11 Eylül 2009

Arap kızı camdan bakıyor :)

Ola! Como estas? Si sinyore! No İspanyole :P Özge'cim beni İspanyollara benzetmiş ahhh keşke onlara benzeseydim! Ama ben yılllarca Arap damgası yedim arkadaşları içimi dökeyim size böhüüü :( Libya'ya gittiğimiz zaman beyaz tenli maviş gözlü annem ve annemin mini kopyası ablamla münşaları (Arap AVM'leri) dolaşırken bizi gören Arap kadınlar beni işaret ederek anneme heyecanla "baba Arabic?" diye sorarlardı... Bu işaret edilme durumu okul yıllarında sümüklü oğlanların "Arap bacı Noni, Arap bacı Noniii he heee" diye dalga geçmelerine döndü tabii... Ahh ahh neler çektim bir bilseniz!
Görüntü ecnebi olabilir ama saf kan Türk'üm! Bunu en güzel şöyle ispat edebilirim size ahanda:
İtiraf: ben TV karşısında dizi izlerken çekirdek çitlemeye ve kola içmeye bayılıyom! Yalnız bu çekirdekler muhabbete kitlemiyo aksine çenemi kitliyo konuşmayı bir kenara bırakın ben otomatiğe bağlamış bir şekilde çitliyorum, hee bir de çitlemeden önce bir güssel tuzlarını yiyorum bir süre sonra dudaklarım Ancelina Culi gibi oliii :P
Dudak demişken;
Bir yandan biz seller ve doğal afetlerle uğraşalım öte yandan doğa bizimle dalga geçmeye devam etsin! Dün muzur annem (anasına bak kızını al dememişler boşuna!) kıssslar şuna bakın diye bir not düşüp aldığı biberlerin içinden çıkan ay parçasının fotosunu yolladı bize çok güldüm. Doğa harikası mı desem yoksa hormon faciası mı? Psikologların yaptığı Rorschach testleri gibi bunu bir insanın eline verip bana ne gördüğünü söyle sana kim olduğunu söyliyim yavri demek isterdim :) Dilini çıkartmış bir taş mı yoksa totosunu gösteren bir sap mı görüyorsunuz bakiyim?

2 gece önceki sağanak yağmurda çektim bu fotoğrafı... Yağmur sesi evdeyken insanı ne kadar rahatlatıyor farkettiniz mi? Ama herşey dozunda güzel tabii! Bugün akşamdan itibaren İstanbul'da şiddetli yağış bekleniyormuş, sel için alarm durumuna geçilmiş. Dışarı çıkması ve araba kullanması gereken herkesi dikkatli olması konusunda uyarmak isterim ben de... Hepinize harika bir haftasonu diliyorum!

12 yorum:

  1. Evet valla baya bir şey bekleniyor ki, bizim de dershane tatil edildi sırf o yüzden.

    Bu arada ilk fotoğrafa bittim, çok güzel çıkmışsın.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım benim içim fesat Noni, çünkü o biber, biberden başka her şeye benziyor :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. Chen; teşekkürler canım!

    Ella; öncelikle sakin ol! Bu ne öfke? Sen 10 Ağustostaki yazımda da beni görgüsüz olmakla suçlamıştın. Seninle ilgili 3 teorim var:

    1. Her ayın belli dönemlerinde bana çımkırdığına göre noniyi okuman aybaşı dönemine denk geliyor dolayısıyla piyango bana vuruyor.

    2. Bizimkisi love & hate durumu... Bana gıcık oluyon ama öte yandan okumadan da duramıyon!

    3. Görgüsüz bulduğun bir insanın yazılarını takip edip üstüne üşenmeden narin parmaklarını yorup buraya yorum bıraktığın için kendinle çelişiyon!

    Her gün ülkemizde ve dünyada binlerce olay oluyor, afetler, ölümler, gözyaşları, hayal kırıklıkları, savaşlar vesaire... Bunları gazetelerde yeterince okumuyor muyuz, TVlerde yeterince seyretmiyor muyuz? İlla ajitasyon mu yapmamız gerekiyor? Ama bizim milletimiz bunu seviyor gözyaşları sel olsun dizleri dövelim ağıtlar yakalım, o zaman insan oluyoruz. Ama benim hayat felsefem bu değil! Burası herşeyden önce benim kendimi iyi hissetmem için var, ve okuyanlar da keyif alıyorsa ne mutlu bana! Ne yazık ki kastamonu sepetimi yırtmama rağmen ben bunu bazılarına anlatamıyorum!

    Puck ben de ona benzettim kaka kızlarız biz hii hii :)

    YanıtlaSil
  4. arapların en güzeli olmuşun :)güzel foto valla.ya cildin ne güzel gözüküyo bende istiyom:)ne kullanıyon cildine...

    YanıtlaSil
  5. eheh..benim piza yanında layt kola menüme benzemiş :P

    YanıtlaSil
  6. ayy bu çekirdek işi fena bişi aman dozunu kaçırma toto büyütmek ve sivilceden başka bi moka yaramıyooo.
    Biberler müthiş .... hahahaaa :):))
    tüüüü kaka bizz

    YanıtlaSil
  7. ellaya cevabım nonim lütfen yayınla ;


    Sevgili ella,

    Özgür bir insansın herkes öyle ama bilip bilmeden insanların insaniyetleri hakkında yorum yapma hakkını vermez bu sana!!!

    İşin kolayı tanımadıkların hakkında atıp tutmaktır , madem o kadar duyarlısın bloğunda belediyeyi eleştiren bir yazı göremedim , halbuki belediyeyi yönetenleri tanımayan yok :))) ayrıca yorumunda bahsettiğin üzücü olayları da yazdığın yok ne yazıkki , şimdi bizde sana mı yazıklar olsun diyelim???



    bloğundaki bir yazında ; "Gelmekte olan yeni günler nelere gebe biliyor ve kendimi sel suyuna birakmamak icin bir sandal hazirliyorum..." yazman da ayrıca çok ironik... sel ve ölümler gerçek tatlım bence bunun farkına gerçek anlamda değil şiirsel anlamda varmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorumum Ella ile birlikte sosyal hayatta iki cift laf edemeyen ama blog dunyasinda aslan kesilenleredir.

    Kendisine sosyal bir cevre edinememis, kendisini ifade edemeyen, icinden patlayan tasan ben de bu dunya da varim, benim de sesim var isyani ile blog dunyasinda kendisine bir dunya yaratip; diger blogger’lara abuk subuk yorumlar mesajlar gonderen o kadar cok insan var ki...Insan bu insanciklara gulmeden, acimadan edemiyor ne yazik ki...Ben de artik bir yorum yapmak istedim, cunlu belki Ella ile birlikte, Ella kafasinda olan insanlar da bu yazi ve yorumlari okur da baskalarina saldirma cabalarindan vazgecerler diye bir umit var icimde.

    Gelelim Ella’nin Noni’ye yaptigi yoruma. Bir kere Ella Noni’nin yazisini detayli okumadan yorum birkamistir. Cunku Noni, yagmur’un huzurunda bahsederken ‘her sey dozunda’ seklinde bir parantez acmistir. Kaldi ki acmamis da olabilirdi bu parantezi. En son yasanan sel felaketine Ella’dan daha duyarsiz oldugu anlamina gelmez. Yine Noni Turkiye’de kazandigi maasin her ay 3te bir oranini devlete vergi olarak vermektedir. Bu da sel felaketi icin kullanilacak paraicin yurtdisinda yasayan Ella’dan daha fazla katki saglamis oldugunun bir kanitidir.

    Ella 10 Agustos yazisinda Noni’ye yediklerini, aldiklarini yazisyorsun demis. Ama masallah Ella’nin blogunda losyonlardan tutun da boreklere, duvar kagitlarina kadar her turlu kendisi ve ailesi ile ilgili alinmilsar hakkinda bilgi yer almakta.

    Son olarak da Ella’nin bir post’una denk gelmis bulunuyorum. Turkce’mize sahip cikmak ile ilgili bir yazi bu. Yazisinda diger blogger’larin Turkce kelimeler icerisine nasil İngilizce kelimeler serpistirdiklerini anlmakta. Ve titre ve kendine gel diye de herkese gozdagi vermekte. Ama ne yazik ki Ella bir post’unun basligini İsveç Sokak Show’ları ( show degil Turkce de biz ona gosteri diyoruz); huzur time ( biz buna da Turkce de huzur zamani diyoruz), uyku time, adios olarak bitirdigi bri post( Turkce’de uyku zamani, hoscakalin denilir) ve daha bircogu....

    Yani uzun lafin kisasi, bence Ella ve benzerlerinin anlamadiklari, blog hayati da sosyal hayatin bir aynasi, kopyasi:)

    Unutuyordum az kalsin, Ella’nin bugunku post’unda yazdigi gibi Noni’nin avukatlari degiliz biz. Allah’imiza bin sukur Noni, kulturlu, okumus bir insan, kendisini cok da guzel savunuyor. Biz artik sizin gibilere bri dur demek istedik....

    YanıtlaSil
  9. Ruşen teşekkürler ama fotoşop sağolsun keşke cildim bu kadar pürüzsüz olsa :)

    Tenekemadam canım pizza çekti iyi mi :)

    Nerminim çok haklısın yüzümü sivilce bastııı :P

    Gofretim ve Ayakkabı Perim ellerinize yüreğinize sağlık kızlar ;)

    YanıtlaSil
  10. sevgili noni yine de bence arap değil ispanyollara benziyosun.
    ella arkadaşımız da çok duyarlı,keşke haber sitelerine baksaydı,niye hala laylaylom'daki.
    Valla bana da dün koca kızdı,ne bloglara bakıyosun hala diye,ok üzülüyorum hem de ondan çok,hem bu şehrin belediye başkanı bile demedi mi insan hatası bunlar biz suçsuzuz diye.Yine suçluyu yanlış yerlerde arıyoruz bence milletçe.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabi perim ne guzel yazmissin agizina saglik ozledim opuyorun.

    YanıtlaSil
  12. ben de seni 2-chic kizi:) bir ara gel nonim'le kahve icelim:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...