09 Eylül 2009

Bugünkü Noni: Mor10

Bugün Mango kızı olarak boy gösteriyorum; mor elbise, kolye ve yüzük Mango'dan...

Ne göbekli Noni mi dediniz? Bikerem benim göbeğim yok gazım vaaaar !!!!!

Her kıyafetimde çanta değiştiriyorum, belki bu bir saplantı ama aynı çantayı 3 gün üst üste giydiğimde kullandığımda sıkıntı basıyor beni! Değiştirmeye de hiç üşenmem ancak çantamdan asla eksik etmediğim cüzdanım, makyaj çantam, parfümüm, bozuk para cüzdanım, telefonum, mendillerim, ruhsatım, anahtarlarım, mini defterim ve naneli şekerlerimi minik bir çantaya sığdırmak benim için deveye hendek atlatmaktan daha zor inanın!

Geçen hafta Ayakkabı Perim'e uğradım, mağazasında ayakkabı dışında çok cici elbiselerde bulunuyor, üstteki bu elbiseyi ve uzun zamandır göz koyduğum alttaki ayakkabıyı indirimde kapıverdim ;)

Noni Duası: "Lüffen Allahım şu yağmurları dindir ve ayakkabımla ilk siftahımı yapmama izin ver lüffeen!"

Şimdi ufak bir sitemde bulunmak istiyorum... Bana mail atan herkese araya fazla zaman sokmadan geri dönüp tüm içtenliğimle cevap veriyorum; açıkçası spesifik sorulara yanıt verdiğim zaman arkasından ince bir teşekkür bekliyorum. Bilmiyorum belki de yanlışım burada; beklemek ama bir insanın bir konuda bilgi vermesini istiyorsanız en azından bu bilgi akışı sağlandıktan sonra nezaketen teşekkür etmek gerekir diye düşünüyorum. Herkesi bu kategoriye sokmak istemem, tabii ki bana geri dönenler de oluyor hem de aynı içtenlikle... Ama siz kuru bir teşekkürü bana çok gören, işim bitti senle hadi yallah beybi diyen zilliler lütfen duygularımla oynamayın yohsam sizi gaz manyağı yaparım ona göre!!!!

Bu arada topyekün cevap veriyom: kullandığım hamurlar i-clay, foto editleme programı da Picnik...

16 yorum:

  1. elbiseyi uzerinde canli da gormustum ama, fotoda da cok guzel cikmissin:) yeni cicilerini gule gule kullan nonim...yalniz yuzugunu gosterdigin foto cok seksi bebegim:)yakiyorsuuuun:) muck:)

    YanıtlaSil
  2. Mor elbiseye bayıldım çok güzel giyim tarzını beğeniyorum herşey çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  3. Noni,
    Yeni aldığın elbiseye bayıldım..Çok güzel görünüyor..Güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  4. sevgilimin bu blogu okumasını yasaklayacam valla...

    YanıtlaSil
  5. Mor elbise çok yakışmış =)

    YanıtlaSil
  6. ama ben daha yeni girip gördüm yaa :(
    özür dilerim yine de..teşekkür etmiştim gene edeyim..teşekkürler nonim program harika ve tabi fimo hamurlarından yaptıkların da ;)

    YanıtlaSil
  7. İyi akşamlar....çok cici olmuşsun bence Maşallah nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  8. noniii sen ispanyollara benziyosun heee:)

    YanıtlaSil
  9. nonişko 2. cantaya bittim :)

    YanıtlaSil
  10. nonicim cok hoşsun, walla erkek olsam alırdım seni.. mango kolyene bayıldım buluram aynından alırım karışmam :P mor elbisene taktıgın kemerde yakısmıs. güzele ne yakısmaz ki. program icin tesekkürler sen hep mutlu ol bize de enerji katıyorsun.. cok büyük sevgiler.. ikkuşşş

    YanıtlaSil
  11. aa yorumlayabiliyoruz geç kalmışım ben:)pek de güzel olmuşsun.

    YanıtlaSil
  12. Aaa ben sana bi kere mail atmştm ama bişi istemek için diil, sonra sen cvp verdin canımcım ama ben sırf bi sürü millet yazıyodur sana fenalık gelmiştir diye uzatmim demiştim :D O yüzden üstüme alınmıyorum :D hıh :D

    YanıtlaSil
  13. Cicilerimi beğenmenize çok sevindimmm :)

    Ayy sitemime bakmayın siz öylesine esti işte Mor & Nora sizi kastetmedim beybiler mucuk :)

    YanıtlaSil
  14. aaaa bi sürü yeni kıyafet falan görüyorum ne iş!!??
    ama çok yakışmış güle güle giy cnm..
    mucukss

    YanıtlaSil
  15. Oh oh cok yakısmıs mutlu mutlu gıy nonıcım:D...ehueu...bebegım hepımızın gazı zaten...ehuehu...opuyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  16. alışverişe bizim bloga da bekleriz :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...