23 Ekim 2009

Hamarat Diva'ların Yeri !

Cuma Şerifeleriniz hayır olsun efenim :) Ama ben bugün size Şerife'den değil Diva'dan bahsetmek istiyorum; Hamarat Diva'dan...
Canım ablamın da çarşamba günleri yazılarıyla renk katacağı bu güzel sitede hobilerden dekorasyona, yemek tariflerinden güzel yaşam tüyolarına kadar biz divalara hitap eden bir çok yazı yer alacak :)

Hamarat Diva'ya bugün hemen üye oldum, şimdiden gözüme birçok tanıdık diva takıldı bile:

Defneyle Yaşamak... Pino... Aslı...

Ve daha nice diva...

Hepinizi bu harikulade birleşmeden ötürü kutluyor, yazılarınızı dört gözle bekliyorum kızzzzlar!!!!!

6 yorum:

  1. birleşmeleri harika olmuş, çok güzel olmuş. hepsi diva gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler bitanesiiii! en guzeli de kardes destegi... xoxo

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nonicimm:)) Çok sevindim görünce:))

    YanıtlaSil
  4. noni, mesajını yeni gördüm... adresimi mail olarak göndereyim ama nereye? bu arada çokkkk teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Noni yeni bir okuyucunum,çok alakasız ama 16 temmuz postund görünen halını(kırmızı kareleri olan) nerden aldın ?çok beğendimmmm

    YanıtlaSil
  6. Kızzzlar yazılarınızı merakle bekliyorum ;)

    Babama Mektuplar adresini nonim77@yahoo.com a gönderirsen çok sevinirim ;)

    Depresif; yıllar önce Step Halı'dan alınmıştı :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...