18 Ağustos 2009

Girl Power !!!

Hatun dayanışmasından daha güzel birşey var mı bu dünyada? Dün bir sürü güzel mail ve yorumlar aldım siz güzel bayanlardan, hepinize çok teşekkür ederim! Gmailde dünden beri bir sorun var sanırım mailleri okuyabiliyorum ama reply yapamıyorum, şimdi bir de telefonumdan deneyeceğim... Tabii ailenin tüm hatunları da yanımdaydı, bana destek oldu. Yerim ben hepinizi :) Hem arkadaşımla hem de Bay x ile yaşadığım meselede kendi içime de dönerek peki benim hatalarım neler diye düşündüm; her ne kadar siz burada çok tatlı ve cici bir Noni görseniz de tabii en başta boğa burcu kızı olmamın da etkisiyle fevri hareketlerim, akım derken çoğu zaman mokum demem :P ve çok konuşmam, çok konuşmam, çok konuşmam (etkili olması için 3 defa yazıyorum!) yatıyor... Bunları da tabii gözden geçirmem gerekiyor, aynı şeyleri yaşamamak adına...
Dediğim gibi hatun dayanışması gibisi yok, akşam yavrusla Kanyon'da buluştuk, ve barışmamızı kutladık :)
1 şişe şarabı devirdik!

Sonra ayılabilmek için kahveyi diktik kafaya!
Buranın lattesi süper bence!

Ve de gecenin sonlarına doğru ben yamulmuş Nerminim de kopmuş vaziyette :)

Hepinize desteğiniz için tekrar çoook teşekkür ederim!

8 yorum:

  1. Sen hep gül emiii arada dilinin sivriliğini çekerik biz ama arada :)))
    Seni seviyoruum güzel arkadaşım benim.
    mucukss

    YanıtlaSil
  2. Yalnız eteğimin bolluğu ne komik görükmüşş kih kih :))))

    YanıtlaSil
  3. Eee sıfır bedenin de altına inince böyle etek totoda durmuyo tabeee :)

    YanıtlaSil
  4. ee ben de noniye neden bu kadar kanım kaynagı diyorummm
    noni ben de bir boğa kızıyım, kaç mayıs seninki şeker? veee aynı fevrilikten bende de var sanki akım diyecekken mokum diyiveriyorum yaaahuuu sonrada etrafa çıkışıyorum sanki, akım diyip de mokum anlarlar yaaa, ayy ufff diyorum
    cadı mıyım neyim

    YanıtlaSil
  5. Çok melankolik bir gece olmuş gibi duruyo.Haksızmıyım??

    YanıtlaSil
  6. a.gizem ben 16 Mayıs ya sen ??? Her boğa kızının içinde bir cadı yatar bence kihh kihh :)

    Pell-in; Nermin ile barışma gecemizdi, ehh olacak o kadar melan+alkolik tiplerdik dün akşam :)

    YanıtlaSil
  7. afiet olsun noni, iyi ki varsıın ;)

    YanıtlaSil
  8. Barışmaya vesile olduysa böyle melankoliğe can kurban =)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...