12 Ağustos 2009

Walk on by...

Kimi zaman fotoğraf denemelerimi burada sizlerle de paylaşıyorum... Çektiğim fotoğraflar Rumeli Feneri çekimlerinde olduğu gibi genelde hayata dair sorgulamalarımdan oluşuyor. Dün bunu deniz havası eşliğinde yapmak istedim ve...

İş çıkışı ufak bir köprü trafiğinin ardından...
Üstüme rahat bir elbise geçirip,

Kendimi Caddebostan sahiline attım...
Spor yapan, bisiklete binen, köpeğini gezdiren, gülüp oynayan cıvıl cıvıl insanlar arasından geçerken yine yaşamın basit anlarda gizli olduğunu düşündüm...dilimde şairin beni bu güzel havalar mahvetti şiiri, hayat hayat dediğin nedir ki zaten dedim...

Bazen tek kişilik keyifler yaşamak...
Hızla koşanlara inat anın tadını çıkartmak...

Kimi zaman hedefi şaşırmak...

Yine de neşeyi korumak...

Doğru zamanın gelmesini beklemek...

O an geldiğinde yükselişe geçmek...

Zaman zaman boyun eğmek...

Kimi zaman bir şokla kendine gelmek...

Bazen bir adım atmak...

Bazen o adımı göze alamamak...

Ama her zaman içindeki ışığa inanmaktır yaşam...

* Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz...

21 yorum:

  1. Hepsini sen mi cektin?
    Cok guzel olmuslar,
    Hikaye de guzel.
    Sahane.
    Eline saglik :)
    G.

    YanıtlaSil
  2. Ben çektim :)
    Ben çektim :)

    Kendi fotolarım dışında hepsini ben çektim :)

    Çok teşekkürler G. :)

    YanıtlaSil
  3. süperler yazılarda harika

    kişisel gelişim ve stres hakimiyeti postu olmuş relaxxxxxxxx hisseidyor insan kendini Nonimmmm

    YanıtlaSil
  4. Canım Çilekli Pastam çok teşekkürler tatlısı :)

    YanıtlaSil
  5. icim acildi, iciiiimmm, bi de ben neden bugunu hep cuma saniyorum, senin fotolarini da gordum iyice haftasonu moduna girdim nonicim :)

    YanıtlaSil
  6. resimler süperdi, ellerine sağlık :)ofiste bir vaha havaası yarattı bu :P

    YanıtlaSil
  7. maşallah nonicim 10 parmağında 20 marifet bayıldım temana hissettim okurken...

    YanıtlaSil
  8. :))

    çok hoşuma gitti :)

    özellikle "yine de neşeyi korumak" kısmısı...
    ve tabi fotoğrafı.

    YanıtlaSil
  9. Resimlerle altındaki dizeler çok güzel uymuşş.
    Ellerinize dillerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. fotoroman sanki :D bi de aşk katalım içine tam olsun :D:D

    YanıtlaSil
  11. hepsi harika bitanem ama elbisene bayildim bende isterimmm

    YanıtlaSil
  12. huzur bana kadar geldı...yazılarda fotolarda butunlesmıs duyguyu hemen hıssetım nonım cok keyıflıydı ..calısmalarınınzın devamını sabırsızlıkla beklıyorum....

    YanıtlaSil
  13. enfes fotoğraflar,
    etkileyici anlatım..
    mükemmel:))

    selamlar..

    müji

    YanıtlaSil
  14. dogru soze ne hacet? Mutlu olmak cok kolay!! Olmasini bilene..

    http://www.denizbaran.com/

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel fotolar noni. Balık tutan adamın olduğu o fotoya özellikle bayıldım.

    YanıtlaSil
  16. hepsi cok guzel kareler... kadrajina saglik! mucxoxo

    YanıtlaSil
  17. Seker resimlere bayildim ama notlarina daha cok bayildim sahnesin sennnnnnn

    mucuk

    YanıtlaSil
  18. süper olmuş... ne çok severim ben o sahili hele de gece oturup yakamoz seyretmeyi :) özledim bak şimdi...

    YanıtlaSil
  19. Çektiğim fotoğrafların beğenilmesi beni nasıl mutlu etti size anlatamam, daha bu yolun çok başındayım, umarım çok daha güzellerini yakalayabilirim, hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim! Life is good :)

    YanıtlaSil
  20. Fotolar da yazılar da süper! Harikasın Noni:) Bunu sık sık yapsan olur mu???

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...