07 Eylül 2009

Cuma: Yaşar Usta'nın Dondurması

Hepinize iyi haftalaaarrrrr! Pazartesi sendromu yaşamıyorsunuz di miii? Heh iyi o halde hemen yazıma geçebilirim :) Bugün gelen tavsiyeler üzerine denediğim yerlerin yorumlarından oluşan bir demet post sunmaya karar verdim ;) Daha önceden sevgili Poly'cim Bostancı'ya yolum düşerse mutlaka uğramamı söylemişti, aynı tavsiyeyi cuma akşamı Ayakkabı Perim'den de alınca tamam dedim, yemek sonrası istikamet Yaşar Usta'nın Dondurması :)

Minibüs Caddesi'nden Bostancı'ya doğru giderken lunaparka gelmeden önce solda Shell benzin istasyonu var, Shell'in karşısındaki sokağa bakacak olursanız Yaşar Usta'nın Dondurması'nı görebilirsiniz.

Dondurmaların sırrı hiçbir katkı maddesi kullanılmadan yapılmış olması... Benim favorim armut ve ananas oldu, dondurma değil meyve yiyorsunuz sanki. Yazın son günlerini yaşadığımız şu günlerde herkese şiddetle tavsiye ediyorum!!!

Yummyyy :P

Dondurma sonrası alınan kalorileri yakmak için caddenin yolu tutuldu ;) Ayakkabı Perisi'nden aldığım bu ayakkabı bana çok uğurlu geldi, o gün onu alırken içimden gayr-i ihtiyari bir dilekte bulunmuştum ve giydiğim ilk akşam Mr.x ile tanıştık :) Ayakkabı Perisi yoksa sen gerçekten bir peri misin ???

Gerilim filmleri cilde iyi geliyorsa ben o zaman hiç yaşlanmıycam demektir :P Yürüyüşün ardından vizyona yeni giren Orphan'ı izledik. Esther rolündeki Isabelle Fuhrman'ı çok başarılı buldum... Peter Sarsgaard ise eşine inanmayan boğulası koca rolünün hakkını iyi vermişti doğrusu :) Şimdi sırada Case 39 var, onu da mutlaka izlemek istiyorum...

Filmlerden konu açılmışken... Sevgili Cocoshchanel bana bu iki filmi önermişti, ben de hemen DVD koleksiyonuma ekledim, henüz seyretme fırsatım olmadı, evdeki ilk DVD keyfinde bunlar izlenecek ;) Teşekkürler Cocoshchanel'cim!

Hmmm bu arada bizimkileri tamamen kendi doğal hallerine bıraktım, bugüne kadar yetişkin bir kedinin başka bir kedi tarafından gırtlaklandığını görmedim, bu yüzden kavga esnasında müdahale etmiyorum, normale dönmüş gibiler. Bu arada Miso'da az değilmiş yeni farkettim cüce haliyle arada bir Tarçın'a patlatıyor hem de durduk yerde, şimdi buna kaşınmak denmez de ne denir?
Cmt ve pazar günüm de azzzz sonra Noni'de...

17 yorum:

  1. Orphan'ı bende izlemek istiyorum ama kafamda "korkunç olmayan bir korku filmi" olduğuna dair soru işaretleri var...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Chen; Orphan korku filmi değil gerilim filmi bence, korkunç olacak gibi bir beklentin olmasın diye belirtmek istedim ;)

    YanıtlaSil
  3. yasar usta bir numara, bu yaz dondurmasini yedikten sonra, baska dondurma yemez olduk biz, haftada en az iki kere:) her cesidi ayri guzel:)

    ayakkabilar cok havali nonicigim:) ben seni o kadar cok sevdim ki...senin icin o kadar icten guzel diledim ki, demek ki olmus:)sira simdi 2-chic kizinda:)

    seni kocaman opuyorummm...iyi haftalar....

    YanıtlaSil
  4. Bu sefer dondurma yerken yakalamadım seni:))))
    Ahhh..Bayılırım gerilim filmlerine..Hem tırsarım hem de acayip haz alırım..
    Seyredilecek listesine eklendi bile..
    İyi haftalar Noni...

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun nonim, havalar serinlemeye başladıkça dondurma isteğim azalıyor ama seninle karşıya geçtiğim birgün yerük :)

    2-chic kızı Nermins te dönsünde hele bir tatilden şu gecikmeli buluşmayı gerçekleştirelim ;)

    YanıtlaSil
  6. Yaaa iyi ki yazıyorsun neşe kaynağımsın sen benim ohhh enerji doldum bir anda :)

    YanıtlaSil
  7. ayakkabılarda cok hoşmuş..bayadır ortalardayoktum geldim.. o kara kedıcıgıne de asık oldum :p mr.x'i çok çok merak ettim :) anlat bi ara ;) o korku filmi orphan'ı bende izlijem yhaa .. bilgi için saol ;) kocaman öpüldün...

    YanıtlaSil
  8. armut ve kavun derim başka bi şe demem hee bi deee case 39u bekliorum ben de diebilirim :Pp

    YanıtlaSil
  9. fotoğraflar üzerine yaptığınız şekillere bayıldım..kullandığınız bir program var mı..özellikle pisiler çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  10. Kıssslar teşekkürler!!!
    Dışarıda yağmur yağıyor ama benim canım yine dondurma istiyooo :P
    Mor kullandığım program picnik ;)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim nonim..ben de bundan sonra kullanacağım o programı..

    YanıtlaSil
  12. Ohhh ne çok yerler gezilmiş edilmiş bizde sorunca yok, bildiğin gibi heh alacağın olsun!

    YanıtlaSil
  13. Gizli Gerçek filmini öneriyorum. Gerilim de bir numara. İzlediğimde öğrenciydim ve geceleri uyuyamaz olmuştum bir süre. Ayna görmek istemediğim çok dönem oldu.

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar yaşar usta avrupa yakasındada mağza açmış o enfes dondurmalarında yeni mağzasındada yiyebilirsiniz
    yaşar ustanın dondurması 4.levent şb
    adres:4.levent konaklar mah akçam sok.no:17/f beşiktaş ist
    tel:0212 325 38 64
    sabancı ikiz kulelerin yanı

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar yaşar usta artık yemeksepetindede bazı semtlere dondurma servisi yapıyor
    http://istanbul.yemeksepeti.com/TR/Restoran/Yasar-Ustanin-Dondurmasi_-Levent-4n/e62415c0-5eae-426e-8e8b-5ac75f5fd961/TR_ISTANBUL/m.ys

    YanıtlaSil
  16. buda internet siteleri www.yusdo.com.tr

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...