28 Ağustos 2009

Analyze this, analyze that !

Eveettt bugün sevgilimin ipliğini bloga çıkartmaya karar verdim :P Hadi gelin hep birlikte analiz edelim benim hollow man'imi :) Görünmez olduğu için fiziksel özelliklerini geçiyoruz, bakalım vücut dili bize neler söylüyormuş:
Sağ elin narin omzu sıkı bir şekilde kavrayışı ve parmakların açık oluşu dış dünyaya "hatunumu sahiplenirim, onu korur kollarım, dokunanı yakarım" derken sol elin muhtemelen cepte oluşu ve karşı cinsle herhangi bir temastan kaçınması "korkma yavru kontrol ettim cebimde akrep neyin yok ama dikkatli ol değişken bir ruh halim var, ayağını denk al" mesajını vermektedir :P
Oldu olacak kendimi de analiz edeyim bari: Vücudun tamamen karşı cinse dönük olması ile sadık bir hatun, kollarımı ahtapot gibi partnerimi sarmamla anaç bir tavuk, ellerimi birbirine kenetleyerekte tam bir buldumcuk olduğumun mesajını vermekteyim sanırım :P
Biliyorsunuz kendisi ile yakın zamanda viraja sert bir giriş yapıp direksiyon hakimiyetimizi kaybetmiştik ama neyseki kazayı ucuz atlattık :P Ve aramızda bir anlaşma yaptık; ben ona sol kroşemi göstermezsem o da bana sarı, kırmızı, mor herhangi bir kartını gösterip beni buna çevirmeyecek ve biz aha aynen bu çift gibin mutlu mesut yaşıycaz :)
Tüm bunları mecazi anlamda söylüyorum yoksa şiddete karşıyım :P Şiddeti kaldırabildiğim tek yer sanırım Amerikan güreşi! Geçen gün TV'de yakaladım, seyrederken gülmekten yerlere yattım, imkanım olsa canlı canlı izlemek isterdim :)

Hepinize mutlu mesut bir haftasonu dilerim!
p.s. Blog dilim gittikçe batıyor, farkındayım :P Ama ben küçükkene diksiyon kursuna gittiydim sertifikam bilem var, konuşma dilim vallah billah böyle diil :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...