05 Ağustos 2009

Ghetto Teras


Geçenlerde Kristin'im Ghetto'nun terasında yer alan Peymane'den bahsetti... Arkadaşım Elif sahne alacak, harika bir sesi var önce yemek sonra jazz ne dersin dedi, jazz'ı duyunca neden olmasın dedim. Dünya ne kadar küçük... Elif Poshor ismini duyar duymaz 2.5 yıl boyunca keyifle çalıştığım, kendisinden çok şey öğrendiğim, her zaman kendisini sevgi ve saygıyla andığım eski müdürümün kızı Elif olduğunu anladım.

Dün iş çıkışı Peymane'nin yolunu tuttuk. Önce keyifli bir yemek yedik, ardından Elif'in kadife sesine kendimizi bıraktık... Fotoğraf makinemin şarjı bitip beni yarı yolda bırakmasaydı herşey harika olacaktı!

Gofretimle erkenden ordaydık...

Ardından Kristinim şen kahkahaları ile bize dahil oldu, gece boyunca da benimle çok uğraştı kerata :)

Sonra Peymane'nin yemeklerine daldık...


Noni'nin kulaklarının bir radardan farksız olduğunu bilmeyen garsonların bizim masayı göstererek kendi aralarında şu masaya tatlıları patlatalım diye konuşmalarının ardından ben de tatlı siparişimizi patlat bakalım şu tatlıları diye verdim :) ama dondurmalı irmik tatlısı gerçekten süperdi!


Yemek sonrası 10 gibi Elif sahnedeydi...

Ve harika sesiyle bizi büyüledi...

Gözlerimi kapadım, müziğin keyfini çıkardım :)

Ghetto'nun duvarındaki bu resme bayıldım ben :) Ehhh o kadar irmik tatlısı patlamasından sonra insanın beyninin muzur şeylere kayması normal di mi :)
Hepinize güzel bir gün dilerim...

5 yorum:

  1. Ooo hatunlar ne güzel görünüyorsunuz böyle..
    yalnız kadro eksik mi ne!!??
    :)))))

    YanıtlaSil
  2. evet evet kadro eksik!!!! :)

    YanıtlaSil
  3. Ooh tam keyifli bir gece olmuş prenses!! Bu arad Elif'in kardeşi Can, Burak'in küçüklük arkadaşı, harika bir DJ!! Dünya gerçekten küçük tatlım...
    Yarın görüşmek üzere..

    S.

    YanıtlaSil
  4. Bir kac aydir takip ediyorum bu blogu, nazarim degmesin ama imreniyorum sizlere.

    Ne oyle fikir fikir gezecek param var, ne de arkadasim.

    Cok sanslisiniz coook...

    YanıtlaSil
  5. Nerminim & Decaf Lattem evet biri kadro dışı kaldı bilin bakalım kim :)

    Prensesim ben Can'ın (Jonny Rock) Babylon'daki konserine gitmiştim ;)

    İsimsiz şu anda tozpembe gözüken şeylerin arkasında da çok fazla gözyaşı & sıkıntı yaşanmış olabilir, kimse 4-4'lük bir hayat yaşamıyor inan...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...