07 Eylül 2009

Cumartesi: Güral Sapanca Wellness Park

Cumartesi günü bir yandan doğaya karışmak istedim, öte yandan trafikte zaman öldürmek istemedim. En yakın kaçış noktalarını düşünüp en sonunda Sapanca bekle bizi geliyosss dedik ;)

Sapanca'daki durağımız Nisan 2008'de açılan Güral Sapanca Wellness Park oldu. Tesadüfen burayı seçtik ama iyi ki gitmişiz. Havası mis gibi, doğası güzel, odaları konforlu ve temiz, personeli güleryüzlü, tesadüfen de olsa böyle bir yer keşfettiğimiz için çok mutlu olduk. Ayrıca yemekleri de fena değildi, zeytinyağlı büfesi genişti (benim gibi vejeteryan biri için bu ne kadar sevindirici birşey tahmin edemezsiniz!) bu nedenle aç kalmadım.
Otelde şirket toplantıları da yapılıyormuş, o gün bir iletişim toplantısı vardı, kendi aralarında çeşitli aktiviteler düzenlediler ama şansımıza grup kaliteli insanlardan oluştuğu için etrafa hiçbir rahatsızlık vermediler. Bunun dışında otel boş denecek kadar azdı, bu kadar güzel bir yerin doluluk oranının neden bu kadar düşük olduğunu anlayamadım... Yeterince tanıtımı mı yapılmıyor yoksa Ramazan ayı otelleri bu kadar etkiliyor mu?

Peyzaj projesi Tema Vakfı tarafından gerçekleştirilen tesisin inşaatı sırasında hiçbir ağaç kesilmemiş. Binanın yüksekliğinin de ağaçların boyunu geçmemesine özen gösterilmiş.

Otelin içi geniş ve ferahtı. Etrafta tek bir çöpe rastlamadım ben, gerçekten güzel bakılıyor...

Otelin içinde Prof. Dr. Osman Müftüoğlu liderliğinde yönetilen bir wellness merkezi bulunuyor. Burada, Yaşasın Hayat uzmanları tarafından kilo yönetimi, beslenme eğitimi, mutfak okulu ve detoks gibi aktivitelere danışmanlık veriliyormuş.

Üstümüze mayolarımızı geçirip kendimizi wellness merkezine attık ;) Bir tek biz vardık inanamadık! Fin saunasına girdik, aroma terapili buhar odasında gevşedik, buz çeşmesinde kendimize geldik, şok duşta eğlendik, macera duşunda kendimizi yağmur altında hissettik... Rahatlamak için de wellness havuzuna girdik...

Otelin dışı da en az wellness merkezi kadar rahatlatıcıydı...

Salıncak karaya mı oturmuş ne :P Havuz kenarında güneşlenirken ekiz yatakları tercih ettik :)

Dolu dolu geçen bir günün ardında kendimi uzun bir tatilden dönmüş gibi dingin hissettim. Benim gibi tatile aç veya gevşemeye ihtiyacı olanlar için bence ideal bir tesis, tabii otelin en sakin dönemine denk geldiğimizi de yine belirtmek isterim... Umarım bu çizgilerini yoğun dönemlerinde de bozmazlar...

Şimdiki hedef Cunda Adası, burası için bir fikri & tavsiyesi olan varsa haydi çıksın ortaya ;)

11 yorum:

  1. offhhhh enfes bir yer...sayende gitmis kadar oldum... ama yetmez, ziyaret edilecek yerler listesine ekledim :)

    YanıtlaSil
  2. TR'ye geldigim ilk firsatta kizlari sana birakip askimla orayaaa... oleeey!!! xoxo...

    ps. salincaktaki halin; ozledigim nonim! miss u!

    YanıtlaSil
  3. Ben de gitmek istiyoruum =(

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz rahatlatıcı bir yermiş :)
    bahçeye bayıldım :)

    en yakın zamanda gitmeli :)

    YanıtlaSil
  5. Senin saçtığın ışığa bayıldım. Hep gül sen! Çok yakışıyor ;)

    YanıtlaSil
  6. hep sinek avlarlardı noni senin sayende mekan dolacak :) spa nasıldı güzel mi ek ücret istiyorlar mı ? sevgülünde güzel resim cekiyor sende:) bu bir benzerlik mi yoksa fotolara bi edit geçiyormusun programlan? ne cok sordum hiç cevaplamasan alınmam walla.

    YanıtlaSil
  7. Salıncakta İki Kişi, canım ablam Decaf Lattem, Chen, Wakan Tanka, Benim Hayatım, İkkuş hepinize teşekkür ederim şekerler :)

    İkkuş soruların olmuş;
    1. Spa için ek ücret istemiyorlar ama masajlar ücretli...
    2. Fotolara edit yapıyorum zaten üzerindeki yazıları yapmam için bu gerekiyor ;)
    3. Cevapladım bak sorularını ne kadar cici bir kızım ben di mi :)

    YanıtlaSil
  8. listeme ekledim seneye ist a yerleşecek olan ben, gideceğim buralara :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy ne güzel yerlere gitmişsin yavri...bayıldım bende ilk fırsatta bende gitçeemm :)

    YanıtlaSil
  10. Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Sevgi, çok teşekkür ederim, twitter çok yoğun şekilde kullanmasam da adresim şöyle: http://twitter.com/Nonim77
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...