16 Eylül 2009

Ben yokkene

Verdiğim bu uzuuun arada:
Bir partiye gitmekten son anda vazgeçtim.
Onun yerine mutfağa girip yemek denemeleri yaptım.
Kedilerimle barış çubuğu yakmaya çalıştım ama barış gitti elimde kaldı bir çubuk!
Bizim kızlarla buluştum.
Rengini çok beğendiğim bir ayakkabıyı aldım.
Ayrıca sevgilimden salsa dersleri aldım :)
Hamurlarımla oynadım.
Sonra bir düğüne katıldım :)
Hepsi bu kadar!

Nerminim benim pisilerden sonra kedileri sevdiğini söylemiştin ya bu alkolik kedicik senin bu yüzden :)

Bu çiçeği burnunda çift gibi çoook tatlı oldukları için farecikleri

Ayakkabı Perime hediye edeceğim...

Bu mahsun Panda'ya kısa sürede bir eş bulmak lazım!

*** Teyzoşuma (yapmıştım ama Miso Bey'in gazabına uğradı), Kristin'ime, Harika'ya, Colorsofangel'a, Damlo'ya ve Pommeler'e hediye etmek üzere sırada yapacağım çoook hamurum var, keşke daha fazla zamanım olsa hmmm bir de yaratıcılığım tabii !!!

22 yorum:

  1. sarhoş kedi çok güzel, bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. yasasiiiinnn...sirada ben de varmisiiim:-)))

    optum,

    krisss

    YanıtlaSil
  3. çok tatlısın noni, ayakkabılar süper.. hamurlarına ayrı bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  4. PANDAYI ÇOK BEĞENDİMMMM!!!

    YanıtlaSil
  5. saka mi bu yaaaa....bugun bizim evliik yildonumumuzzzzz:) sen de mi perisin yokssaaaaa...nasil bir gunde hediye ediyorsun....nasil icine dogumusss:)ay ay ay....tepiniyorum ekran basinda:)o kadar tatlilar kiiiii....cooooooooooook mutlu oldum yaaa....cooooook tatlisin sen cooooooooookkkk...kocam da bayilacak:)opuyorum en kocamanindan:)

    YanıtlaSil
  6. nonicim, fotoğraflarla ya da bunun gibi animasyonlarla yaptığın anlatımlar çok şeker... okurken çok eğleniyorum...

    YanıtlaSil
  7. Pinky'cim kediciği Nermine hediye etmeseydim kesin senin olurdu, ama bir sonraki partiden çıkan bir pisiyi sana hediye edebilirim ;)

    Kristinim özledim seni!

    a.gizem teşekkürler tatlısı :)

    tombul kuş yurtiçindeysen panda seni bekliyor o halde :)

    Ayakkabı Perim inanmıyorum bugün mü??? Aaaa çok şaşırdım inan şoktayım!!! Canım benim size bir ömür boyu mutluluklar diliyorum hep böyle gözlerinizin içi gülsün ve birbirinizi hep böyle çoook sevin! Kocaman öpüyorum canım benim!!!



    *** İnanın içimden hepinize birşeyler yapıp hediye etmek geliyor keşke zamanım + bütçem de buna elverse :(

    Sizlere bir sorum olacak: Yaptığım hamurlar postada zarar görebiliyor, onları kutuya koymak istiyorum ama ufak ebatlarda derin bir kutu bulamıyorum, bunun gibi hediye paketleri İstanbul'da nerede satılıyor biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  8. çok şekerler noni
    bir de takip listen gözükmüyor neden?

    YanıtlaSil
  9. ama noni bunlar çok tatlı!! ben de yaratıcılığın tavan yapmış :)) ayakkabının rengi de çok güzel ve de artık iyi ve burada olmana, kıskanç insanları takmamana çok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  10. Zoitsa'cım teşekkürler :) Ben listemdekileri dashboard'dan takip ediyorum ;)

    Nazo'cum çok teşekkürler :) Ama bira fıçısına düşen kedicik dışında diğerleri Etsy'den gördüklerimin bir uygulaması :) Keşke daha çok fikir gelse aklıma da uygulasam!

    YanıtlaSil
  11. noni noni tatlı noni
    cok ama cok mutlu oldum
    yasasın daha almadan sevindim
    ay nasıl bekliycem bilmiyorum
    mcuk mcuk hehehee
    bu arada ayakablarda fıstıkmış

    YanıtlaSil
  12. Aha bakıyorum da yine bana nonik var!!
    :(

    YanıtlaSil
  13. hiii ciddimisin ihiihi :) teşekkür ederim, sen ne paylaşımcı bir Nonisin :)

    YanıtlaSil
  14. Yuppi Noni beni unutmamışsın..canım benim .inanılmaz mutlu oldum sırada olmaktan .........sevgiler;)

    YanıtlaSil
  15. Ühühühühü o sarhoş kediyi istiyoruuum. Hazır Nermin de kendisine birşey yok sanırken onu ben kapayım aradan nihahahaha..

    YanıtlaSil
  16. Sizi blog dunyasinin en tatli bayani ilan ediyorum ^.^

    YanıtlaSil
  17. Yaa Noni nası yapıyorsun o hamurları =(( Çok güzeller yaaa!

    YanıtlaSil
  18. kitap şahane..ya 5 dakkada pişen yemekler kitabı getirseydi :P

    YanıtlaSil
  19. Pommeler, Pinky ve ColorsofAngel kıssslar bana biraz zaman tanıyın ama olur mu? Yaptıklarım minnacık şeyler ama çok zaman alıyor, bir de kutu nereden bulabilirim benim acil kutulara ihtiyacım var!!!

    Nermin küstüm sana pisimi nasıl beğenmezsin :(

    Talismanım Nermin almıyorsa sana gönderirim benim ayyaşı :)

    Miss Oz teşekkür ederim utandırıyorsun beni :)

    Chen çok basit biraz Etsy'den fikir alma biraz i-clay hamurlar ve de Noni'nin hünerli (:P) parmakları ile ortaya karışık bişiler çıkıyor :)

    Tenekemadam 30 dakikada pişiyor yemekler pişmesine de malzemeleri hazırlaması da bir o kadar sürüyor :P

    YanıtlaSil
  20. sevgili noni

    kutu için eminönü nde bir yer var.hoş şık şeyler satıyorlar.ben şeker hamurundan kurabiye yaptığım için ordan şık kutular bulabiliyorum...fiyatları dışarıya göre uygun...

    kurukahveci mehmet efendi nin sokağından gir.o yolu devam et.solda nüans diye pasta malzemeleri satan bir yer var.onuda geç.hemen ilk sokaktan sola dön .hemen solda dükkan.
    kusura bakma adını hatırlayamadım ama ingilizce tabelası vardı sanırım...pasta malzmeleri satan tamer ticaretin karşı sokağı oluyor hemen

    umarım işine yarar ordakiler

    YanıtlaSil
  21. Elçin verdiğin bilgi nasıl makbule geçti sana anlatamam! Çoook sağol! Mutlaka gidip bakıcam Arife günü inşallah açıktır tükkan :) Tekrar çok teşekkür ederim!!!

    YanıtlaSil
  22. çoooook şirin şeyler yapmışsın! eline sağlık! yetenek bambaşka bişi yaa :D

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...