03 Ağustos 2009

Noni@FB Park

Dün akşam FB-Beşiktaş maçı vardı. Bir Beşiktaş'lı olarak kara kartal olley demek isterdim ama o kartal uçmak yerine tüylü totosunun üstüne oturdu sanırım :P Cumartesi günü FB parkında uçma denemelerim başarısızlıkla sonuçlanmıştı, o gün malum olmuş bana da haberim yokmuş :P

Fenerbahçenin park cephesinde neler mi vardı?

Uçanlar...

Uçamayanlar...
Uçma girişiminde bulunanlar...

Otlakçılar...
Dikizciler...

Uykucular...
Ve yine uykucular vardı...
Peki sizin haftasonunuz nasıl geçti? Tatilciler bu sorumu sizler sakın yanıtlamaya kalkmayın aksi takdirde size doğru uçarım ona göre!

5 yorum:

  1. İyi haftalar Noniii..
    Hmmm bak bir ortak yön daha BJK!!
    Uçamadık ama hiçte fena oynamadık hani..

    YanıtlaSil
  2. Nonim, kırmızı da yakışmış:)

    YanıtlaSil
  3. Kıpır kıpırsın sen çok şekersinnn

    YanıtlaSil
  4. Beni en çok uçmaya cebelleşen yavri ilgimi çektti...:):)
    Bence sen uçuyorsun bile ama haberin olmayabilir mi acaba cnmın içi :)))

    YanıtlaSil
  5. Şebooo sende mi BJK'lisin aslanım benim ayyy kartalım mı demeliydim yoksa :)

    Dijicim teşekkürler :)

    Çilekli Pastam özledim seni!!! Keşke bir İstanbul yapsan...

    Nerminim mucukssss :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...