01 Ekim 2009

Cunda'nın 4 Ayaklı Melekleri

Cunda Adası tam bir kedi cennetiydi, aslında cennet kısmı sadece benim için geçerliydi etrafta bir sürü minik kedicikler vardı hangi birini seveceğimi şaşırdım! Ama onlar için de ada bir cennet midir işte bundan pek emin değilim çünkü hepsi aç ve bakımsız gözüküyordu :( Ada halkının onları kısırlaştırmak adına bir girişimde bulunduğunu hiç sanmıyorum en azından benim etrafta gördüğüm bir sürü yavru kediden çıkardığım sonuç bu oldu. Orada bulunduğum 4 gün içersinde elimden geldiği kadar beslemeye çalıştım ama ya sonrası? Sezon tamamen bitip balık lokantaları da kapandıktan sonra ne yapıyorlar işte bunu hiç bilmiyorum :(

24 yorum:

  1. nonicim, cok güzel fotolar. Hani ayarla çektin böyle? Edit ederken mi kattın eski foto görüntüsünü? Bana da öğret, bana da öğrett :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelleeer...
    bende her gördüğüm kediyi çekmeye çalışırım :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy kıyamam ya
    canlarım benim nasılda masumlar...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel kareler yakalamışsın bayıldım, hepsi ayrı ayrı güzelll.

    YanıtlaSil
  5. Kiyamam hicbirine... hepsini benim icin de opseydin alinlarindan...

    YanıtlaSil
  6. ahh hepsi şahanee. sondakine bittim! bakışa kurban yaa

    YanıtlaSil
  7. uyyy pisicikler, kıyamam ben onlara...

    YanıtlaSil
  8. Ben okadar korkuyorum ki anlatamam,

    çok küçükken tırmalamıştı bir kedim vardı skinoske diye trt'nin çizgifilm kahramanı olur kendisi:)

    40 aşı olmuştum karnımdan ogünden sonra hepsinden köşe bucak kaçıyorum. cundada öyle oldu onlar nerede biz kaçar.

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar çok iyi.

    YanıtlaSil
  10. Nonicim fotoğraflara bayıldım.. Nasıl güzeller.. Yalnız üstlerine Noni falan yazsan be canım..
    Kediciklerde çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar çookkk güsel,çok begendim ve çok kıskandım hıh!!
    Bu arada Cunda Ayvalığa bağlı olduğu için genelleme yapıyorum..Ayvalığı'ın kedisi, delisi ve ölüsü çok olur derler..Ölüsü niye dersen emekli şehri olduğundan genelde..

    YanıtlaSil
  12. bayılıyorumm kedilere çok tatlılar, hepsini toplayıp cihangir e özgürlük parkına getirelim :)

    YanıtlaSil
  13. oyyy cok kıskandım şimdiii... sevgilime dedim ki, cundaya gidelim mi? noni gitmiş, hem de sevgilisiyle, çok güzel poz poz fotolar cekmiş bayıldım biz de gidelim mi?
    olurrr demiştiii, bilmem 1 ay sonra görevden dönünce yine olur der mi? ama şu pozlar, şu pozlar yüzünden gidicem kedileri sevmeye gidicem nonişko!

    hiç bişiyi değil deeee en cok şu kedişleri kıskandım...

    ve teşekkür ederim çok tatlı çoook özel çok içten bi blogun oldugu için :)

    devam nonişko, siz gezin biz de bakıp bakıp kıskanaraktan uygulamaya geçelim olur mu?

    bi de sen benim yramaz kızım şurup la tanışmış mıydınnn? bi ara gel bak bize ...

    opüldün kocaman hemde :P

    YanıtlaSil
  14. sondakini biloğuma koysam?

    YanıtlaSil
  15. Bütün fotolar çok şahane,ama suratı kirli olana bayıldım.Eski türk filmlerindeki sezercik gibi melül mahsun bakmış :))

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba:)
    Bu fotograflar harika.
    Kartpostal gibi.Tebrikler.
    Sokak kedilerine bizler aciyoruz ama onlar öylesine özgür ki.Bizim sokakta da var,sinmdilerde yavrularini büyütüyor, hergün onlari bizim yemeklere ortak ediyoruz.Ev kedilerinin sirnasikligi yok onlarda.
    Adeta meydan okuyorlar dünyaya. Her halukarda ac kalmiyacaklarini biliyorlar sanki.
    Ben bizimkilere sokagin efendisi adini taktim. Öyle magrur efeler gibi:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Çektiğim fotoğrafları beğenmenize nasıl sevindim anlatamam, fotoğrafta kendimi geliştirmek istiyorum bu nedenle aldığım olumlu tepkiler beni çok mutlu ediyor ;) Ben bu fotoğrafları picnik.com programında edit'liyorum, değişik seçenekleri mevcut, fotoğrafa istediğiniz formu verebiliyorsunuz. Bu arada haklısınız her fotoğrafa Noni imzamı iliştirmem lazım hep unutuyorum, bundan sonrakilere mutlaka ekleyeceğim. İstediğiniz fotoğrafın üzerine tıklayarak büyütüp alabilirsiniz, lütfen ödemeyi banka havalesi olarak yapın, hesap numaram:

    Yapı Keriz Bankası
    Godik Şubesi
    Hesap No.333

    Hepinizi kocaman öpüyorum MUCUKKKK :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de kedilerden cok korkuyorum, ama, burada o kadar tatlilar ki sevesim geldi :))

    Gul

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    Bayılıyorum bu sizin pozitif enerjinize, fotoğraflar harika. Yakından küçük objeleri net çekmek için nasıl çekiyorsunuz sorabilir miyim?
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. Çok güzeller! Cunda fotolarının hepsine bayıldım:) Çok özel bir yer bence...Mutlu haftasonları Nonicim:)

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler kızzlar şımartoorsunuz beni :)

    Cafe Aroma ben 50mm lens kullanıyorum makinemde, portre için ideal oluyor bu lens ;)

    YanıtlaSil
  22. fotoğraflar harika kızıcaksın ama kedi pek sevmem:)

    YanıtlaSil
  23. kıyamam ya..yaz gelince besili olup kış gelince ölen bir sürü kedicikler..üzüldüm şimdi yeniden..fotoğraflar da harika çekilmiş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  24. Nazannesi9/10/09 11:12

    Cunda!! Sindirecek kadar zaman geçirmişliğimin olmadığı ama bunun yanı sıra anlamsızca aidiyet duygusu beslediğim ada..
    Ne güzel etmişsin, tam yerine, tam zamanında, tamda gidilesi kişiyle..
    Ayrıntıları dinlemek istiyorum lütfennnn..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...