24 Ağustos 2009

Ortaköy

Bismillah haftaya sivri yorumlarla başladım görgüsüzdüm, demodeydim ahanda buna bir de kambur göbekli bir saygısız olduğum eklendi haa ahaaa :) Noni Damın Kamburu :P Geçen gün canım arkadaşım Evo güzel bir yazı göndermişti, yazının içinde Tagore'un "Yıldızlar ateşböceği sanılmaktan korkmazlar" sözü geçiyordu, bayıldım! Sonuçta inançlı biriyim, içimdeki Allah sevgisini de benden iyi kimse bilemez, varsınlar beni ateşböceği sansınlar di mi ama :)

Burası benim "kişisel günlüğüm" ve bildiğiniz gibi genelde yaptığım aktivitelerin özetinden oluşuyor, bazen o kadar çok fotoğraf çekiyorum ki özetlemem zor oluyor tabii az önce sonra göreceğiniz gibi :) Kısa bir brifing sonrası şimdi uyarıma geçebilirim: Lütfen niyetli olanlar post'un gerisine bakmasın, sonra şişen bir yerlerinizden beni sorumlu tutup vayyy kafir buraya bunları nasıl koyarsın diye çımkırmasın! Anlaştık mı? Heh şimdi ben neler yapmışım bu haftasonu kuş beyinli hafızamı tekrar tazeliyim...

Son günlere tatil krizindeyim ya sanırım artık akut döneme girdim, bir kudurmadığım kaldı! Madem ben tatile gidemiyorum o zaman tatil bana gelsin dedim! Aklımı seveyim :)

Araba almadan, trafik stresi yaşamadan 2 gün geçirmek istedim.

Beşiktaş'tan Ortaköy'e doğru...

Sadece 20 dakikalık bir yürüyüş sonrasında...

Ortaköy meydanına vardık... Bir dahaki sefere bu meydanda çok uzun vakit geçirip çocukların yüz ifadelerini çekmek istiyorum, ne kadar da masumlar...

Ve de meraklı :) Fotoğraf çekerken bu şeker kızın hızına yetişemiyordum bir sağda bitiyordu bir solda...

Nedeni sonradan anlaşıldı tabii :)

Sonra motorla küçük bir boğaz turu gerçekleştirdik...

Hafta içi her gün üstünden geçtiğim köprünün...

Altından geçerken bir kadının etek altını gözetleyen yeni yetme veletler gibi çok heyecanlıydım!

Rüzgarın tadını çıkarttım ;)

Midye tavaya asla hayır diyemeyenlerdenim ben...

Hayır diyemediğim diğer şey ise incik boncuklar tabii ki de...

Bir de kitaplar!

Entel pazarını turladıktan sonra yavaş yavaş dönüşe geçtik...

Ve cumartesine böylelikle veda ettik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...