26 Ağustos 2009

~ Yorumsuz ~

Hepinize merhaba! Sizlere aldığım bir kararı açıklamak istedim. Ben blogumu artık yorumlara kapatıyorum. Ne yazık ki zaman zaman aradan çatlak sesler çıkabiliyor. Tabii ki normal karşılıyorum hayatın içinde her renk var... Her tip insan var. Mesela şu blog olayını hala kavrayamamış olanlar var. Günlük hayatımdan kesitler sunduğum için beni yerenler var. Oysa burası online günlük, doğal olarak benim kendimle ilgili yazdığım şeylerden oluşacak tabii, devlet meselelerini yazacak halim yok, bu konuya değinen yeterince yer var, çok kültürlü takılmak isteyen zaten bloglarda takılmasın, açsın bir gazete köşe yazarlarını takip etsin, siyasi kitaplar okusun, politik siteleri dolaşsın vs... Burası benim günlüğüm olduğu için gün içersinde neler yapmışım, ne almışım, ne yemişim, bunların birer özeti olacak haliyle... Ama dediğim gibi kimilerinin kafası blog olayına basmıyor! Hiçbir şey canımı sıkmıyor, ama blog benim keyif aldığım birşey, kendimi de biliyorum, lafımı esirgemediğim için gereksiz polemiklere girip burayı laf salatasına çevirerek kirletmek istemiyorum. Aldığım kararın tek nedeni bu.
Blogumu kapatmak veya şifreli yapmak istemedim, bunun yerine yorumlara kapatmayı daha uygun buldum. Bugüne kadar güzel yorumları ile bana destek olan, kendi fikirlerini sunan, kendi deneyimlerini paylaşan, önerilerde bulunan, beni takip eden, blog yazan ve yazmayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. İyi ki sizler varsınız! Bana her zaman mail atabilirsiniz, içinde saygı, sevgi ve yapıcı eleştiriler olduğu sürece e-mail kapım herkese açık :)
Herkesin içindeki dikenleri temizleyip yerine sevgi tohumları ekmesi dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...