20 Ağustos 2009

Dünden...

Bu havalarda yemek sonrası caddede yürüyüş harika oluyor...

Anniş benim gibi bir boğa hatunu olduğu için fıkır fıkırdır, hiçbir şeye üşenmez ama babiş ahhh babiş!!! Kaç gündür onu yürüyüş için kandırmaya çalışıyordum, dün en sonunda şeytana "biz yürüyüşe gidioz" diyip bacağını bir güzel kırdım ohhh ellerime sağlık :P

Uyyy atom füzesi maşallah :P
Yürüyüşün ardından bu kadar spordan sonra kendimizi ödüllendirmemiz gerek dedik ve Yoort'a daldık :)

Meyveli yoğurtları mideye indirdik :) Yoğurdu çok hafif ama giderseniz sadesini tercih edin, mangolu olanı daha önceden denemiş ve beğenmemiştim...
Yoort'ta sadece görsel amaçlı sergilenen bu oyuncaklara da bayıldım, satın alınamasalar da en azından hamur için fikir veriyor insana ;)
Bu da muzur çiftimiz :)
Bugün ben bu haldeyim!!! Çünkü...

UYKUSUZUMMMM!!!!!!! Dün gece uykumun ennn tatlı yerinde telefonumu çaldırıp uykumun içine eden ve bugün işe asabiyetle iştigal etmeme teşrif etmeme sebebiyet veren zibidi senin kim olduğunu bulursam kaçacak delik ara kendine!!!

7 yorum:

  1. Nonimmmmm bir mim geldi benden sanaaaaa eminim çok yaratıcı cevapların olacakk http://esracaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. nonicim, bu sergi nerededir

    YanıtlaSil
  3. Esra'cım; ben daha önceden bu mim'e cevap vermiştim... Bir de mimler ile ilgili böyle bir karar aldım ben çok önceleri... Yine de beni seçtiğin için teşekkürler tatlım!

    Görkem'cim; bu sergi değil, Caddebostan'daki Yoort'un (eski Hotiç) içinde yer alan oyuncaklar...çok tatlılar di mi :)

    YanıtlaSil
  4. sen çok da güzel yaparsın bunları hamurdan Nonicim :)

    YanıtlaSil
  5. amerikada pink berry diye aynısından bir yoğurt dondurmacısı var, bir dünya meyve ekliyorlar içine, meyvelerle çok güzel oluyor ama ben yine de dondurmayı tercih ederim:)oyuncaklara bayıldım

    YanıtlaSil
  6. oooyy şekercik ailesi..:))
    1- taytını çook beğendim nerden?
    2-teesüüüff ederim dondurma yerine yooort için, güzel miydi bariii!?merak ettim bak!!affiyetler olsuuun.
    3-Bana şu oyuncaklardan hangisini yapacağını tahmin ediyon sanırım..
    hadi başla...
    :))))))
    öpttüm şeker

    YanıtlaSil
  7. Ailen gercekten cok sirin ^.^

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...