12 Ekim 2009

Hobbaaa

Cünaydın daaa :) Haçan nassinuz eyi misunuz? Güne tempo tempo diyerek başladım, haftasonum kısmen çalışmakla geçti, bana kalan anlarda ise öncelikle doğru kırtasiyeye koşup eksik kalan hamurlarımı tamamladım. Artık beni böyle battal boy hamurlar paklıyor napıyım :) Yeni hamurlarımın şevkiyle akşam da bir iki ürün dünyaya getirdim bakalım beğenecek misiniz?
Hmmm bu arada bu kış için gardrobuma sadece 3 ürün sokma kararı almıştım:
1. Tam geçiş havalarında beni idare edecek kahve tonlarında bir ceket
2. Siyah veya gri bir çizme
3. Gri çanta
Bunlardan ilkini aldım bile ;) Roman'da gördüğüm bu ceketin kollarında ve sırtında yer alan fiyonga bayıldım! Ne yapıyım ben tam bir fiyonk delisiyim :P
Caddede yürüyüşün ardından molayı Home Store'un cafe'sinde verdik, yemekler harika özellikle sushi ve tatlıları süper ama servis konusunda biraz sıkıntı yaşanıyor ne zaman gitsek siparişlerimizde bir yanlışlık oldu!

Ehii ehiii Nero'nun godik mankeni Noni olarak hizmetinizdeyim :P
Prenses bana Nezih Tavlaş'ın "Foto Muhabiri Ara Güler" kitabını önerdi, mutlaka okumalısın dedi, listeye eklendi ama okumak için öncelikle zaman gerek tabii!
Saçlarımın tek kuaför gördüğü zaman yaz sonu oluyor, o kadar ağır uzuyor ki kestirmeye kıyamıyorum, haftasonu yine uçlarından azcık aldırdım. Kıvırcık salatalar bilir, kuaförde taranmaktan tiftik keçisine döner güzelim saçlarımız :P Benimkini fön de tutmadığı için ortadan ikiye ayırıp toplattım. Ömrü hayatımda fönü sadece 2 kere denedim... Birinde 3 kişi aynı anda çalışmış ve saçlarımın düzleştirmeleri 2 saatlerini almıştı, kuaförler benden sonra ya meslekten soğudular ya da anneme bol bol selam söylediler :P Çıktıktan sonra kulaklarımın bol bol yanmasını ben sıcak fön makinesine bağlamıştım ama nedeni 2. şıkta olabilir muhtemelen :)
Miso'nun bu hamur aşkını çözemedim gitti, yanıma oturup beni böyle seyrediyor ama kaşla göz arasında bir anımı yakalayıp hamurlarımı yürütüyor :) Miray'a yaptığım penguenlerden biri sayesinde mefta oldu!
Miray'ın penguen ricasını yerine getirdim ;)
Pisi çiftimiz :)
Bunu ablamdan kopyaladım :)
Damlo'ya gönderdiğim kurbağa Morty kargoda pörtlediği için bu gıdak ailesini yolluyorum umarım ona ulaşana kadar Kentuck Fried Chicken'a dönmezler :)
Yaptığım hamurlara bir değişiklik katmak istedim ve bu tütsülüğü yaptım...
Diğer denemem de kitap ayracı şeklinde oldu, bir dahaki sefere daha büyük ataç kullanacağım...

Bu hafta blogumu biraz ihmal edebilirim. Tekrar görüşene kadar hepinize bombastik bir hafta dilerim!!!

42 yorum:

  1. Noni hepsi çok güzel olmuş, yüreğine sağlık... Ve ceketin çok şık, güle güle kullan... İyi haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bunlar, bende yapabilirmiyim acaba diye düşünmeden edemiyorum.
    İyi haftalar

    YanıtlaSil
  3. valla yaptıklarına bayılmadım sadece çooook kıskandım :)))) bu konuda eline su sökemem sevgili örtmenim :))))

    hepsi çoook güzel , ellerine sağlık canım arkadaşım..

    ayrıca cekette favorim.hihii

    imza : kıskanç gofi :P

    YanıtlaSil
  4. Ceketinin arkasindaki fiyonk cok espirili, miso'nun bakislari,seni takibe alis cok tatli..sac konusunda seni cok iyi anliyorumm, ama benim saclarim eskiden duzlesmekte killik yaparken simdi duzlestirici ile hemen dumduz oluyor, artik soz dinler oldu.. ;)
    Birde kitap ayracinaaaa bayildimmmmmm..

    YanıtlaSil
  5. Noni'ciğim ceketin çok şık güle güle kullan...:)yine harikalar yaratmışsın;)sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ya kitap ayıracı cok guzelllll..Cok yaraticisin Nonicim...
    Ben de fiyonklara bayiliyorum, ceketin cok guzelmis, gule gule kullan...

    Gul

    YanıtlaSil
  7. Noni,

    Sanada bombastik bir hafta...e hamurlara da bayıldım..senin yüzünden başlayıp hüsrana uğramaktan korkuyorum ama.

    YanıtlaSil
  8. çok tatlısın biliyo musun? acayip pozitif bir enerjin var, bi süredir takip ediyorum seni neden ses etmediysem sanki...
    yaptıkların çok güzel, ceketine bayıldımmm gidip bakıcam mutlaka. keşke fiyatını da yazsaydın :p

    her yazın yüzümü güldürüyo, anneme benziyosun çok komiksin :)

    daha sık yaz olur mu? hergün mesela :)
    kediciklerini de ayrı ayrı öper koklarım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ay toplu saç ayrı, hamurlar ayrı güzel olmuş bayıldım bayıldım hepsine

    YanıtlaSil
  10. Noni, ceketine bayıldım. wallahi çok zevklisin, güle güle giy.
    Hamurlarına diyecek söz bulamıyorum, bu ne yetenektir böyle yarabbim:)

    YanıtlaSil
  11. Harika çıkmışsın şekerim ilk foto özellikle müthiş ama ortadan ayırman biliyorsun eskiden beriii hayıırr diyordum o şapşirik Bergüzar'a benzetiyorum olmamışş.
    Ceketini görünce de senin olduğuna şaşırmadım çünkü fiyonklu :):)))
    Ama çoook güzeel ve çok yakışmış güle güle giy arkadaşım.
    Mucuksss...
    Hamurlarda da iyice ustalaşmışssın haaa hani bana kene yapacakttın!! :))))))Pppp

    YanıtlaSil
  12. hihihi tüm söyliceklerimi yazmışlar ama olsun
    kedini kocaman öperim cekete bittim diğer parcaları merakla bekliyorum :) hamurlar bomba yaaa... ataç süper bence de büyük bi ataçla nefis otesi olur bi de niluferden açldıgına da bayıldım :)
    bi de saçlarını toplattığın foto süper yaa nonicim :)
    opuyorum!

    YanıtlaSil
  13. hepsi çok güzel.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ayraca bittim!! Umarım kopmaz ataçın ucundan bir yerlere deyip!

    YanıtlaSil
  15. harika olmuşlar Noni. Misonun bakışlar öldürüyor beni gülmekten yaa, yaramaz çocuklar gibi :) çok şekeer.

    YanıtlaSil
  16. ama o ne güzel bir ceket!! güle güel giy.

    bir nasıl o şekli alır anlamadım. ok güzeller!

    YanıtlaSil
  17. Kitap ayracı süper olmuş küçücük..Nasıl uğraşıyorsun ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Noni,hamurların harika olmus :) ellerine saglik....fimoyla mi calisiyosun? O fotodaki buyuk boy clayler de firinlaniyo mu?
    Ben de fimoyla cok zevk alarak bi suru seyler yaptim ama son 6 aydir restaurantinin islerinden elim degmedi bi turlu.
    Sevgiler...sana ve pisilere:)

    YanıtlaSil
  19. Kuşlu olan kitap ayracına bayıldım çok yaratıcı olmuş:)

    YanıtlaSil
  20. Ayyy beğendiniz mi cicilerimi çok sevindimmmm :) Ataç kopmazmış gibi gözüküyor ama tabii 5-10 sayfa kalın bir kağıdı ayırmak için elverişli değil...

    Detaylı olan işler çok emek istiyor çünkü bu hamur öyle birşey ki bir kere yapıştı mı öylece kalıyor bir daha olduğu yerden çıkarmak mümkün olmuyor. Fimoyu sadece bir kere denedim ona şekil vermek çok zor ve fırınlanması falan uzun iş, i-clay hamurlar hem kaliteli hem de havayla temas edince hemen kuruyorlar... Bu tip zıplayan hamurlarda çok iyi marka seçmek lazımmış yoksa ucuz çin malı hamurlar kansere davetiye çıkartıyormuş amman dikkat diyorum!

    Hepinizi kocamaaan öperim :)

    YanıtlaSil
  21. selamlar noni :)
    sessiz izleyicinim ama sanırım kuaförünü teşhis ettim :) Şaşkınbakkal' da Oktay Kuaför mü? :)

    YanıtlaSil
  22. Noni ablacıım bitanesin çok teşekkür ederim dersten çıkıp yorgun argın eve geldiğimde bugün şarjımı yenileyecek daha iyi bir şey olamazdı :P

    YanıtlaSil
  23. Noni harika bir iş çıkartmışsın böyle yetenekli insanlara bayılıyorum. Bir de Miso bey o kadar matrak bakmış ki bend e fotosuna bakmaya doyamadım :D

    YanıtlaSil
  24. ayyy su miso var yaaa; yemin ederim sasi o yaaa.. cok komik... nasil ozledim cipozu....

    YanıtlaSil
  25. nasıl böyle muntazam işler yapabiliyorsun kıskanıyorum valla..brawo..ben denedim benzetemedim bile zaten hamur üstünde bir sürü parmak izim kaldı şekli kaydı moralim bozuldu bıraktım..bunları görünce gerçekten sizi ayakta alkışlıyorum..bayılıyorum işlerinize..hayal gücünüze..

    elif

    YanıtlaSil
  26. noni elbise seni etli butlu iri yarı hükümet gibi hatun derler ya o kıvamda gösteriyor . Market reyon önünde incecik görünüyorsun. Gri pantul cok yakışmış ince yapılı göstermiş bilekler ve pop incecik olmuş walla öyle geld... şu tüllü hamurlardan bende yapmak istiyom yapamam ama nası olcak cok güzeller :S en cok da tüllü gelin damat gibi olanları seviyorum :S yüzük bile olur kızz bunlardan yüzüklerin üstüne yapıstırırız :D

    YanıtlaSil
  27. Merhaba Noni hamurların süper baktık baktık gördükki kuzucuk hiç yapmamışsın, kitap ayıracı da çok şirin.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. Ayy ceket harika güle güle giy canım,
    kediciklerinin hepsi birbirinden tatlı :)

    ayraca bayıldım süper süper ellerine sağlık,
    sen çok yeteneklisin canım

    YanıtlaSil
  29. Teşekkürler kızzzlarrrr şımartıyorsunuz beni :)

    Kuzucukları Kurban bayramında yapmayı planlıyorum ;)

    Bunları yaparken Etsy'den fikir aldığımı yine belirtmek isterim ;)

    Hmm bir de soruyu atlamışım kuaförüm Styles :)

    YanıtlaSil
  30. nonicim hepsi harika ama özellikle kitap ayracına bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  31. Kedinin bakışı gerçekten çok komik,sevimli :)) O bakışlara sahip kediciklerde yapmalısın bence:))

    YanıtlaSil
  32. inanmıyorum beni de listene eklemişsin :) seni çoooooooook seviyorum canımsın

    YanıtlaSil
  33. O büyük boy fimoları bulamadım nerden alabilirim :)

    YanıtlaSil
  34. Oya ben evimin yakınındaki bir kırtasiyeye sipariş verdim ordan alıyorum aslında onlarda da bu boylar yok ama sipariş usulü getiriyorlar, istanbul anadolu yakasında oturuyorsan kırtasiyenin telefon numarası 216 302 12 42
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. Ne diyeyim ki Noni, harikasın! Senin blogunu her tıkladığımda benim de içimden hamurdan birşeyler yaratmak geçiyor. Hatta bu akşam iyice gaza gelip seneler önce aldığım, fakat dolap beklemekten başka bir işe yaramayan fimolarımı çıkardım ve birşeyler üretmeye hazırlandım. Ama fimolarım kurumuştu ne yazık ki, yoğurmaya çalıştığımda pütür pütür dökümesi bir yana, bir de ellerimi çok acıttı. Bir ara çarşıya çıkıp senin i-clay hamurlarını deneyeyim diyorum ama sormak istediğim bir şey var: bu hamurlar fimo kadar sert mi? Fimoları yoğurmak tam bir işkence benim için, zaten pek kuvvetli bişi sayılmam :) Bir de bu hamurları Fimo gibi fırına vererek mi sertleştiriyorsun, yoksa başka bir yöntemi var mı?

    Sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil
  36. Stelmaria teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

    Ben burdaki yazımda hamurlarla ilgili bir bilgi yazmıştım okuyabilirsin ;)

    http://nonim.blogspot.com/2009/09/tatilden-dondummm.html

    YanıtlaSil
  37. Biraz cesaret ister ama bir kerede kısa saçı dene bence

    YanıtlaSil
  38. Scissor Hands; 4-5 sene önce denedim ama bana hiç yakışmadı, saçlarım gür olduğu için şekil vermekte çok zorlandım, uzun saçı yüz yapıma daha çok yakıştırıyorum ben ;)

    YanıtlaSil
  39. kısalttıktan sonra ara makası ile incelttir , yüz yapın çok müsait harika görünür ama sen yine de kuaförüne danış önce

    YanıtlaSil
  40. bence bir daha düşün ve cesaretini toplayıp otur koltuğa

    YanıtlaSil
  41. Saçlarım inanılmaz ağır uzuyorlar, kısa kestirdiğim zaman uzaması resmen 1 sene aldı, şimdi tekrar aynı süreçten geçmeyi göze alamıyorum, ayrıca eşim de kısa saç sevmiyor ;)

    YanıtlaSil
  42. karar senni ama kısa saç inanılmaz yakışacaktır sana

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...