07 Ağustos 2009

Orkid yoksa mor-kid olursunuz ona göre*

* Önceden belirtiyim bu yazı sadece hemcinslerime hitap ediyor, beyler okuyup sonra ekran başında godik gibi kalmasın diye baştan uyarımı yapıyım dedim, babiş sen hikayeyi zaten bildiğin için bu uyarıyı dikkate alma :)

Bugün hava yağmurlu, yarın da böyle giderse benim havuz işi yatar :( Zaten en son havuz denemem hüsranla sonuçlandı. PMS dönemine denk geldiği için bikinime bayrağımızın rengi de ilave olunca topuklarım totoma vura vura kaçtım. O anda aklıma eski anılarım geldi, malum benim her döneme ait bir PMS anım mevcutttur zaten...

Ama en unutulmazı daha ben yavrucak iken Sibirya'nın Tumen kentine babamı görmeye gittiğimiz 94 yazına aittir... Biz kadınlar gayet iyi biliriz ki hava değişimi bıcırığımızı çabuk etkiler, ya erken olur ya şiddetli. Hıh bende her ikisi birden olmuştu. Babam şantiyede çalışıyor, annemin balık sevdası o zamanlarda da vardı. Ana kız balık tutmaya nehre gidelim dedik, şoför de yanımızda bize göz kulak olacak malum Sibirya'da Allahın unuttuğu yerdeyiz... Annem olta atarken ben sahilde oturdum temiz havanın tadını çıkartıyorum. Yerimden bir kalktım ki benim mavi kot olmuş bordo :P Hangi arada nasıl oldu farkında değilim! Kanatlısını geçtim düzüne bile razıyım bulsam öpüp başıma yapıştırıp göbek atıcam ama dağın başında Orkid ne arar... Anaaaaa diye zırlayarak yanına gittim, hemen toparladık eşyalarımızı, yengeç gibi yan yan yürüye yürüye bindim arabaya. Babamın yanına gidince kendimi şantiyedeki dinlenme odasına attım. O zamanlar 43 kiloluk bir safinazım ve babamın giyecek sadece lastikli bir eşofmanı var, yapçak bişey yok dedim giydim çıktım dışarı, ama eşofman altımdan sarkıyor resmen Arap Kadriye gibi bişeye döndüm :P Şantiyedeki tüm mühendislerin bıyık altından bana kıs kıs nasıl güldüklerini dün gibi hatırlıyorum. O gün orkidsiz bir mor-kid olarak şantiyeye Noni damgamı vurmuş oldum :P

Bir Kadın Bir Erkek dizisinden bir bölüm, çok güldüm :)

13 yorum:

  1. ay super hikaye ya:) kikir kikir okudum ekran karsisinda:)

    YanıtlaSil
  2. Canım ayakkabı perim öperim seni kocaman!!!!

    YanıtlaSil
  3. :))) çok komiksinnn, cidden süper hikaye, anlatış da öyle

    YanıtlaSil
  4. Süper ya! Bundan sonra kanatlı kanatsız bütün pedleri erkekler alsın:) Hatta kampanya başlatalım:))))

    YanıtlaSil
  5. 1850 lerde kalmadı mı bu 'aman da bi baktım kan kırmızı' anıları..ilk tokatını da anlatsaydın keşke..

    YanıtlaSil
  6. noniiiişiim:)......ben de bugün işe geldim bir karın ağrısı bir kıvaranma ve tataaaaam süprisss!!!
    az önce öğle aramda çıktım güneşin altına oturdum karnımın ağrısı geçsin diye kıvrım kıvrım kıvrandım.ağrım geçti ofise girdim.ve senin bu yazınla karşılaştım.eh daha ne olsun benim için günün postu :)))

    YanıtlaSil
  7. a.gizem; mucuk :)

    Bulunur Hint Kumaşı; kesinlikle bu işi onlara devredelim en azından neler çektiğimizin bir kısmını anlamış olurlar :)

    İsimsiz; bu ne asabiyet kısss yoksa regl öncesi asabiyet semptomları mı bunlar :D

    Bir Çocuk Sevdim; Geçmiş olsun tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. hele bi de benim gibi fitili cekilmis bir bomba gibi dolasirsaniz etrafta, orkidsiz de kendinizini ele verebilirsiniz :)

    bu duruma da hormon-kid diyelim bari :)

    YanıtlaSil
  9. Maslak Yemekhanede, ofiste çok başıma gelen hatta sabahın köründe bütün Maslağı talan etmiştim etek pantalon alıp rezil manzarayı kapatmak için ayyy şimdi aklıma geldi tiyatroda başıma gelmiştti tanrım arayı zor bekleyip eve gitmeden eşofman satın alıp üstümü değiştirmiştim tabii oyun mındar oldu..
    hahahahahaaaa süper yaa seni o halde düşünemiyorum, biz kadınlar PMS yüzünden başımıza gelenler ve gelecek olanlar bitmez bitmeyecek sanırım.
    :))

    YanıtlaSil
  10. çok komiksin sen Noni :)

    bu video da çok komik. öldüm gülmekten :)

    YanıtlaSil
  11. Çilekli pasta7/8/09 17:46

    :))

    YanıtlaSil
  12. Noni yaa yine yaptin yapicegini ;))
    Video da supermis hani aklima bnm sevgilim acaba nasil bi sekilde ister pedleri die bi soru takildi valla :)))Denemek lazim en kisa zamada ;))

    YanıtlaSil
  13. eLLa; hormonkid'de süpermiş :)

    Nerminim; anlat anlat bitmez evet :)

    Pinky; öpücükler canım :)

    Çilekli Pastam sana da mucukkk güzel arkadaşım :)

    Madammoda; ara sıra bu görevi onlara vermek lazım bence yaşasın kötülük hii hii :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...