06 Ekim 2009

...and they lived happily ever after

Cumartesi günü bir nikaha davetliydik... Gelin benim eski iş arkadaşım, damat erkek arkadaşımın üniversiteden arkadaşı olunca cümbür cemaat gittik nikaha :) Kadıköy Evlendirme Dairesi'nde bir çok nikaha katılmıştım ama ilk kez kokteyl salonunda yapılan bir nikaha eşlik ediyordum, gayet hoş otelleri aratmayacak bir nikah kokteyli oldu. Gerçi o gün göbeğimi içime çeke çeke kasılmaktan ben bir hal oldum ama olsun :) Açıkçası ben söz, nişan, kına gecesi, düğün gibi kutlamaları gereksiz buluyorum çünkü esas eğlenmesi gereken çiftin o gün gereksiz bir strese girdiklerini, tanıdık tanımadık bir çok insanı öpmek zorunda kaldıklarını, bu yüzden dudaklarının 333 formatından bir süreliğine çıkamadığını ve ahtapota dönmüş ayaklarla geceyi tamamladıklarını düşünüyorum. Yine de evlilik hazırlığı içinde olanlar varsa masraflı bir düğün yerine böyle bir kokteyli düşünebilirler...

Gelinle damat birbirine çok yakışıyordu, onlara bir ömür boyu mutluluklar diliyorum! Onlar ermiş muradına, biz çıkalım Bebek yoluna :)

Pazar günü kızlarla Bebek Kahvesi'nde buluştuk. Hava bulutlu ve yağmurlu ama neşemiz boldu...

Bebek Kahvesi'nde bir çay 20 dakikada gelmek bilmeyince biz de yan tarafta Happily Ever After'a geçtik. Raftaki pastaları görünce gözlerim şeş beş oldu resmen!

Anında yoldan çıkıp siparişlerimizi verdik :) Tabağın yarısını kaplayan havuçlu kekin görüntüsü şaşaalı ama tadı sıradandı, hayal kırıklığı yarattı...

Buyrun devasa kekin lüpletilme sonucu: 55.5 kilo :(

16 yorum:

  1. Arkadaşların diş macunu reklamında oynamış gibi olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Ya benim de ilk dikkatimi çeken o oldu =)) Ne kadar beyaz dişleri var :D

    YanıtlaSil
  3. Ay elimin ayarı yok napıyım biraz fazla beyazlatmışım :P

    YanıtlaSil
  4. Aslında çok sarı da noni beyazlattı... :):))

    YanıtlaSil
  5. Aaaa biz de cumartesi akşam saat 20:30 daki bir nikaha davetliydik Noni, hem de kokteyl salonunda. Tüh kaçırmışım seni valla görsem hemen atlardım yanına :)

    YanıtlaSil
  6. darısı başına diyorum :)
    tabi hayırlısı ne ise o olsun :)

    YanıtlaSil
  7. ay belki dedik diş macunu reklamında oynatırlar bizi hahahhaha

    herkeste bir beyaz diş takıntısı var sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. O kekin goruntusu gercektende cezbedici.. ;)

    YanıtlaSil
  9. noni seninle birgün homili gırtlak bogazımız yüzünden biryerlerde karsılasmamız olası. bu arada bende 55.5 kiloyum ama sen cok uzun görünüyorsun ben bide 1.55 boyundayım ideal ölcüler :);))

    YanıtlaSil
  10. Bence değer nefis gözüküyor.Afiyet şeker olsun:)

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşına sonsuz mutluluklar :)

    sahiden diş macunu reklamı gibi :D

    YanıtlaSil
  12. noni, sen dişlerini beyazlatmak için opalescence mi kullanıyorsun şeker?

    YanıtlaSil
  13. gizem'cim evet ben opalescence kullanıyorum silikon diş kalıplarım var ona jeli sürüp birkaç gün kullandığım zaman dişlerim bembeyaz oluyor ;)

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim nonim , gittigidiyordan almış bi blog sahibi, orda görünce senin dişlerde ekrandan gözümü alınca :PP bi sorayım dedim, acaba gg dan almak güvenli midir :)

    YanıtlaSil
  15. Aaaa yok canım oradan almak hiç güvenli değil doktor kontrolünde alınmalı bu, benimkileri doktorum elden vermişti zaten dişin silikon kalıbının da mutlaka çıkartılması gerekiyor yoksa dişe direkt uygulanan bişey değil...

    YanıtlaSil
  16. happily ever after benim son zamanlardaki en büyük hayal kırıklıım oldu.. evet dekorasyonu ve vitrindeki görsel olarak masal diyarından çıkma cupcakeleriyle süper bi ilk izlenim.. köpişle raat raat oturabilmen de cabası, keza sırf bu yüzden listeden çıkarttığımız mekanlar var.. gel gör ki yemekleri oldukça sıradan, hatta büyük ölçüde yetersizdi.. ama dedik ki nedir, yemek bahane, sohbet şahane.. gel gör ki şarap mönüsü damlayı taşıran son damla oldu.. her şeyi anlarım, farklı fiyat politikalarını da anlarım ama 1 kadeh şarabın -ya angora ya çankayaydı, yani gerçekten çooook ucuz bi şaraptan bahsediyorum burda- 25 TL'ye satılmasını kimse bana anlatamaz.. ne serbest ekonomi, ne başka biri:) sanki bi yerlerde işletmeler ayıp etmeye başlıyor, sizce de öyle değil mi??

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...