19 Ağustos 2009

Model Miso

Haftasonu keyfim kaçıkken hamurlarımla stres attım, ve diğer stres toplarım pisilerimle oynaştım :) Sonra elime fotoğraf makinemi alıp benim bıcırıkların çeşit çeşit pozlarını yakaladım, o gün Miso Bey tam havasındaydı, en verimli çekimi onunla gerçekleştirdik. Benim kedim olduğu için mi bana bu kadar komik görünüyor yoksa bütün kara kedilerin böyle kendilerine has tarzları mı var bilmiyorum...

Kediden çok bir fok balığına benzer!

Bakmayın siz böyle depresif gözüktüğüne, onun kadar numaracı kedi görmedim ben :)

Bir türlü doğru pozisyonu alamaz...

Kıpır kıpırdır...
Kıpır kıpır demiştim di mi :)
Ve keşfetmeye meraklı...

Özellikle ben hamurlarımın başında çalışırken...

Kullandığım tüm malzemeler ilgisini çeker...
Kaşla göz arasında da birşeyi mutlaka araklar!
Kurbanına doğru yaklaşırken... Ne yapalım oğlumun libidosu biraz yüksek!
Miso'cum bu keyifli foto çekimi için çok teşekkürler kara bıdığım :)

...Bediş ve Tarçın da çok yakında burada...

* Miso'yu daha yakından görmek isteyenler fotoların üzerine tıklayabilir ;)

14 yorum:

  1. Miso'ya bayıldım,bayıldım..
    Harika bir çekim olmuş.Bence senin sıkıntılı olduğunu hisetti ve ''dur ben Noni'yi mutlu edeyim''dedi..
    Ve bu harika pozları verdi sana..Çünkü gözünün içine içine bakıyor...
    Çok tatlı çooooooook

    YanıtlaSil
  2. ayy beyfendiye bak ne güzell pozlar vermiş, istesen bu kadarını yakalayamazsıın :)))
    süper canikom mucukss

    YanıtlaSil
  3. yaa yaa yaa çook tatlı noni. içime katasım geldii bakarken :)))

    YanıtlaSil
  4. sahiden fok balığına benziyor Noni :) kısık kısık bakıyorya hayran kalıyorum, depresif haline bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. vay yerim ben onu noniii :)
    çok komik bi kedi yaaa, güzel de poz vermiş :)

    YanıtlaSil
  6. bizim kedi de kara bir yakisikli,12 bebegi var hali hazirda,kimseye yuz vermez ama,objektiflere ise yuzunu doner

    YanıtlaSil
  7. bunun da benim Üzüm'üm gibi göbeğinde tüy yok :))) Komik yaratıklar bu kara kediler vesselam.

    YanıtlaSil
  8. benimde kara kedim vardı,adı safinazdı :)) ince ve uzun olduğu için ama biz ona safiş diyorduk..
    Ne yazıkki öldü :((
    Köpeğim Bıdık'ta bu sene 12 yaşında kalp yetmezliğinden öldü..
    Bana sadece kedim Panda kaldı..
    Bende onun resimlerini blogumda yayınladım bir keresinde..Kedileri-köpekleri hayvanları seviyorum :)
    Miso'da süperrrmiş,safişe benziyor.

    YanıtlaSil
  9. harika ;) cok asil ama bir yandan da pek bir afacan gozukuyor Mison! Canlarim benim insanda uzuntu birakmaz bunlar vallaha stres topu gibi alir goturur derdi tasayi ;)

    YanıtlaSil
  10. Evet Misoyu daha yakindan gormek istiyorum ama fotoya tiklayinca kucagima gelmiyor ki velet? :)

    YanıtlaSil
  11. Bir de kara kediler uğursuz derler o evin neşesi resmen!!!

    YanıtlaSil
  12. Mughetto başın sağolsun :(

    YanıtlaSil
  13. tüyleri çoook sağlıklı görünüyor. patinin tüyleri bu ara o kadar kötü ki... aşırı derecede (aşırıdan da aşırı) dökülüyor ve kadife gibi görünmüyor artık, traş mı ettirsem diyorum, mamamız da güzel, sağlığımız da iyi ama ııh tüyler düzelmiyo bi türlü. siz özel bişey yapıyomusunuz tüyleri için? cevabı mailime atarsanız sevinirim. bu ara blogların yorum kısımlarına girmekle alakalı sorunlarım var da :(

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Yasemin cevabı mailine atmak istedim ama profilin gözükmüyor ne yazık ki...

    Miso ve diğerlerinin tüyleri için özel birşey yapmıyorum, sadece Tarçın uzun tüylü olduğu için tüyleri karışmasın diye onu tarıyorum ama Miso ve Bedişi olduğu gibi bırakıyorum. Bir de kuru mama kullanıyorum yaş mama vermiyorum. Miso'nun yaşı küçük daha 2 yaşında belki genç olduğu için bu kadar sağlıklıdır tüyleri...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...