21 Ekim 2009

Danke Şön Enaaa :)

Nasıl yoğunum size anlatamam... Pestilim çıkıyor desem yeridir, çalışma mı istiyordun ahanda al sana çalışma nonik! Vücudumdaki tüm demirler bir ışıldıyor ki piuhhhh vallah beni geceleri fener niyetine kullanabilirsiniz! Bu arada yorgunluktan ve stresten yüzümü isilik bastı :( Dillere destan güzelliğim tarih oldu anlayacağınız! Neyse mızmızlıklarımı bir kenara bırakıp esas konuya geçiyim ben... Dün işlerimin arasında iletimdeki elemanın elinde sarı bir zarf farkettim, evet çok sivri gözlüyümdür :) Mektubun yurtdışından geldiği belliydi, daha açmadan sevindirik oldum çünkü yurtdışından gelen mektuplar genelde bana oluyor ablam sağolsun :) Ayyy kamyon arkası yazıları gibi oldu hee hee :) Zarfı heyecanla açtım, içinden tatlı Ena'nın kendi tasarımı olan pulswärmer'ı görünce havalara uçtum, günün sonunda aldığım harika bir hediye ile tüm yorgunluğumu unutmuş oldum. Hmmm bir de ablamın yazdığı bu yazıyı zamanında gözlerim kısık hasetlik içinde okuduğum için de ayrıca utandım :) Ena'cım o güzel ellerine, o güzel yüreğine sağlık !!! Günüme ve bileklerime mutluluk kattığın için çooook teşekkür ederim !!!

11 yorum:

  1. En guzel WristWarmerlar Ena'nin elinden cikiyor... Cunku bileklerinden cok kalbin de isiniyor.... Love you both girls... :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa noniii ne güzel olmuşsunnnn :) bileklikleri begendim efet, ama
    saçını da cok begendimmmm! keşke senin kadar olmasa da su dalgalı kıvırcıklara öğretsen de yarın işe yapsam :) neyse sabah bi deniciiiim!

    YanıtlaSil
  3. cok ama çok şık hediyen:) iyi gunlerde kullanman dilegi ile...Ena'nin da ellerine saglik bu arada:)simsicacik bir kis diliyorum sana:)opuyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  4. bana bi yazı geldiii noniiii şaşkınlardayııım ilk maaşımla birlikte adresini isticem özel olsun baba parasıylan olmasın :P:P el emeği doğuştan yok zati :)

    YanıtlaSil
  5. Bende sayfanı açar açmaz daha yazıyı okumadan gözlerim kollarına odaklandı bu ney diye :):) montunu iyi bildiğim için dedim ki anaaa bunun kolları böle değildiiiiiii noolmuş öyle ....
    Pek güzelmişş güle güle kullan şeker...
    Ena'nın da ellerine sağlık, yaratıcı olmak ne güzell.

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım, şimdi yan tarafında oturan biri olarak ezik hissettim kendimi ( gerçi ablam tam tersini söylese de bu konuda ) sana son sözüm şu nonik ; gün olur bana da iletimde çalışan eleman yurtdışındna zarf getirir :P

    YanıtlaSil
  7. Hhahahahaaa Gofrett hayal kurma başına gelenleri biliyoruz sen anca avucunu yalarsın gibime ggeliyy :):):):))

    YanıtlaSil
  8. 2-chic ; seni kara listeye aldım bilesin , lanetimden bulaştırıcam sana hahahah

    YanıtlaSil
  9. Bitte Şön canım :)

    Seni mutlu görmek bana daha büyük bir armağan!

    Güzel günlerde kullan!

    KS ;)

    YanıtlaSil
  10. Allaaaa muhafaza... oyyy korkttum walla :(

    YanıtlaSil
  11. Canım Ena ellerine sağlık tekrar :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...