02 Eylül 2009

Sahibinden Satılık Kelepir Kedi

Üstünden kaç ay geçti ama biz bu krizi atlatamadık gitti :( Ne yaptıysam olmadı, günlerce odalarını ayırdım bir araya geldiler, bir saat sonra yine birbirlerine girdiler. Miso ve Tarçın'ın yıldızı barışmadı bir türlü. Bediş ve Miso artık çift gibi yaşıyor, Tarçın'ın ise onlarla alakası yok, o hep insanların yanında olmak istiyor. Tarçın'ı çok seviyorum ama diğerlerine de kıyamıyorum, Miso sürekli dayak yiyor, Bediş korkuyor vs...

Ne yapacağımı bilmiyorum, böyle giderse ya Taçın'a yeni bir ev bulmak zorundayım ya da Bediş ve Miso'ya... Aksi takdirde bir agresif, bir şiddete maruz kalmış, bir panik atak ve bir de bendeniz olmak üzere toplam 4 yarım akıllı bir evin içinde kafa göz yararak yaşayıp gidicez bir şekilde...

Psişik Noni :P

Bir Boğa olarak dünyaya geldiyseniz kararsız bir böcüksünüz demektir! Bu elbiseye bir kemer uydurana kadar canım çıktı resmen! Yemin ederim en az 8 kemer denemişimdir :P Peki ben ne yaptım gittim ilk başta denediğim kemeri seçtim haa haaa :)

Annem evden besmele ile çık der, ben bir de dua ettim...

Ve başladım güne...

Şu pisilerin arasını yaptım mı işte o zaman değmeyin keyfime!

Dur bakalım gün doğmadan neler doğarmış...

4 yorum:

  1. bence bıtane es lazım...kıskanıyo kumruları.....

    YanıtlaSil
  2. Sevgi kürü uyguluyoruz paşamıza bakalım asabiyeti biraz dindi gibi sanki... Ona da bir eş alırsam olacak evde 4 kedi bir de ben aha etti 5 işte o zaman çingene çalar kürt oynar misali oluruz :)

    YanıtlaSil
  3. ...ehueheue...tarcın beyımızde aynı garfıeld gıbı hem kaprıslı hem gobuslu :D 4tane zor olur kendılerıne bakamazlar kı hayır yuvasının kursun gıtsın evını bılsın dıyceksın ama kedı ıste napsın ınsan elıne bakıyo yavrucak
    ...ihihi....

    YanıtlaSil
  4. Ay bi ben saniyodum bu kadar kararsizliklar icinde bogulan :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...