14 Ağustos 2009

Jinnx ve diğerleri...

Size Jinx'i tanıştırayım...

Kendisi tam bir kitap kurdu pardon faresidir!

Bezgin Tekir canım arkadaşım Tül'e hediye edilmek üzere paketlendi...

Bu yaramaz Pitch... Adını ziftten alıyor... Yoksa siz ne sanmıştınız?

Pitch topuyla oynamaya bayılır!

Kemik için sürekli duygu sömürüsü yapan Bobo...

Başına gelen aksiliklerden ötürü sürekli şaşkın halde dolaşan Donna...

Sincapları çok seven Evo'ma hediye edilmek üzere bekleyen Hardy...

Ve Nenah....

Hemen aaaaa terbiyesiz Noni demeyin lütfen! Bize göre kavga sebebi olan bu işaret bir Brezilyalı, Portekizli veya Sicilyalıya göre iyi şans getirdiğine inanılan bir uğur...Önemli olan nasıl olduğu değil nasıl görmek istediğin... Tabii bu noktada içinizdeki potansiyel de çok önemli! Bu hafta hem sağdan hem soldan psikolojik dayak yedim arkadaşlar, haftasonu kendime gelirim heralde... İyi haftasonları!

19 yorum:

  1. Noni,
    Bunların arkasına küçük mıknatıslar yapıştırsan şahane buzdolabı süsü olurlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahahahah =)

    Nenah'ya ba-yıl-dım !!! O kadar sevdim ki, ben de yapıcam benim fimolardan çakmasını :D

    YanıtlaSil
  3. Kütüphane faresi Jinnx çok şeker olmuş,kitaplarda çok güzel. ellerine sağlık Noni..
    el demişken el de şahane :) hatta seri üretime geçmelisin. uğur eli babında :)

    YanıtlaSil
  4. süperler, cok basarili. en sevimlileri bobo

    YanıtlaSil
  5. nenah süper :D:D
    bravo noni moralin bozulsa bile buna aman vermiyorsun.
    Bobo da benim nancy gibi bakıyor bayıldım ona!

    YanıtlaSil
  6. Ben kitap faresinden bir tane istiyorum. Kendime cok benzettim :))
    Ofisime koymayi cok isterdim :))

    G.

    YanıtlaSil
  7. Noni çok güzeller hepsi...bu yazı yazma ve elbecerisi sizde genetik bir miras sanırım :) bide yine yeni yeniden mi? :( üzülme sen ne olur....Antalya'dan kocaman öpücük gönderdim sana ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Noni,
    Uzun zamandir begeniyle takip ediyorum blogunu, ve iste ben de bir turlu yorum birakmayan okuyucularindanim ama bu sabah bu kurali bozuyorum :))
    Cok guzel butun bunlar, cok yeteneklisin, Bravo!
    Ve son olarak, sen de soyledin: "Seni oldurmeyen sey seni guclendirir" bunu unutma, maalesef hayat boyle.
    Kedu

    YanıtlaSil
  9. Püstüklü Mama; evet bazılarını magnet yapıyorum mesela Bezgin Tekir öyle ;)

    Nora; bunun öbür türlüsü de yapılabilir mesela orta parmaklı olan ;)

    Pinky; bu elin seri üretimine geçsem Türkiye'de tek bir alıcı bulamam iflas ederim heralde :D

    eLLa; çok teşekkürler ;)

    Puck; çok sağol canım, durmak yok yola devam :)

    G. adresini yaz Jinx'i gönderiyim ofisine, ciddiyim!

    Evrimcim güzel arkadaşım özledim seni, düğüne gelemedim ya içimde ukte kaldı seni göremeyince :(

    Kedu; çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, evet ne yazık ki hayat böyle...

    YanıtlaSil
  10. uzuuun zamandır takip ediyorum seni ve bugun hesabı odemeden kacamıyorum.. her blogunu actıgımda yuzume kocaman bi tebessüm konduran bu hatun uzulmemeli artık.. valla pataklicam artık seni uzenleri:) sıkma canını, cook iyi bak kendine:)

    YanıtlaSil
  11. Nur ne tatlısın böyle :) Ben yakında bir kulüp kurucam zaten beni üzenleri hep birlikte eşşek sudan gelinceye kadar pataklama kulübü ahhh ismi bile kulağa ne hoş geldi hii hii :)

    YanıtlaSil
  12. G. 4 Eylül tarihini not ettim bile ;)Sana harika bir tatil diliyorum!

    YanıtlaSil
  13. paketimde bunlardan mı var yoksa :Pp

    YanıtlaSil
  14. Hepsi birbirinden seker! Cok guzel olmuslar!!!

    YanıtlaSil
  15. üzüntülü bir anımdayım ben de , kırık kalpler kllübünün daimi üyesiyim. bloğunuz biraz neşelendirdi beni, havam değişti. ellerinize sağlık :)) sevgiler
    gamze

    YanıtlaSil
  16. yaptiklarin cok sevimli! kucuk ve sirin seyleri zaten hep sevmisimdir ama bunlar extra tatli :)
    ve ne alaka deme ama otobus soforu gibi olmak lazim..uzenlere ayrilirken kolonya döküp "hep yolunuz acik olsun efenim" diyip, aldirmadan arkalarindan bakmadan, onlari inecekleri durakta indirip, yola devam etmek lazim.. yolculuk uzun, guzel.. kimse keyfini kacirmasin..

    YanıtlaSil
  17. Canim gorusuruz gene ...hic onemli degil seninde canin yarisi burdaydi lafi bile olmazzzz... ben dedim sana gel dugunu kap bizim yakisiklilardan bi tane dinlemedin beni dinlemedinnnnn :)) tii tii :))))))

    muck mucuxx

    evrim

    YanıtlaSil
  18. Nazannesi17/8/09 19:13

    :))) Hardy'i istiyorummmmm bennnn..
    Aaaaah ah ne güzel günlerdi onlar, sincap olduğumu bile unutmuşum ben Noniiii... :(
    Öperim bolca. Ctesi görüşmek üzere!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...