06 Ağustos 2009

Sol lob kitlendi, sağdan bildiriyorum

Öğle yemeği aramda prensesimle Astoria'da buluştuk. Canım arkadaşımla 1 saate yemek & sohbet sıkıştıralım dedik ve Cafe Clementine'de oturduk. Artık bir veggie olarak hayatıma devam ettiğim için yine risotto porcini söyledim ancak ne yazık ki mantarlar bu sefer aşçının kızgın gazabına uğramış ve haddinden fazla pişmişti. Ben diyim haşlanmış beyin siz diyin pişmiş deniz anası, işte aynen öyle pirinçlerin arasından kafalarını uzatmış benimle merhaba cücük noni hadi yesene bizi diye dalga geçiyorlardı... Ayyy düşündükçe yine tansiyonum düştü resmen! Yıllar yıllar önce annem bana beyin yedirmişti de o iğrenç tadı dün yemişim gibi hiç unutamadım, muhtemelen bu da böyle bir anı olarak küçük beynime kazınacak :P
Güzel prensesim...
Birazdan uğrayacağı beyin hezimetinin farkında olmayan masum yavrucak bendeniz...
Neyseki karpuzlu limonata imdadıma yetişti...
Allak bullak mideme iyi geldi...

Prensesimin aldığı şirin kedili küpeler... Teşekkürler canım arkadaşım! En kısa zamanda 2-chic kızını da alıp konuştuğumuz foto gününü gerçekleştirelim bence ;)

Şimdi müsaadenizle biraz dinlenmeye çekiliyorum...

Böğğkk :(

8 yorum:

  1. Ayy tatlım, beyinli risotto konusunda seninle hem fikirim, benim köfteli fetuccini de pek iştah açıcı değildi doğrusu :%
    En iyisi biz bu buluşmayı saymıyalım, haftaya tatlı yiğelim tatlı konuşalım :)

    foto seansları için ne zaman istersen ben hazırım, yanımıza mojitolarımızı almayı unutmiyalım hihih :)

    çok öptm,

    S.

    YanıtlaSil
  2. Prensesin pek hoşmuş Noni :)
    Karpuzlu limonata nasıl,güzel mi?

    YanıtlaSil
  3. ikinizi de cooook ozledim...

    YanıtlaSil
  4. Prensesim; kesinlikle gerçekleştirelim ama mojito sonrası reflektörü ben nasıl tutarım Allah bilir :D

    Abuk Kraker; eveettt çok güzeldir benim prensesim ;) Karpuzlu limonata fena değildi ama fazla karpuz tadı alamadım ben...

    Decaf Lattem; biz de seni çooooook özledikkkkk!!!!!

    YanıtlaSil
  5. Ben artık Clementine'i protesto ediyorum. 4 kez şans verdim kendilerine her seferinde mide bulantısı ile çıktım. İlkinde fettucinim krema içinde yüzüyordu, ikincisinde ızgara levreğimi sanırım zeytinyağına düşürmüşlerdi, vıcık vıcık yağ mideme oturdu, 3.de gelen çorba da aynı şekilde krema torbası idi, 4. de salata yedim yağsız olsun diye ama onun da tadı vasattı. Bir tek pizza fena değil ama herşeyi krema ve yağı fazla kullanarak lezzeti yakalayacağını sandığım bir aşcının bulunduğu yere gitmeme kararı aldım.Onların da pek umrundaydı ;)

    YanıtlaSil
  6. nothing; dünkü manzara uzun süre gözümün önünden gitmedi akşam eve gittiğimde bile midem bulanıyordu :( bir daha asla gitmem ben de!

    YanıtlaSil
  7. Ayyy çoook güzelsiniiiizzz...
    Clementenin yemekleri bencede rezil sadece birşeyler içmek için uğranacak bir yer olduğunu düşünüyorum...
    Ama buluşup beni fotomodel yapacağınız kararı aldığınız için çook mutlu oldum.
    Mojitoları termosa koyar yola çıkarız :)))))
    öptüüüm

    YanıtlaSil
  8. 2-chic'im ajandanda 15 Ağustosu bize ayırmayı sakın unutma!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...