10 Ağustos 2009

Polina

Sadi Tekin'in blogunda gördüğüm zaman içimden ben de ahh keşke demiştim. Kendileri teşrif etmedi ama uyarı tabelaları Polonezköy yolunda sık sık karşıma çıktı...

Polina'ya doğru yol aldık...

Ve 88 numaralı şubesine vardık...
Bizi kapıda Cabbar Bey karşıladı :)

İsmi gibi renklerine de bayıldım! Sonra köy kahvaltısından yemek üzere bahçeye doğru yürüdük.

Bahçenin içinden geçerken...

Gerçeği...

Sahtesi...

Ve ceylan gözlüsü...

Tüm kümes hayvanlarını selamladık...

Ve köy kahvaltısının tadını çıkarttık...

Arka fonda yağmur sesi eşlik ettik bize...

Ve sonra mis gibi toprak kokusu... Meyveli Karpatka'dan yemesek olmazdı!
Karnım tok sırtım pek döndüm Polonezköy'den...

13 yorum:

  1. Salıncak fotoğrafı çok güzel olmuş... bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. meyveli karpatka ne ola ki :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nora :)

    Damlo karpatka profiterol hamuruna benzeyen, içinde karadut ve reçel olan bir çeşit tatlı...

    Bu da Portakal Ağacı'ndan Karpatka tarifi...

    YanıtlaSil
  4. Iyisin simdi di mi?

    G.

    YanıtlaSil
  5. Cabbara bittim ada bak ayol :) tatil dediğin böyle olmalı işte, ne güzel ki doya doya dinlenmişsin canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. neden surekli yedigin ictigin, aldigin seyleri ekliyorsun anlamiyorum :) gittigin yerleri tanitmak neyse de.. sunu yedim bunu aldim demek bana görgusuzce geliyor.. halbuki mizahi genis birisin, komposizyon tarzi espirili yazilarin cok daha basarili bence..

    YanıtlaSil
  7. G.; şimdi daha iyiyim, teşekkürler.

    Stil Direktörü; Cabbarın ismine ben de bittim :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Ella; nasıl görmek istiyorsan tabii öyle görebilirsin. Burada yediğim içtiğim şeyleri çok sık paylaşan biri değilim ayrıca paylaşmanın da kötü birşey olduğunu düşünmüyorum.

    Belki benim bir yazımı okuyan biri Clementine'e gittiğinde boşuna risotta yiyerek midesini bozmayacak...

    Belki biri Cihangir Miss Pizza'nın harika pizzalarını yerken...

    Veya Chic'ten aldığı bir takıyı takarken...

    Ya da seri sonu indirim mağazası Ali'den aldığı bir elbiseyi giyerken beni anacak...

    Sen buna görgüsüzlük diyorsun, ben beğendiğim/beğenmediğim şeyleri paylaşmak diyorum.

    Aslında bu kadar açıklama yapmam bile gereksiz, burası benim blogum ve keyfime göre yazıyorum işte...

    YanıtlaSil
  9. oh yo yo yo yoo.. :P yediğini içtiğini anlatnman üstelik görüntülemen güzel bence ve tam olması gereken blog anlayışı..adet anını anlatma (ki eleştiren de ben oliyik :P) yediğini içtiğini anlatma, ondan sonra niye yazmıyosun niye güncellemiyosun..böylesi güzel....bence..

    YanıtlaSil
  10. Yine hoşgeldin isimsiz :) Kız bu sefer gevşemiş gördüm seni regl asabiyetin geçti galiba hii hii :)

    YanıtlaSil
  11. Tatil dediğin böyle olur ya çok özendim şimdi.Bu fotoğraflara bakarken Ankara'da olmak çok kötü:(

    YanıtlaSil
  12. Polonezköyde Leanardo müthiş biryer...
    Ve köy kahvaltıları gerçekten çok güzel..

    YanıtlaSil
  13. bayıldımmm nonii
    ben de gitmek istiyorum,doğayla bütünleşmek istiyorum köy kahvaltısı istiyorum :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...