uzunya ayrıca çok güzel düğünlere de evsahipliği yapıyor, nişan veya düğün yapmak isteyen çiftlere duyurulur ;)
Benim çektiğim fotoğraflar havanın azizliğine uğradığı için, içinizi daha fazla karartmamak adına websayfasından aldığım fotoğrafları yayınlıyorum...

Haftasonu uğramak isteyenler için de harita...

Hepinize bol güneşli ve keyifli bir haftasonu diliyorum!!!

9 yorum:

  1. Buranın reklamını yapmak için ne kadar rüşvett aldıın hoşşik!!??
    :):):)
    hmmm bilemedim gitsem mi kine denize giremeyeceksem hiç enerjimi kaybedemem çok değerli çünkü ...
    Sen kimle gittin kine!!??
    Bensiz çok gezmeye başladın hesaplaşacağız senle!!!

    YanıtlaSil
  2. noni
    Şaslısın denize girmemişsin uzunya'da. Dışarıdan çok güzel görünen plaj, yaklaştıkça kötüleşiyor ve kıyıdan bile denizin tabanını göremiyorsun. ' yıl önce bir pazar günümüzü orada heba ettik. O kadar kötüydü ki kayalıklara tırmanıp göreceli olarak daha temiz olan yan koyda çarşaflı teyzelerle denize girdik...

    Anımı paylaşayım dedim. Lokantası konusunda seninle hemfikirim.

    YanıtlaSil
  3. Mekan yıkılıyor, huzur verici sağol paylaşım için.

    YanıtlaSil
  4. 2-Chic yavrusum kıskanma hemen bakıyım, seninle de neler neler yapıyoruz salı gününü ne çabuk unuttun nankör bebe :)

    Ayşe yapma ya! Ben o gün hava nedeniyle bulanık zannettim, demek hep öyle! İyi ki akşam gitmişiz o halde gündüz tam bir fiyasko olurmuş ;)

    Stil Direktörü mekanı tanıttım ama deniz için pek ideal değilmiş baksana!

    YanıtlaSil
  5. donus yolunda HİLDE nin evi nin gizli girisinden de gecmissinizdir:-)...burayi bulup nefis yemeklerinden de yiyin bir gun...nefis bahce...nefis SESSIZLIK..ve harika mutfak..

    kris

    YanıtlaSil
  6. Uzunya kışın bir başka olur, balığınızı yer, şarabınızı içer, yemeğin ardından kumsalda bir yürüyüş yapar, üşüdüğünüz için şömine başında közde yapılmış türk kahvesini içmek için içeri koşarsınız.Gözünüzü kapatıp, karadenizde olduğunuzu hayal edersiniz. Uzunya'ya kışın gitmeli..

    YanıtlaSil
  7. reklam mı olduk nonim? :)

    YanıtlaSil
  8. Kristinim; Hilde'nin evini de merak ettim bak şimdi!

    Nia Depeche; bu kış sadece közde pişmiş Türk kahvesi için bile gidebilirim ;)

    Tuğbacım sana sormadan link verdim ama bir mahsuru yok di mi? Bir de senin fotolarınla orayı yansıtmak istedim...

    YanıtlaSil
  9. güzel biyer burası bi kere gitmiştim

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...