18 Ağustos 2009

Aldığım ders: Çenemi tutmam gerek!

İki farklı kişi, iki farklı olay ama aynı eleştiriler ile karşılaşınca kendimi sorguladım ben de... Fikirlerine en çok inandığım, kızı olsam bile her zaman objektif yorumlar yapan canım anneme danıştım, sence eleştirilerinde haklılar mı diye, doğru dedi, "şu çeneni tutmayı sen hiç bilmiyorsun Noni!"
Evet kimi zaman kendimizi ak kaşık sanıp hep karşı tarafa suçu atarız... Hiçbirşey tek taraflı değildir, sevginin tek taraflı başlamadığı gibi tartışmaların da tek bir tarafı yoktur, herkes kendine göre haklıdır. Ayrıca Dilara'nın mailinde de belirttiği gibi fazla dobra olmak (üstüne bunu benim gibi sert bir üslupla yapmak) insanlara hiç iyi gelmez. Bunu her zaman aklımda tutmam, belki de nabza göre şerbet vermeyi öğrenmem gerekiyor. Ama herşeyin başı sakin bir şekilde konuşmak tabii ki de... Konuşunca tüm sorunlar çözüme kavuşuyor. Lafı fazla uzatmak istemiyorum, sonuç olarak dün çok güzel bir finalle günü kapattım, bakınız bir alt post'um :) Hmmm bu arada sevgili bay x bana mesajla sadece sarı kartı göstermiş, ben anlamamışım :P

Gömlek: Park Bravo Hırka: Massimo Dutti Pantalon: Herry
Kolye & Küpe: Yargıcı

10 yorum:

  1. çok sevindim çoooook:) mucks

    YanıtlaSil
  2. Barışmanız harika Nermin'le..Bunu yazmıştım zaten..
    Ama bay x sarı kart gösterdiyse herhalde sende kırmızı kartı göstermişsindir diye düşünüyorum..Çünkü bu molalardan ve açığa almaktan anlamam ben..Bir ilişki ya vardır yada yok..
    Şu çene tutma kısmını bende bir uygulayabilsem..Bazen sevgilimin üzerine öyle bir yüklenip konuşuyorum ki..İyi katlanıyor bana.Ama fark etmiş sadece sabahları yapıyormuşum birde banyoyu batırdığında,kolzet kapağı kapanmadığında,dolabını dağıttığında,mutfağı batırdığında,yere kül döktüğünde,evin girişindeki ayakkabılarını toplamadığında,arka odaya kadar ayakkabıları ile girdiğinde,benim deoroll-on yada kremlerimi kullandığında,tuvalet kağıdını bitirip takmadığında...
    Ay sıkıldım yazarken..Annene sorsana konuşmakta haklımıyım haksız mı?

    YanıtlaSil
  3. oh be böyle güzel haberler almak ne güzel Noni :)

    YanıtlaSil
  4. Kupeler nerden demisttin!?

    YanıtlaSil
  5. Supperrrr!!! Bende de var aynı sorun öyle dik konusurum ki hakliyken bile haksız olurum :) hersey dahada güzel olacak

    YanıtlaSil
  6. Ayakkabı Perim; Sana da kocaman mucuk :)

    Şebocum; alemsin kız :) Anneme bir soriyim ama eminim senin saydığın birçok maddeden tüm hatunlar müzdariptir hee hee :)

    Puck; canım benim ne tatlısın sen :)

    Nerminim küpeler yargıcıdan...

    Evrimcim; çok teşekkürler tatlısı, herşey çok güzel olsun lütfeeen :)

    YanıtlaSil
  7. Senin bay x hakkında yazılıp- çizilenleri okuyup, çıkarttığı fırtınaları görüp nasıl bir ego
    besisiyle karşılaşmıştır, kimbilir?
    Bunu daha önce yaşayan biri olarak
    sana derimki bu ve buna benzer sahnelerle önlemini almazsan bir veya iki kez daha karşılaşırsın, sonrada gösterdiği kart rengi değişir.
    Benden tavsiye...
    Bir Dost

    YanıtlaSil
  8. Dostum ne demek istediğini anlamadım bugün godikliğim üstünde kusura bakma :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba alakasız olacak ama fikirlerinize güveniyorum parfümünüzün markası nedir bir de christian dior hypnotic poison kullandınız mı fikirleriniz. sevgiler kadriye

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Kadriye,

    Benim yıllardır değişmeyen klasik parfümüm Coco Chanel Mademoiselle...

    Bunun dışında yeni aldığım ve şu anda kullanmakta olduğum parfüm Britney Spears Fantasy, biraz fazla şekerli bir kokusu var ama yine de severek kullanıyorum...

    Dior Poison'da annemin yıllardır değişmeyen parfümüdür, benim için biraz fazla ağır bir koku olsa da kokusunu aldığım anda annemi hatırlattığı için çok severim :) ama Hypnotic Poison'ı hiç kullanmadım, kokusunu da bilmiyorum...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...