13 Ağustos 2009

Iggy Pop !


Eveeeettt her türlü lafı yemeye hazırım, baştan kabulleniyorum :) Geçen gün annemlere uğradığımda odamın en gizli kalmış köşesinde bir mektup buldum... Ben 16-17 yaşındayken pek normal bir velet sayılmazdım, yaşıtlarım Tom Cruise gibi yavrularla platonik aşk yaşarken ben Iggy Pop'u sayıklar dururdum o zamanlar :) Yatağıma yatar duvara angut angut bakar Iggy Popum bebeğim diye hayallere dalardım :P Annemle babam yüreği ağzında gezerlerdi bir gün gerçekten buna benzer bir şeyle karşılarına çıkıcam diye, neyseki bu ülkeye bir Nazlıcan yetiyor hiii hii :)

İşte ben böyle Iggy aşkımla yanıp tutuşurken ona bir mektup yazdıydım sevgili Iggy Popum sana tapıyom hede hede höd diye... Bir de bikinili fotomu iliştirdiydim :P Aha 1 ay sonra gelen cevap bu oldu, adama bikinili foto yollarsan o da senin armut vücudundan bahseder tabii :)

* Mektupta aslında ismim yazıyor ama ben Noni olarak değiştirdim ;)





17 yorum:

  1. süpper komik bir hatunsun sen :)
    bu arada fan mektubuna yanıt verilirmiş meğer..helal olsun iggy pop a!ben bikinili foto kısmını atlamışım hep :))

    YanıtlaSil
  2. gulmekten altima yapmak uzereyim, noni sen bir tanesin! hatta seni sevmeyen olsun falan demek istiyorum :) bir gun caddede falan gorursem hop diye boynuna atlayabilirim, bu kadar sevimli ve eglenceli bir insana dayanamam sanirim ! :)

    XoXo

    I.S.

    YanıtlaSil
  3. hiihiihhahhaahoohoooohh muzip noni noooooolllllcaaaaaakkkkkk ciNNoni:P

    YanıtlaSil
  4. Sabah sabah yüzümde gülümseme oluşturdun sevgili noni:)Bu arada Iggy Pop da baya vefalıymış hayranına el yazısı cevap yazmış:))

    YanıtlaSil
  5. noni idolümsün bundan kelli
    iggy pop sana mektup mu yolladı,
    iggy pop ya boru mu
    hastasıyım her türlü. off ne şanslı hatunmuşsun :)

    YanıtlaSil
  6. Ben mektubu aldıktan uzun bir süre devre dışı kalmıştım zaten :) Bir mikroskop altında incelemediğim kalmıştı gerçekten benim Iggyim mi yazdı bunlar diye hee hee :)

    YanıtlaSil
  7. bu kadar cool ve tough bi adam usenmemis uzun uzun mektup yazmis, takdir ettim gercekten! ama yine bu kadar tough bi adamin bu kadar cok xoxox li mail atmasina da gulumsedim!

    YanıtlaSil
  8. Yaaa işkillendirmeyin beniiii 15 yıllık hayallerimi yıkmayın!!!!
    Iggy Popum yazmıştır o mektubu çok çok yaz kızım demiş asistanına menecerine ya da özel kalemine yazdırmıştır işteeee :)

    YanıtlaSil
  9. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    YanıtlaSil
  10. wayyy çok güzel yahuu. şahsen beklemezdim adamdan böyle bi şi. neymiş önyargıları yıkıcakmışızzz

    YanıtlaSil
  11. bu adamların sıradışılığı zaten böyle davranmalarından..o yazmıştır bence..istersen arayıp bi soriym :P

    YanıtlaSil
  12. nonicim harikasin bebegim ;)

    YanıtlaSil
  13. love you babe! iggy

    YanıtlaSil
  14. sen hakkaten delisin noni yaaa :)
    you made my day, daha ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  15. noni malum ingilizce sıfır bende:( tercüme etsen ya :) seviyorum seni =)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...