19 Ağustos 2009

Elma dersem çık, Tatil dersem çıkma karşıma!

Artık dayanacak gücüm kalmadı :(
1 seneden beri tatilin tttt sini gördüğüm yok... Tatil ile ilgili hiçbir şeye gelemiyorum, TV'de denize girenleri gösteriyorsa anında zaplıyorum, gazetelerin orta sayfalarında seyahat acentalarının reklamlarını gördüğümde o gazeteyi yemek istiyorum, işyerinde izin formu dolduranların ağzına bir tane çakmak istiyorum ve daha birçok şey yapmak istiyorum. Aha Noniniz aynen böyle kurudu soldu :(

Psikolojim çölde su serabı görenler gibi yerlerde süründüğü için artık her baktığım şey bana tatili çağrıştırıyor. Bu nedenle mi bilinmez kendimi zaptedebilmek için yiyorum da yiyorum, durduramıyorum midemi! Bugün Gofretimle wrap siparişi verdik ardından bir doğumgünü pastası kesildi, hop 2 dilim pastayı mideme indirdim :P Ha bir de şunlara takmış durumdayım, bir insan her öğle yemeğinde bunlardan 10 tane yer mi?! Ben ya çok mazoşist bir kızım veya hasbelkader Adanalı kanı taşıyorum acısız duramıyorum! Bir gün yolda yürürken ağzından köpükler saçan yerde kıvranan kıvırcık bir yavru görürseniz bilin ki ya bu acı biberler nedeniyle mideyi delmişimdir ya da tatil krizine girmişimdir!

11 yorum:

  1. biberiye bizimkiler de sever de sindirim sonrasındaki aşama acı verebilir:)

    YanıtlaSil
  2. bazı insanlar vardır ya
    2 ayda bir tatile giderler. 2 günü cumadan bağlayıp pazartesiyi kullanıp sürekli gezerler. bunlar ne iş yapar ya?
    ben de istiyorum o işten.

    YanıtlaSil
  3. o tatili yapsan da doyulmuor tatile. sürekli bi kriz hali

    YanıtlaSil
  4. ha-ha erdil ya. ben bu karikatürü bilmiodum :D:D:D

    YanıtlaSil
  5. tatile gittim de ne oldu? tatilde de şu kadar gün kaldı bu kadar kaldı diye diye keyif alamaz oldum peeh.

    YanıtlaSil
  6. Al benden de o kadar gecen sene de gitmedin 2 yildir denize giremedigim icin ben cildirma kivamindayim.Herkesin bronzlasmis olup bende fosforlu beyaz kivamina sinir oluyordum ama simdi kendimi daha farkli ve ozel hissediyorum.:) salakca demii!

    YanıtlaSil
  7. boşver noni tatilin kötü yönleri de var yapış yapış sıcak havuza girsen mantar denizde türlü mahluklar kırolar dolu güney plajları:Pmoral vermeye çalıştım oldu mu bilmem:d

    YanıtlaSil
  8. all bendende o kdr..
    baydı bu staj,tatil istiyorum....

    YanıtlaSil
  9. tatilden sonra da bi tatile ihtiyaci oluyor insanin... sonra bi taneye daha... bi daha bi daha bi daha... ben hala o havadayim... ama okullar aciliyor 2 gun sonraaaaa! helloooooo!
    operim kadi$imiiiiiiiiiiii!

    YanıtlaSil
  10. biberler hastalık. birde bunların jalepano mu ne, meksika biberi var ya o türüne de hastayım. yalnız sindirim sistemini acayip!! çalıştırdıkları için kilo problemi olmuyor bende:)
    *
    tatil mi?
    yaptım, olsa yine yaparım.. hayatım tatil olsun istiyorum ben:)

    YanıtlaSil
  11. Ayol tatilden gözüm döndü diyorum sizeeeee!!!! 1 tane bulsam öpüp başıma koyucam ve en kötüsüne bile razı olucam nerdeyse o kadar vahim durumum yaniiiii !!!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...