15 Eylül 2009

Noniktir bundan böyle!

MyHotComments.com

Çok haklısınız! Beni severek okuyan bu kadar kişi varken 1-2 problemli insan yüzünden küstüm oynamıyorum demenin bir alemi yok!

Bana gıcık olan yavrularla ilgili güzel fantezilerimi bir kenara bırakıp aslında hatanın onlarda değil kendimde olduğuna karar verdim! Beni eleştirenlere "beğenmiyorsan okuma kardeşim" diye car car cevap vermektense tüm bunlara kulaklarımı tıkamak en iyisi dedim. Tabii bunda sizin payınız çok fazla, hepinize güzel yorumlarınız için can-ı gönülden teşekkür ederim! Noni'nin başlıca amacını hatırlattım kendime: 1. Yaşadıklarımı buraya not alarak bana günlük olarak hizmet etmesi... 2. Kendi deneyimlerimi paylaşarak okuyanlara çeşitli fikir ve tavsiyeler vermesi...

O halde neden amacından saptırılmasına müsaade ediyim ki?

Blogumu keyifle devam ettirmek ve art niyetli insanların zehrini buraya akıtma zevkini onlara tattırmak istemediğim için bundan sonra gelen bir yorumun gidişatı eğer kötü ise devamını okumadan hemen sileceğim. Bana çok gıcık olanlar o güzel parmaklarını daha yararlı işler için kullanabilirler mesela o parmakla burunlarını karıştırıp mümüklerini blogum açıkken fotoma denk gelecek şekilde PC'lerine sürebilirler, bu kendilerini iyi hissettirecekse benim için no problem :P

Gerçek hayatta tabii ki art niyetli insanlar var ama en azından sanal dünyada bunları ignore etmek benim elimdeyse ben de bu seçeneğimi kullanıyorum o halde... Daha önceden de söylemiştim blogumu şifreli yapmak istemiyorum çünkü bir yandan burasının güzel ve keyifli tavsiyeler sunan bir blog olarak da hizmet etmesini istiyorum hem ben de sizlerden tavsiyeler alıyorum; Cunda Adası ile ilgili verdiklerinizi bir kenara not ettim bile ;) Bundan sonra burada muhtemelen görecekleriniz:

- Gittiğim mekanlar
- İzlediğim film, konser ve gösteriler - Yaptığım alışverişler - Çektiğim fotoğraflar - Yarattığım hamurlar - Geçmişte kalan komik anılarım
- Ve olmazsa olmazım kedilerim olacaktır...
Burayı "gidiyorum, bak gittim dedim, aha geri geldim, biraz gittim ama sonra döncem, dur bi daha düşüneyim" gibi tipik boğa hatunu kararsızlıkları ile daha fazla meşgul etmek istemiyorum! Her zaman kendim gibi oldum, ben yine yüreğimi ve tecrübelerimi buraya Noni'ce aktarmaya devam edeceğim... Kimsenin kalbini kırmadan, sanırım önemli olan da bunu başarabilmek! Hala ısrarla beni eleştirenlere de kibarca Noniktir diyeceğim ;)
Hepinize keyifli okumalar dilerim!

30 yorum:

  1. İşte budur... Dert etmeye bile değmez...;)

    YanıtlaSil
  2. ohh iste :)
    bos teneke cok ses cikarir Nonicim..
    ve ne yazik ki bos tenekeler o kadar cok ki..
    ve inanamiyorum Cundaya mi gidiyorsun
    hayat kahvesiydi yanlis hatirlamiyorsam.
    Asmalar altinda sahane bir sahibesi olan mekan meshurdur kime sorsaniz gosterir mutlaka git
    mutlaka fotograf cek benim icin
    ayy cok burkuldum cunda diyince =(

    YanıtlaSil
  3. Babama Mektuplar; teşekkür ederim, bir önceki yorumun için de tabii ;)

    Kelemek; Cunda'da gidilecek yerler listesine hayat kahvesini de ekledim ve senin için de fotosunu çekeceğim ;)

    YanıtlaSil
  4. Hayatinda hic birsey olmadigi icin baskalarina saldirarak tatmin olan pisliklere "get a life" diyoruz Noni, salla gitsin, begenmedikleri isleri yapmasinlar, hoslarina gitmiyorsa okumasinlar, kimse de kimseyi sevmeye mecbur degil. Sen keyfini bozma, hic degmez.

    YanıtlaSil
  5. Evet gerçekten bu mudur "BUDUR" güne bu mesajla başlamak beni çok mutlu etti...Noni'ciğim bu güzel kararına kendi adıma teşekkür ederim...keyifle izlediğim birkaç blogtan başında gelenlerdensin...yine yeni yeniden:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çooook sevindimmmmmm!!!
    nonicim diğer yazına bloggerdaki sorun nedeniyle yorum yapamamıştım. ama teşekkür ederim, seni gezdiğin gördüğün yerleri, yaptıklarını ve o süper ötesi komik anılarını bizlerden saklamadığın için. kocaman opuyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. süpersin ya mümük olayına bittim :) çok doğru bi karar tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni bir iş gününe başlarken işte güzel bir haber :))

    YanıtlaSil
  9. :D

    tekrar hoşgeldin noni... çekinme, kendi blogunmuş gibi rahat ol.. kolonya alır mısın? :D

    YanıtlaSil
  10. İşte budur...
    yorum açılırken böyle yazmayı düşünüyordum bir de baktım ki Babama mektuplarda öyle yazmış.
    Dedim ya öylelerine o güzel pabuçlarınızı bırakmaya değmez.

    YanıtlaSil
  11. yaşasııın :) Noni geri döndü. Dayanamıycam bende diycem 'İşte Budur Noni' :D

    YanıtlaSil
  12. "belki de yazmıştır, bir bakayım" dedim içinden ve bingooo :)) Çok sevindim gitmemene.

    YanıtlaSil
  13. Nonim süpersinnn, biz seni keyifle okuyoruz boşver gerisini... Hem bu kadar içten bir blog bulmuşken bizi bundan mahrun etme:) Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  14. hojjj geldiiin...bu tur insanlara duvar ör..bilsen nelerle karsilasiyorum ben...yerimde olsan 2 şaplak atarsin eminim...ama ses cikarmamaya ve de ilgisiz olmaya calisiyorum...amaclarina eremiyorlar boylece...

    optum ve de goruselim:-)

    kris

    YanıtlaSil
  15. merhaba...

    sizin sessiz takipçinizdim uzun zamandır...

    geçen hafta bende aynı şekilde beni üzecek bir yorum aldım...
    hemde öyle bir konu için yazdıki eğer karşımda olsaydı onu öldürebilirdim...

    sakın unutmayın lütfen bu hayatta herkes kendi kişiliğine yakışanı yaparmış !

    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. oleeeey:)
    çok sevindim noni bizi bırakmadığın için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  17. hosgeldin noniiiiii.sana da bunu yapmak yakısırdı ki yaptın da :) muuuccxx :)))

    YanıtlaSil
  18. Kıssslar çoookk teşekkürler hepinizi kocamannnn öpüyorum ve sımsıkı kucaklıyorum :)

    Malum kişinin ismini gördüğüm anda yorumlarını siliyorum artık, bu ne büyük keyifmiş size anlatamam :)

    YanıtlaSil
  19. Dört gözle bekliyorum yazacaklarını Noni :D:D

    YanıtlaSil
  20. tam diyordum hayır olamaz ya..nonim gene gidiyor..bundan bir kaç sene önce de özel bir şirkette çalışacağınızı gizlilik şart olduğunu söyleyerek blogunuzu kilitlemiştiniz nasıl üzülmüştüm keyif veren güne anlam katan bir insana nasıl olup da beni tanımadığı için noluuur açın sizi okumadan edemiyorum diyebilirdim..sonra seneler geçti bu sefer kendini bilmez dengesizler yaptı yapacağını..üzüldüm..önceki postu okudum ancak yorum yapmadım..saygı duydum çünkü..olabilir dedim..sonra bugün son bir umut belki dönmüştür diye..evet görüyorum karşımda dimdik duran hep pozitif ve ılımlı nonim..hoşgeldin..çok sevindim bu kararın adına..evet ya sil yorumları yönetmek senin elinde nasıl olsa bir süre sonra otomatik olur zaten :)
    ablamlar ayvalıkta oturdu uzun süre..hatta cundaya çok yakındı..güzel yerlerde yedik içtik ama inan hiç birinin adını hatırlamıyorum..ancak tavsiyem sakızlı dondurmasını yemeden sakın ordan ayrılma..bir de ufak top lokması vardı ama adını tam hatırlayamadım..ayrıca ayvalıkta her yer güzeldir..temiz kendine has ve güzel..keyifli vakit geçireceğinizi düşünüyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. "oh nihayet" diyebilmek için blog sahibi oldum iyi mi :D
    gitme bi yere , hem o yermekte usta olanlar pratikte ne yapmış şimdiye kadar...?ah tuh etmek bi işe yaramıyor,olan bitene gerçekten tepki koyda görüyüm seni demek istiyorum sadece.

    YanıtlaSil
  22. Noni'cim,
    Ben de yazacaktim ama dogru yolu kendiliginden buldun bak. Sanal alemde (bloglar, forumlar, gruplar vs) hep birilerine negatif enerji vererek onlarin enerjisini emen bir tur mevcut. Bunlara cevap verince atese korukle gider gibi aziyorlar, mutlu oluyorlar ve daha beter geliyorlar. Ama cevap vermezsen, yorumlari yayimlamadan silersen, onlar yokmus gibi davranirsan sikilir giderler.
    Sen de oyle hic sallamayacaksin, bu konuda ne yorum ne yazi yazmayacaksin. Bir sure sonra bakmissin ki almislar baslarini gitmisler.
    Guzel yazilarini ve fotolarini takipte olacagim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  23. Canim en dogruyu insan her zaman yine kendisi buluyor!Ben de yapma,etme,takma kafana diyicektim ama dedim bir geri dur Deniz belli ki usandirmislar Nonican'i :(
    Dondugunu gorunce sevindim bebegim!

    YanıtlaSil
  24. hah şöyle..aklın yolu noni :P bu yaratıcı beyin, manyak kafa ötede beride kilitli kalmamalı :)

    YanıtlaSil
  25. Noni'cim bloğunu takip ediyorum reader'dan ama bu ara çok vaktim olmadığı için açıp kimseye yorum bırakamıyorum.. önceki yazdıklarını görünce çok üzülmüştüm, bu yazını görünce gerçekten sevindim :)) senin gibi ince esprileri olan ve anlatmak istediğini doğru düzgün yazan çok az kişi var. hiç gitme sen :) dediğin gibi okuma bile gereksiz yorumları ;)

    YanıtlaSil
  26. Çok sevindim geri dönmene Noni, sessiz ama sıkı takipçilerinden biriyim, bir iki ayrık otu yüzünden değmezdi.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  27. Noni dönmene çok sevindim.Eğer gitseydin o kişi amacına ulaşmış olacaktı.Ohhh şimdi o sinirinden çatlıyordur.Aslında hukuki yoldan halletsen bu işi hiç üzmesen kendini.Neyse tekrar hoşgeldin :) nil

    YanıtlaSil
  28. bu kararina cok sevindim, senin maceralirini okumaya devam edicem, sevgilerle, ;)))

    YanıtlaSil
  29. Hepiniz ne kadar güzel kalbe sahipsiniz böyle, gerçekten yorumlarınız çok mutlu etti beni!

    Malum kişi bana yorumlar yazmaya devam ederse hukuki yollara başvurmayı düşünüyorum, IP numarasından adresi bulunuyormuş, sanırım böyle bir olay birkaç sene önce 2 blogger bayan arasında yaşanmıştı ve rahatsız eden kişi davalık olmuştu diye hatırlıyorum...

    YanıtlaSil
  30. ha şöyle ne o gidiyorum ediyorum diye...
    küçücük veletlere ne takıyon sen!!
    mucukkss

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...