07 Ağustos 2009

Teşekkürler!

Üye sayım 200'ü geçmişş :)
Daha önceden de belirttiğim gibi her 50 kişi de bir followers listeme dahil olan bloggera farklı şekilde teşekkür ediyorum.
Sevgili 200. ziyaretçim "Damlo" eğer adresini bana mail olarak atarsan sana özel bir teşekkür mektubu yollamak istiyorum.
Bu arada karışıklığa mahal vermemek için ufak bir açıklama yapmak istedim. 201. kişi olarak gözüken Sabrina sanırım bir blogu olmadığı için followers listesinde en alt sıralarda yer almış... Sabrina'ya da kocaman sevgiler!
Şu anda bu yazıyı okuyan tüm güzeller sizlere de beni takip ettiğiniz için çooook teşekkür ederim!

11 yorum:

  1. rica ederiz :) zevkle takip ediyorum ben.

    tebrikler Damlocum :)

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş bir davranış...
    Ne şeker bir blog...
    Ne güzel kediler...

    YanıtlaSil
  3. ekieki ben de geç olsun güç olmasın politikasıylaa fecii markaj altına almış bulunmaktayım noni seni.

    kadeh için, post için ayrı ayrı teşekkür ederim.

    resmen şımardım =D=D

    YanıtlaSil
  4. sen hep boyle hayat dolu, icten yazmaya devam et, en buyk takipcilerindenim...hastasiyim blogunun:) ( ay cok krocan mi oldum yoksa:P )

    YanıtlaSil
  5. çıkıp tekrar girsem bana da bir güzellik yapar mısın :D

    YanıtlaSil
  6. severek ızlıyoruz:DDDDDDD kocamn opucukler ve huzur .........

    YanıtlaSil
  7. Her gün senin blogu okuyup,"bakalım bugün noni ne yapmış" demeden olmuyor. ama noni derdime bir çare; bu resimlerin tarifi nedir? nasıl yapılır nerden bulunur?
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. yaa o zaman benim aklıma şoyle bir cinlik gelir:
    ben seni izlerim izlerim izlerim amaaaa izleyici sayın 249 oldu muuuu hemen kendimi silippp 1 kişinin daha eklenmesini bekleyerektennn yeniden izlemeye başlarımmm noniiii :)
    böyle güzellikler yaparsannn her birimiz aynı şeyi isteriz sankiii

    güzel geçsin haftasonun! optum ;)

    YanıtlaSil
  9. Pinky & Zeynep & Damlo & Ayakkabı Perim & cesetizleri & Gülen & Abuk Kraker & Gamlı Baykuş & a.gizem kızzzzlaaaar hepiniz ne tatlısınız yerim sizi ben :)

    Cesetizleri bana mail atsana canım ;)

    Gamlı Baykuş bu resimleri netten buluyorum üstündeki değişikliği www.fotoflexer.com sitesinde yapıyorum ;)

    a.gizem ne cinsin kız sen aklına gelene bak kih kih :)

    YanıtlaSil
  10. ohhh 200 kişi mi?..1000 olunca bingo mu olacak.Az,öz kuralı daha geçerli bende.200 kişi izlerken o 200 kişiyi ayrı ayrı okumak isterim çünkü izlenmek kadar izleyene saygı için onu da ziyaret gerekir.10 olsun benim olsun 10 olsun on'u anlamaya çalışayım,olsa da dostu olayım.Dokuzlar onlara karıştımı kalabalık oluruz demiş erenler.Çoğun adı var ise de azın tadı akılda ve damakta kalan..!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...