29 Eylül 2009

U.F.O. ???

Blogger'daki sorun nedeniyle dün gece fotoları bir türlü ekleyemedim. Neyseki sorun hallolmuş gözüküyor. UFO'lara ne kadar inanıyorsunuz bilmiyorum ama perşembe gecesi Cunda Adası'nda ayı çekmeye çalışırken tesadüfen gördüğüm bu cisimler beni hayrete düşürdü! Hayatımda daha önceden böyle bir şey görmedim açıkçası gazetelerde çıkan haberlere de hep şüpheyle bakmışımdır. Başka biri anlatsa benimle kafa buluyor diye düşünüp ciddiye bile almazdım ta ki perşembe gecesine kadar!
İşin enteresan yanı çarşamba akşamı Saba Tümer'in konuğu Haktan Akdoğan'ı (Sirius Uzay Bilimleri Araştırma Merkezi Başkanı) pür dikkat dinlemiş, uzaylı gördüğünüzde korkmayın konuşmanıza gerek yok telepati yoluyla anlaşın diye o anlattıkça içimden keşke ben de bir UFO görsem diye geçirmiştim. İnsan olur da bu kadar temiz kalpli olur mu :) Ertesi günü bu fotoğrafları çektim! Ve bu cisimler kesinlikle gözle görülmüyordu, sadece fotoğraf makinesi yakaladı, neredeyse yarım saat orada durduk bir sürü kare yakalamaya çalıştık. Önce 3 tane, biri sağda biri solda diğeri de ortada duran, mor renkli şemsiyeye benzeyen cisimler vardı deniz anası gibi aşağı inerken açılıyor yukarı çıkarken kapanıyordu (tabii bunlar fotoğraf makinesinden arka arkaya çektiğimiz fotolardan çıkardığımız sonuç) ve bir aşağı bir yukarı aynı noktada hareket ediyorlardı. En son yakaladığım karede ise böyle ışıklı parlak bir cisim belirdi. Ve sonra hepsi tamamen kayboldu. Fotoğraf makinesinden kaynaklanan bir sorun veya birşeyin yansıması desem neden hareket etsin ve neden birden ortadan kaybolsun?! Belki UFO değil başka birşeydi ama ben yine de bu fotoğrafları incelemeleri için Sirius'a göndermek istiyorum. Sizlerin de fikrini merak ediyorum (fotoğrafların üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz) ne diyorsunuz uzaylılar bizim gibi Cunda'ya kısa bir gezi düzenlemiş olabilirler mi :)
Fotoğraf makinesinde ilk farkettiklerimiz bu mor şemsiyeye benzer cisimlerdi...
En son ortaya çıkan cisimin yakından görüntüsü...

18 yorum:

  1. O degil de ben MORUFO ismini verdiginiz seye bittim. Morufo ^.^

    Gece gece korktum simdi bir de..

    YanıtlaSil
  2. kendilerini çokça göstermeye başladılar. bu da bizi alıştırma turları sanırım. çok yakında geleceklerini düşünmekteyim.
    bir uzaylı görürsem tepki vermem ama saba tümer gibi 'n'olur gidin, geberiyorum korkudan' derim herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Noni,
    fotograf makinesinden kaynaklanan bir sorun değil buna emin olabilirsin. bundan 5-6 yıl önce sevgilimle balkon sefası yapıyorduk. gece yarısına yakın saatlerde ortalık iyice sessizleşmişti. yıldızları seyraderek sohbet ediyorduk. evimizin balkonundan dağ gözüküyor. gökyüzüyü ile birleştiği noktada birden beliri verdi. önce uçak sandık sonra değişik şekillere bürünüp dakikalarca aynı noktata kaldı ve birden hızlanıp ışık topu gibi parlayarak yok oldu. ağzımız açık kaldı. bunu ben yalnız görsem rüya zannederdim.o günden sonra ufo hakkında ki tüm düşüncelerim değişti.

    YanıtlaSil
  4. Saba Tümer' in programını ben de izlemiştim. Ben de inanıyorum var olduklarına.
    Valla seninkiler de ufoya benziyor bence, aslında gönderebilirsin onlara bu fotoğrafları. Analiz edip ufo olup olmadığını söylüyorlarmış.

    YanıtlaSil
  5. Sirius'a yolladım bu fotoları bakalım cevap verecekler mi bana merak ediyorum!

    YanıtlaSil
  6. anam kız ufo görmeye başladıııııı uğraştılar uğraştılar kzıcağızla delirtttileeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
    :):):)

    YanıtlaSil
  7. Bir de ben ve annem yillar once yagmurlu bir gece vakti disariya bakarken cook yakinimizda kocaman bir ufo gormustuk. Annem oyle seylere hayatta inanmayan bir insandir ama o zaten gostermisti bize ilk. O zamanlar herkese anlatmistim ama baktim kimse inanmiyor, ben de sustum artik.

    Neyseki fotograf cekebilmissiniz, super olmus. Bakalim ne cikacak.

    YanıtlaSil
  8. ne güzelmiş renkleri bayıldım :D varlar kesinlikle. yalnız değiliz.
    ben inanıyorum Noni. Haktan Akdoğan'ı ne zaman izlesem balkona koşturuyorum gelicekler diye :) fotoğraf makinemle balkondayım bu gece :D

    YanıtlaSil
  9. Ben yıllar önce bir Uluslararası Ufo Sempoziyumuna gitmişttim ve orada gördük ve duyduklarıma inananmadım ayrıca, bir ingiliz bilim adamı ile de bu konu hakkında konuşmuşluğum var ve o bana kesinlikle var demiştti...
    Bilemiyorum ama ben kesinlikle bizden başka canlıların da varolduğunu düşünüyorum.
    Biz daha yeni yeni uzay seyahatleri yapıyoruz ama onlar bence bizi çok önceden keşfettikleri için hsonu tatilini Cunda'da orada burda yapıyorlar :):):))
    Öpüyorum cnm..

    YanıtlaSil
  10. biz de bu yaz başında balkon sefası yaparken gördük. anadolu yakasında marmara denizi üstünde. 2 tane hızla hareket eden çok kuvvetli ışık kaynağı oılarak gördük. ışığın ardındaki cisimleri seçemedik parlaklıktan. 4 kişi izledik bir süre. resim çekmek aklımıza gelmedi. afalladık sanırım. bunu anlattığım 2 ayrı arkadaşım da bu yaz yaşadıkları kendi tecrübelerini anlattılar ve daha da şaşırdım. geliyorlar bunlar valla.

    YanıtlaSil
  11. Judy Foster'ın filmi vardı hani "Contact". Orada çok sevdiğim bir cümle var: "Evrende yalnızca biz bulunuyorsak, çok büyük bir alan boşa harcanmış demektir" gibi bir şey... UFO'lardan bahsedilince aklıma hep bu cümle gelir. umarım bir gün gelir ve "selam dünyalı, biz dostuz" derler :))

    YanıtlaSil
  12. Ufolara bende inanırdım ama
    51.Bölge olayını duyduktan sonra daha çok inanmaya ve korkmaya başladım açıkcası.
    Google'den 51.Bölge olarak araştırın bakın karşınıza ufolarla ilgili neler çıkacak...

    Delikadin Nuray

    YanıtlaSil
  13. bence saba tümere yollayın bu fotoları belki sizi de canlı yayına çıkartır, zira geçtiğimiz haziran böyle bir programları olmuştu...

    gün geçtikçe daha da fazla inanmaya başladım şu ufolara...

    YanıtlaSil
  14. Hakkaten ne onlar öyle yaaa =)

    YanıtlaSil
  15. Umarım geldiklerin '' Selam dünyalı biz dostuz'' derler.
    Çok önceden izlediğim bir filmde dost ayağına yatıp tüm gezegeni işgal ediyorlardı vallahi.

    YanıtlaSil
  16. cok ilginc merak ettim sonuclari yaz lutfen
    ne sanslsiin ya:) bende uzayli gormek istiyorummmm

    YanıtlaSil
  17. http://www.siriusufo.org, bence haktan akdoğan ile iletişime geçip fotoğrafları yollayın, incelesinler.

    YanıtlaSil
  18. Sirius'a mail attım ama cevap gelmedi sanırım pek oralı olmadılar :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...