02 Ekim 2009

Bugünkü Noni: Aşeriiii


Kimi zaman size de böyle oluyor mu? Sabah uyanınca ne peynir ne zeytin ne poğaça..benim hiçbir tuzluyu gözüm görmüyor, tek istediğim tatlı krizimi bir şekilde ortadan kaldırmak oluyor! Bu sabah da işte o sabahlardan biriydi. Vücudumda eksik olan mineraller artık hangileriyse bu sabah bana "aşure isteriz biz Noni yolla hadiii" diye sesleniyorlardı! Uzun zamandır Pelit Pastanesi'nin cam vitrininde duran aşure ile birbirimize mahçup bakışlar atıyorduk, dedim haydi Noni açılma vakti geldi, at üstünden şu çekingenliği! Sanki tatilde onca lokmayı ve sakızlı dondurmaları ben götürmemişim gibi! Neyse o konulara hiç girmeyelim :) 1 tabak aşure sabahın 7'sinde karşımda duruyordu işte! Heyecanla 1 kaşık aldım yok, bir daha aldım yine yok! Minnacık kaseyi altın madeni arar gibi taradım ama yok yok yok bu aşurede ne nohut ne de fasulye yok! Ahh o andaki hayal kırıklığımı size izah edemem!

Sarı hırkamı gözünüz bir yerden ısırıyor mu? Saten pantalonum da annemin kreasyonu, eskiden o bize harika giysiler dikerdi, kaban ve mont dikimine kadar işi ilerletmişti. Annişşş bana yine ciciler diksene lütfeen :) Bu arada ben sonbahar-kış sezonunda giysinin g harfini bile almayı düşünmüyorum, he inatla almaya devam edersem bankam bana önce 3'ü sonra 1'i tuşlayın diyecek ve ardından sesli kayıt sistemi şunu iletecek:

Muahh muahh can Hatice
Cepleri delik Hatice
Men sana gurban Hatice

Hazır bankadan söz açılmışken size bir websitesini önermek istiyorum. Sanırım hepimizin en az bir kere başına gelmiştir bu; bir bankayı aradığımızda ahizenin öbür ucundan bize sunulan milyon tuşlama seçeneğini dinler, bayılma noktasına gelir buna rağmen müşteri temsilcisine ulaşmak için hangi tuşa basmamız gerektiğini bir türlü öğrenemeyiz. Artık buna son veren bir site varmış: TELEKOLAY! Kurumların çağrı merkezini aradığımızda makine yerine insanla konuşmak için hangi tuşlara basacağımızı TELEKOLAY'dan öğrenebiliyormuşuz. İnanılmaz bir kolaylık bence, bu siteyi hazırlamayı akıl edenin ellerine sağlık diyorum!

Ve hepinize harika bir hafta sonu diliyorum!

11 yorum:

  1. bak şimdi benimde canım çekti Noni. şöyle bol nohutlu, fasülyeli :)

    hahaha :) tuşlama sakın o sayıları Nonicim. Mutlu haftasonları :)

    YanıtlaSil
  2. ahh o tatlı krizleri :)

    YanıtlaSil
  3. canim tesekkurler dikisimi begendigin icin soz sana en kisa zamanda dikecegim yeterki sen modeli ve kumasi getir cilgin mevdosta da sergiye acacagim optum bitanem

    YanıtlaSil
  4. afiyet olsun Nonisim ;) yaramasin o ayri!!

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun noni, seni kendime çok benzetiyorum nonicim bi boğa hatunu olarak... neden diyeceksin ben de alışveriş diyetine girdim, veee hakkaten oluyor şekercim, benim ki gerci biraz zorunlu sebeplerlerdennnn ama...
    dolabın diplerine bak 2 aydır belki giymediğin ama çok yakışan bi sürü giysin vardır eminimmmm :P

    YanıtlaSil
  6. noni sana bayılıyorum ya ne kadar şeker doğal komplekssiz bir insansın hayran kalıyor insan blogum yok ama sıkı takipçilerindenim:) hbrin ola sevgiler
    ada.

    YanıtlaSil
  7. ay benim de canim cekti, zaten pastanelerde gordugum her seyi isterim, portakal kabugu sekerlemeli seyler haric. asure yapmayada daha cok zaman var.....

    YanıtlaSil
  8. malum günler galiba kıh kıh:)

    YanıtlaSil
  9. güzellik uykularından bile uyanınca pastaaaaaa krokaaaann muzlu fıstıklıı diye haykırıyorum. yess bende bogayım annem de boga.. o da uyanır uyanmaz bir kek çırpar :) şu site varya telekolay bankakolay ne cok emek geçmişlerdir dimi :) bütün bankaları sabırla arayarak.. yada gizli bilgileri mi edindiler nasıl oldu acaba yaa: ) soracagına bi tıklasam :)

    YanıtlaSil
  10. küçükkene sabah 5te pastane açtırdığımı bilioruum neyse ki o halde deilim yani en azından o kadar deilim :)

    bi de telekolayı yapanın elleri dert görmesin.

    YanıtlaSil
  11. Telekolay iyimiş Noni.
    Çok sağol.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...