11 Eylül 2009

Pört

Ayyy ayyy ayyy! Yorumlarımı isimsizlere kapadım ama yine bir yerden birileri pörtlüyor işte! Sevgilim dediydi negatif yazmak isteyen yine yazar diye çok haklıymış! Ben bu öfke dolu insanları anlayamıyorum gerçekten! Ben de gün içersinde bloglar okuyorum, bazıları benim hayat görüşüme uymayan yazılar yazmış oluyor ama hiçbirine girip "yazıklar olsun tüüü Allah seni kahretsin gözün çıksın" gibi belalar okumuyorum. Tek yaptığım bir daha o blogu okumamak! İşte bu kadar basit! Ne ben kimseyi rahatsız ediyorum, ne de kendimi sinir ediyorum. Bu tip şeylerle uğraşan insanların kendileriyle ciddi problemleri olduğunu düşünüyorum.
Açıkçası beni burada ciddi olmayıp sadece neşeli yazılar yazdığım için ayıplamak Cosmopolitan dergisine telefon edip siz neden hep giysi çanta yazıyorsunuz biraz da hükümetten ölen şehitlerden bahsedin diye şikayet etmeye benziyor. Ne komik di mi? Herkesin kulvarı farklı ama işte önemli olan bunu algılayabilmek... Ben blog tuttuğum 3 yıl içersinde ne hükümetten ne politikadan ne de memleket meselelerinden hiç bahsetmedim, bu duyarsız olduğumdan değil sadece burayı belli bir çizgide tutmak istediğim için ve bu çizgi hep aynı kalacak.
Bir de şunu farkettim biz bayanlar blog işinin bile cıcığını çıkartıyoruz. Ben iki erkek bloggerın böyle birbirlerine yorumlar yazarak blog alanını mahalle kavgasına çevirdiğini görmedim ya siz gördünüz mü? Tuhaf yaratıklarız biz kadınlar!

Haydi kalın sağlıcakla!

15 yorum:

  1. OVVV tokat fecı :D ....emının hepsı sorunlu tıplerdır nonıcım salla ....

    YanıtlaSil
  2. boşver bence sevgilin doğru söylemiş

    YanıtlaSil
  3. olay catfighta doğru gider mi acaba:)

    YanıtlaSil
  4. ben hiç böyle birşeyle karşılaşmadım umarımda karşılaşmam :(
    Neden insanları durup dururken mutsuz ederler anlamıyorum,kime ne ki kimin ne yazdığından ? bazıları kendini ahlak bekçisi vs gibi birşey sanıyor glb.

    YanıtlaSil
  5. hiçbiryerde kimse kimseyi yaşantısından, yazmak istediklerinden, yaşamak istediklerinden alıkoymamalı, yargılamamalı. seni yargılayanları anlayamıyorum Noni. senin çizgin gayet keyifli. takma bunları ;)

    YanıtlaSil
  6. Noni'ciğim hiç takılmana gerek yok..okumasınlar..hem blogunu takip edip hemde tatsız yorum yapanlara gül geç arkadaşım...
    herkesin blogu kendini ilgilendirir...

    YanıtlaSil
  7. ya cidden be noni okuma beğenmiyosan,boşver bence yazma da bu konuları değerli hissetmesinler kendilerini

    YanıtlaSil
  8. ben senin yazdıklarını çok seviyorum ve okumaktanda keyif alıyorum.her zaman art niyetli insanlar karşımıza çıkıyor en iyisi görmezden duymazdan gelmek. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. hakkaten noni, ben bazen erkekler gibi olmayı o kadar isterdim ki düşünsene dümdüzler... sen ne soylersen onu anlıyorlar hiç bir imayı altındaki lafı anlamıyor mesela sevgilim. birşey istiyorsan direk soyle diyor.. bense lafı dolandırıyorum altan laf söylüyorum anlasın istiyorum hatta bunları da kibarlık adına yapıyorum :)

    hiç bir erkeğin "aaa bu bana laf soktuuuu" dediğini duyduk mu ya da boyle saçma sapan işler yaptıgını...

    topuklularımdan~eteklerimden~süsümden püsümden~asla vazgecmem ama bu konuda bir erkek gibi olmayı cok isterdim.. rahat olalım ya arkadaslar.. begenmiyorsak allah aşkına takip etmeyelim değerli vaktimizi saçma sapan eleştiriler yapmak icin harcamayalım
    neden? blog=e günlük

    YanıtlaSil
  10. hahaha tokata koptum yaaa, yazıya cuk oturmuş :)))) ben isimli-isimsiz kötü yorumların hiçbirini yayınlamıyorum, benim düşüncem, benim güncem, kimsenin aşşağılık komplekslerini çekemem valla :)))

    YanıtlaSil
  11. Noni seni çook uzun süredir okuyorum.Sana bayılıyorum.Oğlum olsa seni kesin alırdım:)Yazmayı sakın bırakma..Ama lütfen şu gerizekalıları okumayı bırak nil

    YanıtlaSil
  12. bir yazınızda özellikle merak edip sormuştum burcunuzu..boğa demiştiniz..bir boğa kadınları damarımıza basılınca böyle yerimizde duramıyoruz..bazı kendini bilmezler laflarının nereye gittiğinin farkına varamadığı ve olayı göstermek istediği gibi gösterdiği için daha fazla sinir oluyoruz..ben çok takıyordum eskiden hüsnü kuruntu derler ya öyle ama ne zaman ki hasta oldum üzülmekten artık aldırmıyorum çünkü bana zararlı..amaaan diyorum geç bir kalem daha..böyledir işte bazıları hem sinir olur hem kızar hem de okumaktan kendini alamaz..çünkü bir açık bekler her hangi bir yazısında benden bahsederse hemen cırlıyım diye..bahsetmeyince de kahrolur içten içe..böylelerine konuşmak büyük yardım..oyuna gelmemek lazım..kendilerini önemli sanarlar sonra..neme lazım..nonim sana sadece sakin ol diyorum..sakin ol ve sakın bir daha bu konudan bahsetme..bırak konuşsun bir süre sonra sıkılır gider ilgilenilmeyince..ilgilenince daha fena tepene biner..
    (yabancılara(!) özel çeviri:nonim be calm please!!forget it..)

    YanıtlaSil
  13. Amaan nonii haklarında yazı yazıpda parmacıklarını yormaya değmez boşversene her tür insan var işte dünyada dediğin gibi normal biri okuduğu blog hoşuna gitmediyse bi daha okumaz onu yuhalama girişimlerinde bulunmaya vakit ayırmaz yani ama hem beğenmeyip hem de yorum yazıyosa ben o insandan şüphe ederim fesatlıktanmıdıııır komplekstenmidiiir yoksa çekememezliktenmidiir bilemiyorum sen haklarında yazı yazınca içten içten mutlu bile oluyolardır bence:)

    YanıtlaSil
  14. Noni'cim,
    Bu kadar pozitif, bu kadar candan oldugun icin seni okumayı gercekten cok seviyorum. Gunume neşe katıyorsun bunun için tesekkur ederim. Boşşveeer negatif yorumları negatif insanları. Yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum.
    arımaya

    YanıtlaSil
  15. Genelde erkekler kıskanç değildirdirler. Yani hemcinslerine karşı. Güzelsin ve çok hoş bir bayansın. Seni kıskanan hemcinslerin acayip yorumlar yapabilir, bu gayet doğal.
    Kıskanılmak da güzel bir duygu bence...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...