18 Eylül 2009

Love is in the Air!

12 yorum:

  1. Aaaa inanmıyoruum bakıyorum Miso'dan sıkılmışız hatta pabucunu dama atmışız...hahahaahaaa çok şekerler yaa özledim walla..
    mucukss

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben o fistiklari, ne kadar tatlilar..

    YanıtlaSil
  3. nasil bi guzellik bunlaaar.... ama miso gormesiiiiiiiiin!

    YanıtlaSil
  4. işte en sevfiğin anlar

    YanıtlaSil
  5. tiplere bak yaa, çok iyi! :D

    YanıtlaSil
  6. Miso,Erol Taş yada Çoşkun karakterine girer yakında desene...

    YanıtlaSil
  7. aşk yaşarken yakalanmışlar :) ay ne mutlu bir aile tablosu bu böyle. özellikle son fotoğraf gözler kapalı filan kendilerinden geçmişler :))

    YanıtlaSil
  8. Çok ama çok tatlılar. Bunlar böyle aşk yaşarken Miso nerdeydi ben asıl onu merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  9. hahaha..kizim nasil yakaldin yahuuuu...cok komiklerr:-)bir de tarcin hircin diil miydin:-) okuyup ufledin miiii....beni de ufler misiiiinnn:-))))))

    OPTUM COK,

    Kris

    YanıtlaSil
  10. süper ya ayyy çok şekerler

    YanıtlaSil
  11. Bedişin keyfine diyecek yok iki beyi patisinde oynatıyor hatun :)

    Miso saftiriği bu aşk dakikalarında uyuyordu he hee :)

    YanıtlaSil
  12. miso hala benım gözdem :)))) ama herbiri harıka..fotolarda superrr

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...