17 Eylül 2009

Kırmızı kurdele

Buyrun Noni'nin ilerdeki lohusa fotosuna gelin :P Kolumda tosunum, kucağımda ise bunun babası kim yahu dedirtecek kara bir velet yorgunluktan bitap düşmüş ama zafer pozu veren imitasyon anne :P Bu fotomu da gördükten sonra %100 emin oldum, ileride bir gün anne olursam doğumhaneye fotoğraf makinesi ile gireni karnı burnumda halimle kovalıycam vallahi! Prensesim doğum fotoğrafçısı olarak seninle oturup bu konuyu ayrıca bi konuşmamız gerekiyor ;) Bebeğin tabii ki ilk anları karelensin, bunlar çok özel anlar ama ıkınmaktan ağzı burnu şişmiş mutasyona uğramış bir annenin fotoğraflanmasına karşıyım ben, bir kadının manen ennn güzel ama şeklen en çirkin hali doğum sonrası hali bence, açıkçası ben kendimi bu şekilde hatırlamak hiç istemem yukarıdaki halime bile zor tahammül ettim :P

p.s. Ayy fotoya bakınca aklıma takıldı şimdi, kıssslar lütfen hamileyken göbek deliğinin dışarıya fırtlamadığını söyleyin bana !!!

13 yorum:

  1. :)))) çok güldüm sabah sabah. Herkesin deliği çıkmıyo. Neye göre çıkıyo bilmiyorum açıkçası ama neyseki benimki çıkmamıştı. Göbeğimi mi geri sokucam deliğimi mi!!! ıyyyy

    YanıtlaSil
  2. valla benimki fırtlamadı.

    YanıtlaSil
  3. malesef fırtlıyor canım ablamdan biliyorum :) hele erkek bebeğe hamile olan bir tanıdık var göbek deliğini görünce korktum :)

    YanıtlaSil
  4. 4 aylık bir hamile olarak şunu şöyleyebilirim; eğer göbek deliğin şu anda içeri doğru bir delik şeklindeyse fırlamayacak ama çukur yok dışarı doğru ise fırlaması muhtemel Noni...

    Bu da tamamen doğumda göbişinin düşme durumu ile ilintili...

    Resimler ile renklendirelim!!!

    bu fırtlamaz göbek; http://www.foxnews.com/ucat/images/228777_bellybutton.jpg

    Bu muhtemel fırtlar göbek; http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/20/Belly-button.jpg

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. dün tunalıda bi kadın gördüm, beyaz tshirt giymiş 7-8 aylık hamileydi vee o bembeyaz bluzun içinde maalesef atlet yoktu, tokmak gibi çıkmış bir göbüş deliği gözümüze giriyordu hehe :)

    YanıtlaSil
  6. ühühü hem de nasıl pırtlıyor o gobek deliği ama o bile güzel, kötü olan nerden çıkacağı belli olmayan çatlaklar, ne kadar krem sürersen sür bir faydası yok çatlayacaksa çatlıyor bu kadar basit

    YanıtlaSil
  7. Maalesef yedinci aydan sonra firliyor ama dogum sonrasi eski haline donuyor. O iki ay cidden cok cirkin gorunuyor ama yapacak bir sey yok:)

    YanıtlaSil
  8. hahahhaa çok güldüm:)) Çok haklısın ben de istemem:)))
    Bu arada Tarçın nasıl güzel ve gururlu poz vermiş öyle:)

    YanıtlaSil
  9. Aha Noni'nin aklının hallaç pamuğuna döndüğü an bu andır: hiç fırtlamıyo mu, önce fırtlıyo sonra geri giriyo mu, yoksa fırtlıyo ve öyle kalıyo mu haydin bakalım :)

    YanıtlaSil
  10. Kısım nerden çıkttı şimdi bu hamilelik falan he!!??
    Ne alaka yanii...
    Walla kız erkek çocuğu hiç farketmiyor sende göbek deliği ile alakalı bişi...ve bebeğin ağırlığı ile bence...
    :))

    YanıtlaSil
  11. hehe kırmızı kurdela bence gayet yakışmış nonnniimm

    YanıtlaSil
  12. ben hiç göbeği fırtlayan hamile görmedim. göbeğin kesimiyle alakalı heralde Noni :)

    Tarçında tam poz vermiş :)

    YanıtlaSil
  13. Allaamm göbek deliğini düşünüyo..O sarı gibi bi tosuncuk doğurursan daha aşağıları düşün bence :P

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...