04 Eylül 2009

Blow

Yarın Noni'nin doğumgünü :) Blogum 3. yaşını dolduruyor! Bir an önce mumunu üfleyip pastasını mideye indirip hediyelerini cukkaya atmak isteyen veletler gibi doğumgünümü erkenden kutlamak istedim!
Bundan tam 3 yıl önce aha bugün yazmaya başlamışım... O zamanın ezik büzük Noni'si tırnaklarıyla kazıya kazıya işte bu günlere gelebildi :P Güldüm, ağladım, kızdım, sevdim, gittim, gördüm, aldım vs...tüm anılarımı ve tabii o anki duygularımı sonradan unutmamak ve hep hatırlamak adına kendimce buraya yazdım. Kimileri sevdi, kimileri eleştirdi... Ama asla yazmaktan vazgeçmedim. Çünkü burası benim için gündelik yaşamın stresini alan minik bir terapi merkezi gibi... Buraya giriyorum, yazıyorum, rahatlayıp tüm stresimden arınmış bir şekilde çıkıyorum :)
Beni haksız yere eleştirenlerden ötürü, burada gereksiz polemiklere yer vermemek için blogumu yorumlara kapamıştım. Sonra aklıma bir anket yapma fikri geldi. Anket sonucuna göre katılan 202 kişiden 107'si blogumu isimsiz yorumlara kapalı bir şekilde yeniden açmamı, 48 kişi tamamen açmamı, 37 kişi kapalı kalmasını istemiş. 10 godikte (aha bunlardan biri de can dostum Gofret çıktı :P) rahat rahat bana saydırabilmek için yorumları açmamı emretmiş :) Ben de çoğunluğun isteğine uyarak yorumları isimsizlere kapalı bir şekilde yeniden açıyorum. Buna rağmen kötü yorum bırakanlar olursa bunları asla yayınlamayacağımı şimdiden belirtmek isterim... Hmmm bir de farketmişsinizdir, üstteki şablonumu değiştirdim. Klasik bir şablon kullanıyordum, daha bana özgü birşey olmasını istedim. Noni'nin altına içeriğini de belirttim ki beni eleştirmeye dünden hazır olanlar bir zahmet içeriği okuyup buranın bir günlük olduğunu anlasınlar ve çenelerini tutsunlar. Zip it :) Eveeeetttt şimdi mumumu üfleyebilirim :)

24 yorum:

  1. oh bea aferim aç şöyle , hem niye kapatıyorsun uleyn !!!!

    bak gördünmü ne güzel saydırıyorum :P

    ah be güzelim benki tam tersi duygularla o anketi cevaplamıştım ama işte masum duygularımdan anlamayan godik sensin :P

    YanıtlaSil
  2. o Godiklerden biri de bendiiimm:-))

    hehehehehe

    kris

    YanıtlaSil
  3. Abbovvvv ben de kim bu beni sevmeyen 10 hayta diyordum vay alçaklar vay hainler !!!!!!!!

    İki kişi çıktı meydana Nerminim senin de cevabını alıyım yavru :)

    YanıtlaSil
  4. ...EHEHEHE.....nonımmmm....
    bı ızlek olarak bende o sıkkı ısaretlıyım espırı olsun dıyorum sonra nonımız hassas uzulmesın dıye vazgectım ..ehehe....en dogrusu hıc umursama bıle çirkef yorumları...aslında en ıyı takıpcıler onlar takıyolar bı acık bulmak ıcın en ınce detaya kadar okuyolar bence......mutlu yıllar nonım...

    YanıtlaSil
  5. ohhhh iyi ki blog acmissin ve ben iyi ki seni tanimisim:) mutlu yillar olsun bloguna:) sen hep yazzzz:) bu arada artik yorum birakabilecegim icin ayrica cok mutluyum...

    YanıtlaSil
  6. nice senelere şekeeer

    YanıtlaSil
  7. harikasın :)) pek yorum bırakmasam da yorumları açmana sevindim :)
    Kötü eleştiri, saldırılara hiçbir zaman kulak asmaman ve yazmaktan hiç vazgeçmemen aslında bir çok bloggger'ın örnek alması gereken bir davranış.
    Neyse, Noni'ye nice mutlu ve uzuuuunnn seneler, onu okumaktan büyük keyif alıyorum :)
    Sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  8. noni
    sen 3 senedir yazıyorsun ama ben seni yeni keşfetmiştim bikaç yazına yorum yazabilmiş bu okurunun yorum hakkının elinden alınmasıııı çok koymuştu valla :) oysaaaa burgaz ada sefasını ist a taşındığımda yapacagım çoook saol diyecektim, analize etme yazına 3 saat güldüm diyecektim, demiyorum bak :PPPP
    özlemişim noni seniiii :))))
    adsızlara kapayınca saçma sapan kimse yorum yapamıyor ki hemm, çünkü bu saçma eleştirileri yada polimikçileri gerçekten insan olan insanlar yazmıyor ki... ancak kendini saklayabilenler yapabiliyor...
    neyse iyi oldu bu iş noni, keşke nilü de açsaaaa; ahh onu da ne kadar gec tanıdım!

    ve son olarak; blogunun 3. yılı kutlu olsun!!!
    kocaman öpüldün!

    YanıtlaSil
  9. Şükür yaa ne kapatıyon yaa bak görüyon dimi en iyi, en biricik arkadaşın benim BEN!! Duydun muyuuuuuuuuuuuuuu :)))))
    ayy resmine kopttum yaa ne şapşirik çıkmışın yaaa hahahahaaaa
    öpttüüm şekerim.
    İyi haftasonlarııı
    beni özleyin anacıımm :)

    YanıtlaSil
  10. canımmm nice senelere şekercim :) ,


    çok tatlısın bu arada

    YanıtlaSil
  11. ohhh beee cenemiz acildi :) sana ulasabilmek hem de en kisa yolundan ne de guzelmis :)

    dogumgunun kutlu kutlu mutlu mutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  12. Heyoooo.Açmışsın Noni....
    İçimde kaldı soracağım...2-3 gün önce Caddebostan Mado'dan sevgiline dondurma aldırtan senmiydin?Yoksa senin kılığına girmiş başka Nonı mi?
    Herneyse...
    Nice senelere bol bol yaz..
    Öpücükler

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler kısssslar öpüyom sizi en kocamanından!!!! Sizlerinki gibi cici yorumlara can kurban heee hee :)

    Şebommm inanmıyorum evet o bendim portakallı dondurma canım çektiydi onu lüpletiyordum yummyyyy :P Peki sen nerdeydin? Yafff keşke gelseydin yanıma hain kız!!!!

    YanıtlaSil
  14. Kaç zamandır takip ediyorum, hiç yorum yazamıyordum :D Sonunda açıldı =)) İyi ki doğmuş Noni :D

    YanıtlaSil
  15. her ne kadar blogunu geç kesfetmi olsamda tum azmimle butun yazılarını okuyup diger takipcilerin arasına bende katıldım.isallah bu gec bulma erken kaybetmeyle sonuclanmaz.cok basarılısın, ictensin yazmaya devam et hic bırakma.bu arada nice senelere noniiiiiii:)))

    YanıtlaSil
  16. :) happy happy darling!!! :) xoxox

    YanıtlaSil
  17. Oh ya :D görürsün sen noni, bundan sonra her postuna abdik gubidik de olsa yorum yazıcam tihihi ;)

    Nice senelere bu arada... kaç oldun 19 mu 20 mi? :D (yalakalıktan kim ölmüş)

    Biggest fan'e koptum ehuehe :D

    Hadi bakalım, doğumgünü fotolarını sabırsızlıkla bekliyorum şahsen...

    YanıtlaSil
  18. eheh..sevmeyen deme yaa küserim bak..o godiklerden biri de benim :P öyle yorum yayınlamam filan da deme arada eğlence oluyo..ben seni aşmış görüyom cidden bak..

    YanıtlaSil
  19. cnm bnm ben belki ilk kez sana yorum yazıyorum ama 1 seneyi aşkın bir süredir blogunu okuyorum. Ve o kadar seviyorum ki seni yazılarından ne kadar sıcak oldugun, oldugun gibi ve matrak birisin..bir gun seni tanımayı umuyorum sevgili noni..çok şirinsin hep boyle kal..opuyorum

    YanıtlaSil
  20. Hep yaz daha bissürü üç yıl kutlayalım hem yorumlara açmana da bayıldımmmmmmm. piuuuvvv noni şimdi tam anlamıyla geri döndüüüü!

    YanıtlaSil
  21. süper 2 haber:)
    mutlu yıllar NONİİİİİİ:)

    YanıtlaSil
  22. happy birthday noniiii
    happy birthday, happy birthday
    hepi börtdayyy noniii!!
    nice yıllara nonicim!
    ben çok eğleniyorum seni okurken :)

    xoxo

    YanıtlaSil
  23. Mutlu Yıllar Noni...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...