08 Eylül 2009

Eli işte gözü oynaşta...



Morty sizlere ömür olduğu için bu ismi ona taktım.... Damla'cığıma yollamıştım ama kargocunun haşin ellerinde pörtleyip mutasyona uğramış bir şekilde eline geçti :) Yeni ürünlerimden yapar yapmaz yollayacağım!

Jinx'le veda vakti geldi... Sonu Morty'e benzemesin diye dikkatli şekilde paketlenip yarın Ankara'ya doğru yola çıkacak ve yeni annesi G.ye kavuşacak... (inşallah!!!)


Ayol ben ne kenafir gözlü bişeymişim böyle! Renkli gözlü de değilim ama anlamadım gitti! Her fırsatta bana çımkırmak için aportta bekleyen sevgili çalışma arkadaşım (kendisiyle pek sevişmeyiz deee) bugün güzel bir elbise giymiş, aha dedim bizimkisi kırk yılın başı şu Kezban Paris'te formatından çıkmış afferin, içimden bunu geçirdim dakkasına yavru güzelim elbiseye çay döktü, vallah billah! Bunu neden mi anlatıyorum? Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla diye! Yaniiii:

Gössüm üstünüzde! Destursuz girmeyin yakarım!

9 yorum:

  1. nonicim
    ne güzel şeyler yapmıssın
    bende isterim de bende isterim

    YanıtlaSil
  2. ...ahahha...kem gozler:p
    nonımm:D ofıs hallerı ıste:D
    ..eheh...morty...yazık olmus tatlıya

    YanıtlaSil
  3. Aaa yorumlar açılmış çok sevindim. Gerçekten çok şirin şeyler yapmışsın en güzeli de Pinky ama:)
    Yorum ekranına destursuz girdim, aman nazar etme nonicim :))

    YanıtlaSil
  4. ben mortyle hatta noni diorum ben ona gayet güsel anlaşıoruzz :D

    YanıtlaSil
  5. Hepsinin yeri ayrı benim için :)
    Ama yenilerini yapmak lazım bir vakit bulabilsem yapıcam ama nerdeee! Pommeler yenilerden yaptığımda sana da yollarım ;)

    YanıtlaSil
  6. Aman Allah'ım çok şekerleerr!!

    Ben en çok Jinx'i beğendim :D

    YanıtlaSil
  7. şu şeytan kız varya onun hamurunu yaparsan çok şirin olur :)

    fotografların üzerine yazı yazdıgın program nedir ?

    bu arada bütün sorularımızı cevapladıgın yorumları cevapsız bırakmadıgın icin tesekkür ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. Ahahhaha..senin gözünden birşey olmaz insana yahu..için dışında senin..Jinx hastalıklı olmuş yalnız..

    YanıtlaSil
  9. noni bak sayende :)

    http://165iq.blogspot.com/2009/09/cocuk-1000-kere-dusunmek-gerekir.html

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...