09 Ekim 2009

5 dakkada değişir bütün işler!

Daha geçen haftaya kadar işimden şikayet ediyordum, aslında işimden demeyelim de beraber çalıştığım yöneticiden diyelim... Her geçen gün kendimi daha çok Devil Wears Prada filminin bir parçası gibi hissediyordum. Bu durum tam 1 sene devam etti. Geçen hafta tam bugün o kadar demoralize oldum ki iş çıkışı artık dayanamıyorum keşke bir mucize olsa da her şey değişse dedim ve hafta başında o mucize gerçekleşti! Sanırım evrene doğru zamanda doğru sinyali gönderdiğinizde dilekleriniz gerçekleşiyor :) Artık yeni bir yönetici ile çalışıyorum! Daha düne kadar işimi etkin bir şekilde yapamadığım için hayıflanırken şimdi yoğun bir tempoya girdim ve bu durumdan asla şikayetçi değilim! Ne demişler işleyen demir ışıldar, ben de tüm paslarımı silkeleyip ışıl ışıl olmak istiyorum :)
Peki bunu neden buraya yazıyorum? Çünkü bu yeni gelişmeden ötürü hamurlarıma dokunamadım bile, sadece deneme amaçlı yeni bir şey yaptım, bunun dışında üretim SIFIR! Üçkağıtçı tipler vardır hani herşeye abim sen hiç merak etme ben yaparım hallederim der sonra toz olur tüyer, bir daha bul bulabilirsen! Vallah billah ben onlardan değilim! Söz verdiğim herkese hamurları göndereceğim, yandaki hamur listemi unutmuş değilim!

Bu arada dün canım teyzemin doğumgünüydü. Yoğunluktan onu da ancak akşam 10'da arayabildim :( Tatlı Sevdoş'um benim doğum günün kutlu olsun, seni çoook seviyorum !!!

Hepinize şimdiden harika bir haftasonu diliyorum!!!

13 yorum:

  1. şu evren iş konusunda bi beni duymuyo galiba:(

    YanıtlaSil
  2. A SÜPERR :)
    çok sevindim noni :)

    YanıtlaSil
  3. oleyyyy oleyyyy oleyyyyy...yeni yoneticin hayirli ve de ugrlu olsun, senin icin cok mutlu oldum coook:)

    YanıtlaSil
  4. senin için ne kadar güzel bir durum insanın sevmediği insanlarla yada sevmediği bir işte çalışması kadar kötü birşey yoktur.

    YanıtlaSil
  5. "ben bilmem beyim bilir" süperdi ya :))

    YanıtlaSil
  6. hahahaha son karikature bayildimmm:-)

    bu arada benim bir arkadasimin abisinin adi gokhan demir bu kadar olurrrr:-))

    optum,

    Kris

    YanıtlaSil
  7. Sibel'cim senin adina sevindim, simdi daha huzurlu olacaksin.. ;)
    sanada mutlu haftasonu dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Yeni bir başlangıç oldu cnm ne güzel ne mutlu sana başarıların devamını ve bol neşeli ve sağlam iletişimler diliyorum patronunla, malüm iletişim kurmak işin kocaman bir parçası...
    Ayrıca karikatürleri nasıl kendine bu kadar uyanları bulmuşssun bilemedim, doğrusu...
    güzel bir hsonu diliyorum.
    mucukss

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler kıssslar öpüyorum hepinizi kocamaaaan :)

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,

    Demekki evren duyuyor,yeterki istemesini bilelim değil mi?

    Devil Wears Prada filmi gibi deyince o zaman bir cehennem azabıydı,korkunç dedim.Gözünüz aydın o zaman ne diyeyim.

    Size de iyi hafta sonları;)

    YanıtlaSil
  11. Süpper haber Noni'cik.
    Kutlasak mı?

    YanıtlaSil
  12. çok güzeel :) huzurlu çalışmalar Nonicim :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...