11 Ağustos 2009

Çiiz Keyk

Sizlere güzel gözükebilmek için saçımı süpürge ettim ama yoook yoook yine yaranamadım! Noniniz görgüsüz, Noniniz 1800'lü yıllardan kalma, Noniniz hödük ahhh ahhh ben daha ne yapayım! Bu da yetmezmiş gibi sabah silikonu patlamış yamuk bir Noni olarak uyandım na buyrun mutlu musunuz şimdi!!! Parası çıkışmayıp dudağına ucuz kolajen enjekte ettirmiş yavrular gibi görünüyorum şu anda! Gitttiiiii dillere destan güzelliğim gittiiiiii :(
Dün kendimi cheddar peynirine benzetmiştim, bugün sağdan soldan çıkan uçuklarım ile yumuşak cheese cake kıvamındayım resmen :P

Elbise: İpekyol Hırka: Massimo Dutti Taç: Ayshecan Kolye: Marks & Spencer Çanta: Guess (hevesimi daha alamadım) Köpüklü Kahve: Yemen :P

17 yorum:

  1. Çok güzel bir kombin Noni:) Sade ve şık! Maşallah! Öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. hırka çok güzelmiş;)

    YanıtlaSil
  3. harikasın:) saçın stilin gülüşün mizah anlayışınla tam bi nonisin sen :D

    YanıtlaSil
  4. oh oh...icimi actin resmen fistik...

    YanıtlaSil
  5. Kızzzlar sizi de yumuşak yumuşak öptüm patlak silikon dudağımla :)

    YanıtlaSil
  6. Bu dertten sürekli muzdarip olduğumdan, uçuk için vectavir'i öneririm ben.

    YanıtlaSil
  7. Malumafatrus; teşekkürler...ben de dört koldan mücadele ediyorum :) vectavir krem sürdüm, asiviral hap aldım umarım işe yarar ;)

    YanıtlaSil
  8. uçuk mu off ya ne menem bişidir bu böyle. bende de sürekli çıkıodu. zovirax kullanıodum sonra vektaviri keşfettim, nedendir bilinmez ama ayda bi çıkan uçuğum çıkmaz oldu. maşallah demeliyim sanırım şu an :D
    uçuksuz günlere nonicim eminim ki uçuklu bile güzelsindir :D

    YanıtlaSil
  9. Ahh nonicim ahh bu güzellikle sana ancak nazar değmiş diyebilirim bitanem.

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı olmuşsun yine:)Geçmiş olsun şimdiden cnm:)

    YanıtlaSil
  11. sevgili çizkek ben seni çok begendim!

    YanıtlaSil
  12. Kim der ki bu şıklığın içinde bi manyak yaşıyo :P

    YanıtlaSil
  13. Damlo, Elvan, Jojee, a. gizem, isimsiz yavri ve de beni beğenen beğenmeyen herkesin gözlerinden öperimmmm mucukkkk :)

    YanıtlaSil
  14. hımmmm..Kahve Yemen'e Habeşistan'dan gelmişmiş(Etiyopya)..Vallahi bilmiyordum bak bak bak..Sonra Yemen'de ekilmeye başlamışmışmış...Batılılar kahveye Türk Şarabı derlermişmişte mişmiş..Uzun hikaye vesselam.Yani mutfaktan geldiği gibi kolay gelmemişmişmiş..Kahveyi pek sevmem ben yatıp kalkıp şu çay'ı hayatımıza kazandırdığı için Çin İmparatoru açngçingçiamia çonga sabah akşam teşekkürü borç bilir ve edâ ederim..Ohhh var mı çay gibisi.Yoksulun sabah,öğlen,akşam içeceği,öğrencinin üç öğün yiyeceğine (kahvaltı)katık..İçme de yanında yat mübareğin..Kış aylarının paltosuz garibanının el-kaloriferi..Ah ahh az ısıtmadın bizi okul koridorlarında titreşirken çaaaaay..Tavşan kanııı çek biiiirrrrrRRR.. :)

    YanıtlaSil
  15. You and your style looks so lovely. Great!

    Mr.G

    Blog it! >> http://fashionmeetscologne.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Zafer Zapere yemin ederim okurken yoruldum :)

    Thanks Mr. G you made my day! :)

    YanıtlaSil
  17. Amacım yormaktı zaten..Kahve bu,hemen mutfaktan hoopppp..Yok öyle,kıvamı tam olacak ""ölçeği neydi sahi?:)"..Sonraa yanında su,köpüğü deseniz hımmm.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...